Leuke discussie mensen, maar niet bepaald on topic.
Ik ben op de hoogte van de risico's wat het brengt om dit online te zetten, maar hadden jullie dit niet willen zien dan?
Ik denk dat ik dit topic maar is laat verwijderen. Dat iedereen met modder naar elkaar zit te gooien omdat ik wat beeldmateriaal online zet is niet mijn bedoeling. Jammer dat jullie niet gewoon kunnen genieten hiervan...
Zolang je zelf geen moeite hebt dat je met de beelden je “exposure” verhoogd, kun je de beelden gewoon online laten staan hoor. Het gros van de bezoekers hier zal ze prachtig vinden en graag meer willen zien.
Maar om de beelden offline te halen omdat er een discussie ontstaat vind ik te ver gaan. Zij het dat de discussie deels off-topic is. Het is toch niets als iedereen alleen maar “ja en amen” mag zeggen en alleen maar dingen mag zeggen die in iemands straatje passen?
In een forum mogen mensen nu eenmaal netjes en beargumenteerd zeggen wat ze ergens van vinden. Sterker nog, een goed forum reguleert daarmee zichzelf zonder al te veel tussenkomst van moderators.
Bovendien op die manier probeert iedereen elkaar te helpen. Mijn oorspronkelijke reactie bijvoorbeeld was niet verwijtend van aard, maar meer uit zorg/waarschuwing dat je/jullie hiermee een keer versneld tegen de lamp kunnen lopen. Het feit dat ik geen voorstander ben van hetgeen in het beeldmateriaal te zien is, maakt daarbij niet uit. Als je geen reacties wilt op je beeldmateriaal (zelfs geen bezorgde of waarschuwende), dan moet je het inderdaad niet online zetten of in ieder geval niet in een openbaar forum.
Laatst bewerkt: