Chocoprins oud en nieuw 2010/2011 Zie post 13 voor de complete show

Vavoom

Registered User
Leuke discussie mensen, maar niet bepaald on topic.
Ik ben op de hoogte van de risico's wat het brengt om dit online te zetten, maar hadden jullie dit niet willen zien dan?

Ik denk dat ik dit topic maar is laat verwijderen. Dat iedereen met modder naar elkaar zit te gooien omdat ik wat beeldmateriaal online zet is niet mijn bedoeling. Jammer dat jullie niet gewoon kunnen genieten hiervan...

Zolang je zelf geen moeite hebt dat je met de beelden je “exposure” verhoogd, kun je de beelden gewoon online laten staan hoor. Het gros van de bezoekers hier zal ze prachtig vinden en graag meer willen zien.

Maar om de beelden offline te halen omdat er een discussie ontstaat vind ik te ver gaan. Zij het dat de discussie deels off-topic is. Het is toch niets als iedereen alleen maar “ja en amen” mag zeggen en alleen maar dingen mag zeggen die in iemands straatje passen?
In een forum mogen mensen nu eenmaal netjes en beargumenteerd zeggen wat ze ergens van vinden. Sterker nog, een goed forum reguleert daarmee zichzelf zonder al te veel tussenkomst van moderators.

Bovendien op die manier probeert iedereen elkaar te helpen. Mijn oorspronkelijke reactie bijvoorbeeld was niet verwijtend van aard, maar meer uit zorg/waarschuwing dat je/jullie hiermee een keer versneld tegen de lamp kunnen lopen. Het feit dat ik geen voorstander ben van hetgeen in het beeldmateriaal te zien is, maakt daarbij niet uit. Als je geen reacties wilt op je beeldmateriaal (zelfs geen bezorgde of waarschuwende), dan moet je het inderdaad niet online zetten of in ieder geval niet in een openbaar forum.

Laatst bewerkt:

nismo

Registered User
Lekker laten staan chocoprins, het is net wat vavoom zegt je hoeft het niet met elkaar eens te zijn en dat het een beetje off topic gaat, ja dat zijn nog diepen gevoelens tussen Jeff en Toon haat liefden verhouding.

Beekje

Registered User
Lekker laten staan chocoprins, het is net wat vavoom zegt je hoeft het niet met elkaar eens te zijn en dat het een beetje off topic gaat, ja dat zijn nog diepen gevoelens tussen Jeff en Toon haat liefden verhouding.

Bam! Jonghuh ga jij FF lekker met knalerwten gooien hehehe!

Ik vindt ook dat het niet verwijderd hoeft te worden en weet zelf ook wel dat Chocoprins zich bewust zal zijn maar dan mag het wel gezegd worden door een aantal en dan heeft die 020-er het weer gedaan zeker. Want die wijkt weer totaal off topic.

Misschien is het wel jaloezie, maar mag wel versteld staan dat dit kan in bepaalde gemeente's/dorpen! Waarom worden we niet met z'n allen uitgenodigd door Chocoprins om daar de avond te vieren want blijkbaar is er veel mogelijk. Zijn de andere gemeente's ook weer blij :)

En als je dit soort beelden online zet dan kun je een reactie verwachten die iets gevoeliger liggen.

Het ging mij er ook om dat er andere voorbeelden werden geschreven, en nu val ik echt in de herhaling ;(

Houdoe!

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker

Jeff is me enige echte vriend hoor.
Ik vind alleen niet wijzen als je zelf ook dingen doet die eigenlijk niet mogen.
De films of thread laat ik lekker staan. Daar is het forum voor.

Dus zullen we nu weer gewoon over de films zelf gaan praten ? Lijkt me het beste

Bomber68

Registered User
Helemaal geweldig zo'n show. Echt supermooi in elkaar gezet. En ik denk dat iemand die iets dergelijks in elkaar draait prima weet welke gevolgen er aan vast kunnen zitten. Maar goed, dat is even niet mijn probleem. Ik vind het geweldig om het te zien.

dizz0r

Registered User
Heerlijke show om naar te kijken. Zoals elk jaar geniet ik weer van die filmpjes van chocoprins. Ik verwacht in 2012 minstens hetzelfde van je :D en als je hem niet online zet wil ik hem wel op een andere manier krijgen :)

fat bol

Registered User
Dit is mijn droom , echt niet normaal ik heb het al meer als 10 keer bekeken nu en ik kan er niet mee stoppen , de mensen , de sfeer echt alles is gewoon perfect daar.
Alleen had ik het liever op een weiland gezien waar echt niks of niemand problemen kan krijgen met productie fouten van shells.
Als er daar een shell in de buis was geknalt was of alles uitgeknalt of de ramp was niet te overzien.

Maar mijn complimenten wat een show echt zo super goed ! Die maslceta is ook zo gaaf , leuke sfeer daar ook weer.

edje30

Registered User
Wat een GEWELDIG stukje vuurwerk heb je laten zien. Laat aub het topic staan want ik wil dit tot in lengte van dagen terug kunnen kijken Complimenten jonguh BAM!

potige_smurf

Registered User
Het was idd een geweldig stukje vuurwerk daar.locatie gaat ik niet noemen.doet er ook geen f*ck toe.
Dit is van alles wat en hoe:D.Was nice om in real life te horen en stukje te zien:D.
keep up the good work:happy:

britain

Registered User
Zeer vet!

Echter zou ik niet gek opkijken als medebewoners-die niet van vuurwerk houden- helemaal geflipt worden van 31 december bij jullie...

GMP82

Zilveren Member
ach, ik word het hele jaar door geflipt door het hysterisch geblaf van de hond van mn buren.... hoor je me ook niet over?

chocoprins

Registered User
En bam, helaas afgelopen jaar niet weer zo'n grote show geschoten. Er is dan ook geen noemenswaardig beelmateriaal om te posten. Wellicht dat we dit jaar wel weer het e.e.a. in elkaar bouwen en online zetten. Maar zo gek als 2010/2011 zal het niet meer worden.

Bovenaan