Ik lees net op VWB iets over het verbieden van het kliksysteem.
Wie weet daar mee over?
Wie weet daar mee over?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
de sigarenboer zei:De zondag van de mei meeting waren ik en Jawe even langs de Pyroshop geweest.
Wij hoorden daar de Belgische overheid een probleem heeft met klik bare 100.000 rollen.
En dat deze tijdelijk niet verkocht mogen worden, totdat er een besluit is genomen.
Later hoorde ik van iemand van Orginal, ik ga zijn naam even niet noemen, want daar gaat niet over.
Dat de Belgische overheid bij alle Belgische importeurs langs is geweest en vragen heeft gesteld over die betreffende rollen.
Ze gaan wat ik gehoord heb, het klik systeem verbieden?
En dat de grote rollen in de toekomst niet meer mogen of dat ze uit drie losse delen gaan bestaan, die niet meer klikbaar zijn.
Is hier nog meer nieuws over?
Pim van de Pyroshop begon op de dag van de mei meeting er ook over.
Ze zijn inderdaad het kliksysteem aan het onderzoeken en misschien komt er een kliksysteem verbod.
Hetzelfde verhaal vertelde Corne ook aan mij.
Wat ik wel jammer vind is dat een goed systeem om zeep wordt geholpen.
Nu moet je zeer waarschijnlijk amateuritsci zelf rollen aan elkaar knopen.
Je kan het aan zien komen, dat het gedeelte met het viscolont aan een andere gedeelte geknoopt wordt.
En men een gedeelte met snellont, dus het snellont aansteekt.
Maar het zijn de mensen die niks met VW hebben en dit soort regels bedenken.
Dat er rollen als klik systeem verkocht worden was niet het probleem.
Echter zijn er verpakkingen aangetroffen waar kliksysteem in zou moeten zitten maar gewone rollen inzaten.
Is het dan niet handiger om de betreffende importeur aan te pakken?