Pim van de Pyroshop begon op de dag van de mei meeting er ook over.
Ze zijn inderdaad het kliksysteem aan het onderzoeken en misschien komt er een kliksysteem verbod.
Hetzelfde verhaal vertelde Corne ook aan mij.
Wat ik wel jammer vind is dat een goed systeem om zeep wordt geholpen.
Nu moet je zeer waarschijnlijk amateuritsci zelf rollen aan elkaar knopen.
Je kan het aan zien komen, dat het gedeelte met het viscolont aan een andere gedeelte geknoopt wordt.
En men een gedeelte met snellont, dus het snellont aansteekt.
Met alle gevolgen van dien.
Er zijn namelijk heel veel mensen die in blijde verwachting zo'n rol kopen en zonder tekst en uitleg zo'n rol aan het einde afsteken, met ale gevolgen van dien.
Wij weten dat een grijs lontje supper snel kan gaan zodra wij zijn dat het niet getwist is.
Veel mensen weten dit niet, en zoals jij beschrijft gaat dit dan ook echt gebeuren dat men deze rollen aan de verkeerde kant aan gaat steken.
Maar het zijn de mensen die niks met VW hebben en dit soort regels bedenken.
een + punt, wij (kenners) zijn crea bea genoeg om dit tot een goed einde te brengen.
Jammer dat alleen de gewone consument daar de duppe van wordt waardoor daarna de regels weer scherper aangetrokken moeten worden.
Toch raar dat men zich zo buigt over het verbieden van het klick systeem terwijl Rubro een kace (four seasons) verkoopt die je door kan lonten.
Waar liggen nu in vredesnaam voor de nietweters het gezonde denkvermogen waar je wel en niet mag verlengen/knopen/klicken/doorlonten.
Ik hou mijn hart vast waar dit toe tot zal lijden.
Stef