China red : Vuurwerk met inhoud

Tony

Administrator
Medewerker
Deze door Broekhoff geimporteerde pot maakte zijn belofte helemaal waar. Hij deed t prima!. AANRADER.

op de pot staat dat hij in opdracht van China red door BVD (broekhoff) is geimporteerd. (Dit zie je ook vaak op potten van katan staan, door Broekhoff iov Katan).

MEGA MINI

Puur import. Dus de container afhandeling en dergelijke.
Spullen zijn door hun zelf uitgekozen en hoeven niet perse uit dezelfde fabrieken te komen.

boozebelly

Registered User
Op basis van wat ik heb gezien & gehoord over China Red ga ik deze zeker in de gaten houden voor volgend jaar. Daar zitten verdomd mooie producten tussen en de straatervaringen die ik elders lees liegen er ook niet om.

C-Baze

Registered User
Het is mooi spul voor een schappelijke prijs. Zelfs de matten knallen beter als het regulieren spul wat verkrijgbaar is.
Zelfs in de kleine potjes zit een flinke burst.Het valt echt niet tegen van wat ik gezien heb.

shinji

Moderator
Medewerker
De potjes van China Red zijn best aardig, maar dat pijlenpakket was bagger.

Laatst bewerkt:

Moontan

Moderator
Medewerker
Paar straatfilmpjes van deze nieuwe collectie:

China Salute 25 shots China red

mega mini china red

Iemand nog meer films?

Tony

Administrator
Medewerker
Ik zag de Mega Mini hier na 00.00uur ook voorbij komen bij de buren. Iemand zei, ZOOOW dat is een prof blok..Ik zei nee, dat is de mega mini. Eergisteren zag ik hem bij de vuilnisbak staan. Een toppertje en die moet aankomend jaar op de lijst.

Ps. Volgende week gaan we de producten van China Red toevoegen aan de product database en het forum. Dat doen we dan pas omdat anders de mooie en leuke oud en nieuw threads van dit moment worden ondergesneeuwd.

VuurwerkFreak90

Registered User
Verwacht als volgend jaar China Red ook op demo's word geschoten meer mensen enthousiast zullen worden van deze producten, Mega Mini viel goed in de smaak, ook Naked Fire was erg mooi.

Ylke

Registered User
Heb afgelopen oudjaar op 2 cake's na de gehele lijn gestookt van china red en ik moet eerlijk zeggen, kannonne wat een goed spul is dit.
Staat hoog op mijn lijst voor aankomend nieuwjaar.

Moontan

Moderator
Medewerker
Geüpload door 1xtremepyro op 14 jan 2012
China Salute 100 shots (China Red) Oud en Nieuw 2011/2012. Geschoten met oud en nieuw te Nieuwveen. Een 100 schots salute cake van het merk china red.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Vandaag contact gehad met 1 van de China red verkopers, hij gaat z'n best doen om alle info mijn kant op te doen! Dus waarschijnlijk binnenkort in de database!

Thnx Edwin vw7kamp!

Dim

Product Beheer
Medewerker
Zojuist alle informatie van China Red ontvangen! Binnenkort hier dus compleet in de Database!

Ook een goed bericht is dat de groep binnenkort naar China reist om het moois voor dit jaar te gaan bekijken!

Ik persoonlijk hoop een op een MEGA Mega Mini!

Gertjanberg

Registered User
Zojuist alle informatie van China Red ontvangen! Binnenkort hier dus compleet in de Database!

Ook een goed bericht is dat de groep binnenkort naar China reist om het moois voor dit jaar te gaan bekijken!

Ik persoonlijk hoop een op een MEGA Mega Mini!

hier heb ik wat over op vwc gelezen, e stond dat er zeker een mega maxi o.i.d. komt...

Bovenaan