China red : Vuurwerk met inhoud

trimbaard

Registered User
De filmpjes van dat merk zien er allemaal wel gelikt uit. Goede uitwerkingen. Eens kijken of ik dit mij in de buurt kan bestellen.

Laatst bewerkt:

painkiller

Registered User
Nog geen 300 gram in die Mega Mini. Ken je dus nagaan wat er allemaal kan met 500 gram. Ik denk ook dat Bonfire "involved" is.
Moest ook aan bon denken toen ik de filmpjes zag. Niet alleen om de effecten maar vooral omdat de china films van Bon er hetzelfde uit zien.

Laatst bewerkt:

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Teringjantjuh! Hoe blind kan een mensch zijn...
Keek er gewoon glad overheen.

kale(nde) godheid,

Ik kan de Bonbonnetjes nog steeds niet vinden. Heb je de China red-jes voor Bonnetjes aangezien misschien?

Staat gewoon Bon bij....hangen die lange blonde lokken voor je ogen :happy:

Laatst bewerkt:

trimbaard

Registered User
Producten staan nu op hun site . Ik moet zeggen de filmpjes vallen niet tegen. Ik hoop dat ze echt zo zijn als ze in de film. Een ritje groningen heb ik er dan nog wel voor over.

Michel_G

Zilveren Member
Zoals trimbaard al zei, producten staan nu ook op hun eigen site, met o.a. wat nieuwe filmpjes. http://www.chinared.nl/producten.php

Wat opvalt is dat de Mega Mini op het filmpje op hun eigen site, tikkie trager is dan het filmpje wat op het eerder genoemde youtube kanaal staat. Resepectievelijk 15/16 seconden om 11 seconden. Hopelijk heeft hij als hij goed droog is, meer de snelheid/tempo van op het youtube filmpje (dus rond de 11 seconden).

Hoe dan ook, blokje wat nog steeds op mijn lijst staat, want sneller of langzamer, blijft leuk blokje voor dat geld!

Hier nog een linkje naar een wat groter formaat filmpje van de mega mini, zelfde versie die op de site van china red zelf staat, maar tikkie groter:
http://www.vuurwerkbestelling.nl/video.php?src=/media/video_900_506_intratuin/cr/5070.mp4

Laatst bewerkt:

bridge

Bronzen Member
Heb vandaag 2 megaminis op de kop getikt bij de Intratuin in Sliedrecht. Lekker relaxed daar. Ben benieuwd. Ze zijn best klein. kruitinhoud is 260 gr. Later meer....

olaf81

Registered User
Heb de Mystic purple,China salute 100 en een fluitbak er gratis bij gekregen bij mijn bestelling.
Ik ben reuze benieuwd naar deze collectie,de China salute cake weegt in ieder geval best zwaar.

Verder ook nog de Chinared knalmortiertjes aangeschaft die ik vanavond ga testen:smiling:

bridge

Bronzen Member
Deze door Broekhoff geimporteerde pot maakte zijn belofte helemaal waar. Hij deed t prima!. AANRADER.

op de pot staat dat hij in opdracht van China red door BVD (broekhoff) is geimporteerd. (Dit zie je ook vaak op potten van katan staan, door Broekhoff iov Katan).

MEGA MINI

Bovenaan