Chainthunder

mich

Registered User
xavier zei:
Als je de chain thunder 500s ophangt, knalt hij een minuut lang. Hij is dan niet zo intens als liggend. Op de demo-movie van Alpeco dit jaar zien we 12 chain thunders gelijktijdig knallen. Dit effect kan je al bereiken met een 3 tal matten.
Daar heb je gelijk in wij hadden er 2 matten tegelijk en dat was al hard

code187

Registered User
zeer leuke matten waar je genoeg afstand van moet houden :p

Gappie van me had deels opgerolt gelaten en dan knallen ze dus echt alle kanten op. Jas kapot, blauwe rug, arm open, oksel bloeden. Dus wel opletten ermee :D

Dit jaar cker weer karton halen

Zaliotuur

Registered User
Ik had voor het eerst een chainthunder, tot nu toe alleen 1 keer een 10k gehad en al hing ie bij het was echt een wreed ding. Wat een geweld zeg! Echt een aanrader!

nickskuhh-hmd

Registered User
code187 zei:
zeer leuke matten waar je genoeg afstand van moet houden :p

Gappie van me had deels opgerolt gelaten en dan knallen ze dus echt alle kanten op. Jas kapot, blauwe rug, arm open, oksel bloeden. Dus wel opletten ermee :D

Dit jaar cker weer karton halen

Ze zitten niet opgerold die nitraat matten :p haha.
Ik ga dit jaar ook 1 of 2 matte hale van 500 shots ik had dit jaar een paar van 60 shots maar die gaan veelste kort.

LexO

Registered User
nickskuhh-hmd zei:
Ze zitten niet opgerold die nitraat matten :p haha.
Ik ga dit jaar ook 1 of 2 matte hale van 500 shots ik had dit jaar een paar van 60 shots maar die gaan veelste kort.

De 500s. gaat nou ook weer niet dat je zegt, wauw wat lang! De laatste die ik afstak had 3 lagen aan elkaar vast, hooguit 8 sec geduurt :)

Patrick

Registered User
LexO zei:
De 500s. gaat nou ook weer niet dat je zegt, wauw wat lang! De laatste die ik afstak had 3 lagen aan elkaar vast, hooguit 8 sec geduurt :)

ja vind je het gek met 3 lagen.. Dan slaat het vuur zo over van de ene naar de andere mat en naar alle kanten door vonken. En als je ze dan nog eens neergelegd hebt gaat het extra snel.

Koetje

Registered User
LexO zei:

Volgende keer ff uitrollen,duurt ie zeker 15 seconden hahahaha

LexO

Registered User
Ja ik wou em ook wel uitrollen, maar het zat echt aan mekaar vast, ik vond het ook al vaag hoor :p iemand een tip voor de volgende keer? :D

LexO

Registered User
BMW-freaky zei:
Even de 3 touwtjes doorknippen waarmee de lagen aan elkaar vast zitten :w

Ok, nou dan weet ik dat voor volgend jaar, heb je waarschijnlijk ook 3x zoveel lol :)

edit: omdat hij dan ook 3x zo lang duurt :p

Laatst bewerkt:

rembo

Registered User
ja ik heb hem dit jaar ook opgehange... filmpje staat online

hij duurde iets langer dan een minuut geloof ik.. 1 minuut lang oorlog en gapende gezichten in de straat... yeah:p

en even over de touwtjes... beetje dom van je oh!.. er zijn 3 touwjes waar de mat bij me kaar wordt gehouden en die hoor je dan gewoon los te maken.. naja het effect zal er wel niet minder op zijn geweest^^

Laatst bewerkt:

BMW-freaky

Registered User
Gisteren nog een opgevouwen Chainthunder 500 de lucht in zien gaan, wat een geweld!! ]:)

En ook goed nieuws voor de Chainthunder 240 liefhebbers, deze komt terug bij Zena. :*

remio

Registered User
je kan hem wel zien, is 1.4G en niet goedgekeurd als feestvuurwerk. dus met kvk gewoon te krijgen bij alpeco mits op voorraad.

gr

xavier

Registered User
Chainthunder 100s zal waarschijnlijk dit jaar goedgekeurd worden.
Hindoe 1000 en 3000 als de big ben cracker zal ook waarschijnlijk dit jaar een keuringsnummer krijgen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan