Chainthunder

superfer

Registered User
zouden ze veel op voorraad hebben rond deze tijd van het jaar?? ik ben er nog nooit geweest maar kan wel aan een kvk komen dit jaar en wat is de beste tijd om dat spul allemaal te halen ?

kruitsnuiver

Registered User
superfer zei:
zouden ze veel op voorraad hebben rond deze tijd van het jaar?? ik ben er nog nooit geweest maar kan wel aan een kvk komen dit jaar en wat is de beste tijd om dat spul allemaal te halen ?

-Voor de chainthunder bij alpeco (chainthunder 500) heb je geen KVK nodig.
-Of ze op vooraad zijn? ik dacht van wel.

Zaliotuur

Registered User
De prijs zal nog steeds ongeveer hetzelfde zijn als in post 103 van deze thread... En de search moet je genoeg resultaten kunnen geven.

remio

Registered User
als je gewoon van 25 euri uitgaat zit je altijd goed! kan 1 of 2 euro schelen maar daar zal je niet van wakker liggen lijkt mij|:(

gr remio

gerwin

Registered User
25 euro perstuk en vanaf 3 22,50 geloof ik :) (ons meest rezente foto van +- 3 maand oud)

PICT0085vwc.jpg

Laatst bewerkt:

syndrom

Registered User
ja klopt,, ik wil mischien een keer de chainthunder 60 shots voor 3,50 van Zena kopen alleen is dit het geld waard hij gaat niet zo lang maar is hij wel leuk voor 3,50 ?

Gr
Chainthunder 60 schots is 3,50 bij Zena of Loots, Chainthunder 100s per 2 stuks is 12 euro bij Alpeco. Prijsverschil is dus gering, lengte is ook niet zo veel verschil in en kwalitatief schijnen die van Alpeco dus beter te zijn. Dus mjah waarom niet gewoon alleen die van 100s kopen dan.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
ja klopt,, ik wil mischien een keer de chainthunder 60 shots voor 3,50 van Zena kopen alleen is dit het geld waard hij gaat niet zo lang maar is hij wel leuk voor 3,50 ?

Gr

voor 3,50 is hij wel het proberen waard lijkt mij!(win)

mdebruin1234

Registered User
ik weet niet of het klopt maar ze zeggen dat vorig jaar niet china thunder heete maar chain thunder want dit jaar heete ze wel china thunder

michel0911

Registered User
op de doos staat china thunder maar in de volksmond noemen we ze chainthunders....

500 sh kost 22.50
en 100 sh zoals eerder vermeld per 2 12 euro.....

VETTE aanrader ! bij alpeco dan .. die zijn van bonbridge.

djara

Registered User
Die van zena zijn ook wel vet ! alleen ik ben toch van mening dat de china thunder van bonbridge een stuk harder gaat. maar die van zena zijn ook aanraders omdat ze in een kleinere variant zijn 60 en 120 (bigg) !! komen ook harde klappen en flitsen van af trouwens!!

Weet iemand toevalig wat de kortingen zijn als je meer dan 3 china thunders (bonbridge) koopt bij alpeco?

bij voorbaat dank !

djara

Firespree

Registered User
Als je drie of meer chainthunders 500 schots koopt bij alpeco zijn ze 22,50 per stuk in plaats van 25,-
Altijd leuk aangezien je er toch bijna altijd meer dan 3 koopt (win)
(radar)

djara

Registered User
Als je drie of meer chainthunders 500 schots koopt bij alpeco zijn ze 22,50 per stuk in plaats van 25,-
Altijd leuk aangezien je er toch bijna altijd meer dan 3 koopt (win)
(radar)

dus dat is de enige korting die je krijgt tenzij je een karton koopt ?
weet jij de richtprijs van een karton ? ik dacht aan E 19,- P/S ??/

bij voorbaat dank !

djara

Firespree

Registered User
Zal inderdaad rond de 20 euro per stuk zijn bij een karton en een karton dus rond de €250 zal kosten maar dit kan meer of minder zijn heb ik gelezen...
Dus ja gewoon ff vragen als je er bent want preciese prijzen worden alleen in de winkel gegeven...
(radar)

djara

Registered User
Zal inderdaad rond de 20 euro per stuk zijn bij een karton en een karton dus rond de €250 zal kosten maar dit kan meer of minder zijn heb ik gelezen...
Dus ja gewoon ff vragen als je er bent want preciese prijzen worden alleen in de winkel gegeven...
(radar)

er zitten toch 25 in een karton ? dan kan het toch nooit E 250,- zijn ?

postvoordennis

Registered User
Een karton (12 stuks) kost om precies te zijn €225,-

Voor filmpjes van chainthunder: www.youtube.com (tik in: postvoordennis)

Bovenaan