superfer zei:zouden ze veel op voorraad hebben rond deze tijd van het jaar?? ik ben er nog nooit geweest maar kan wel aan een kvk komen dit jaar en wat is de beste tijd om dat spul allemaal te halen ?
De prijs zal nog steeds ongeveer hetzelfde zijn als in post 103 van deze thread... En de search moet je genoeg resultaten kunnen geven.
Chainthunder 60 schots is 3,50 bij Zena of Loots, Chainthunder 100s per 2 stuks is 12 euro bij Alpeco. Prijsverschil is dus gering, lengte is ook niet zo veel verschil in en kwalitatief schijnen die van Alpeco dus beter te zijn. Dus mjah waarom niet gewoon alleen die van 100s kopen dan.
ja klopt,, ik wil mischien een keer de chainthunder 60 shots voor 3,50 van Zena kopen alleen is dit het geld waard hij gaat niet zo lang maar is hij wel leuk voor 3,50 ?
Gr
Als je drie of meer chainthunders 500 schots koopt bij alpeco zijn ze 22,50 per stuk in plaats van 25,-
Altijd leuk aangezien je er toch bijna altijd meer dan 3 koopt (win)
(radar)
Zal inderdaad rond de 20 euro per stuk zijn bij een karton en een karton dus rond de €250 zal kosten maar dit kan meer of minder zijn heb ik gelezen...
Dus ja gewoon ff vragen als je er bent want preciese prijzen worden alleen in de winkel gegeven...
(radar)
Er zitten 12 chainthunders 500 schots in een karton (spinny)
Dus rond de 250 euris
(radar)
Een karton (12 stuks) kost om precies te zijn €225,-Zal inderdaad rond de 20 euro per stuk zijn bij een karton en een karton dus rond de €250 zal kosten maar dit kan meer of minder zijn heb ik gelezen...
Dus ja gewoon ff vragen als je er bent want preciese prijzen worden alleen in de winkel gegeven...