Sateetje zei:Het is alleen jammer, dat bij het neerlegggen er een aardig aantal knallers niet afgaan.
barne zei:en wat moet je nou precies doorknippen op het etiket staat iets van draad langs de liniaal wegknippen zie je dit meteen of moet ik op zoek gaan. heb hem nog niet uigepakt namelijk. En ik ga hem aan een lantaarnpaal hangen met tape aan de bovenkant bij het lusje. Gaat dit het houden? En is het nog steeds zon bruut geweld als je hem ophangd
naat zei:als je echt vele rollen wil zien(wel geen chainthunder) kom dan naar thailand,vegetarianfestival(altijd in oktober),ben van daar is echt zot om te zien en aan mee te doen fotos kan je vinde op internet.dit is natuurlijk wel een lange reis en totaal overbodig voor alleen dit te zien maar aanrader.
nitraat4life zei:Ontopic:
Maar het zijn zeker leuke matten! harde knallen , lekker tempo , alleen wel opassen met het aansteken van het lontje dat je neit een stukje sgietlont die uitsteken aansteekt , je kan er het beste een gebroken astronautje ofzo voor legger
/n4l
xavier zei:Alpeco is nog steeds bezig om een grotere versie van chainthunder 500 te maken.
Deze zal een eindknal hebben en valt in categorie spektakelvuurwerk. Zij hopen einde mei de eerste stalen binnen te krijgen om te testen.
Yvez zei:Ik vind de chain500 wel een stuk langzamer geworden.