Chainthunder

3307

Registered User
Ik had er 3 achter elkaar gelegd waarvan de laatste opgevouwen in doos. Maar bij mij kwam ie ook niet gelijk op gang.

Gigabyte

Registered User
Heb zelf dit jaar voor het eerst twee 100s matjes geprobeerd.
Gooide het eerste matje een beetje te dichtbij en werd volledig overdonderd door het geweld waarmee dat ding tekeer ging.
Van mij krijgen ze een dikke 10, ze deden het boven verwachting.
Staan zeer zeker op mijn verlanglijstje voor volgend jaar.

Bas1971

Registered User
Bij ons gingen de chinathunders 500shots perfect.
We hadden er 12 aan een waslijn tussen 2 palen gehangen en alle 12 tegelijk ontstoken als opening om 0:00 uur
De herrie was oorverdovend.
Volgend jaar zeker weer!!

The Barcode Man

Registered User
Dit jaar had ik er slechts 3 genomen en moet zeggen volgend jaar neem ik ze helemaal niet meer:evil: 1 mat ging steeds uit en de ander klapte naar mijn mening erg fel. Ook dat geklooi met die touwtjes hoef voor mij niet meer.
Ik weet dat de bonbridge netjes is afgewerkt op deze manier, maar dan moet de mat het wel naar behoren doen als je het mij vraagt.

KruitFreak

Registered User
ik heb trouwens nu net even een mail gestuurd.
en de reactie plaats ik hier wel.

Ik denk niet dat je een antwoord krijgt waar je iets aan hebt. Misschien waren die van jou net gemaakt door een Chinees die z'n dag niet had. De kwaliteit van de Chainthunders algemeen is nog steeds erg goed.

ruben_3

Registered User
Ik ben er van overtuigt dat de matten van bonbridge dit jaar slechter waren dan andere jaren. Veel weg vliegers en minder felle knallen. Ook het tempo vind ik lager liggen. Dit kan komen door de vele spuiters. dit jaar had ik 12 van die dingen aan elkaar geknoopt en ik vond het pas echt hard worden toen er 3 tegelijk aan gingen.

ps hier het filpmje:

Dat op het einde waren er 5 tegelijk.

loof0003

Registered User
Ik had er 2 als finale achter 2 x 100k gelegd, en in het filmpje wat ik hiervan heb zie je inderdaad net zoals in de film van ruben 3 (vanaf 1 min 4) een hoop dingen wegvliegen, bij mij was het zelfs nog een hele zwerm van spuiters toen de laatste klap al geweest was. Dus mocht dit door 1 chinees komen, dan had die wel het hele jaar lopende broekhoest als je het mij vraagt

--sjon beton--

Registered User
ik heb dus vandaag een reactie gekregen na aanleiding van mijn e-mailtje

"Geachte,

De meeste reacties zijn positief, maar lees links en rechts toch wat klachten. Dit hadden we voorgaande jaren nooit. Dit zullen we moeten onderzoeken.
Voorlopig heb ik nog geen antwoord op uw vraag."

Wizz

Registered User
Vond ze ook tegenvallen dit jaar, 3 stuks gehoord en zeker niet zo hard als verleden jaar!! Ook een stukje beton tegen mn lip gekregen van zon ding..

Koetje

Registered User
Hangend vond ik ze wel beter gaan dan liggend. Ik had er eentje neergelegd en die deed er bijna een halve minuut over terwijl die in andere jaren binnen 10 seconden weg was.
Anyway, als je er 3 tegelijk ophangt merk je geen verschil met andere jaren, bruut geweld :)

Ik denk wel dat het goed is dat Alpeco even een onderzoekje doet, dit is natuurlijk wel hun grote succesnummer, die moet wel goed blijven verkopen lijkt mij.

KruitFreak

Registered User
Misschien een bepaalde serie niet helemaal in orde geweest of vochtig opgeslagen. Met zoveel klachten lijkt mij wel dat er iets aan de hand is.

Ik heb nergens last van gehad, ze deden het als vanouds.

Trueno7

Banned
Bij mij waren ze ook niet best, veel knallers vlogen weg. Het leek net of de chain60 van zena die me buurman had een stuk beter was.

pyro023

Registered User
Ik weet denk ik hoe je de slechtere kan herkennen.
Vroeger stond er geen tekst op het doosje als je er van bovenaf op keek.
Dit jaar stonden er op sommige ''china thunder 100''
Foto-UVOUGXBO.jpg

Foto-RWBNFCVU.jpg

De foto's zijn NIET van mij.
De 1e is van trueno7 en de tweede is gewoon van de site van alpeco.

mvg pyro023

Bovenaan