Michel_G
Zilveren Member
hoe de cake echt werkelijk bij de demo is vindt ik hem aan de ene kant meevallen. Nog steeds leuk alleen vraag ik me af of de boeketten nog groot zijn? of valt dit wel mee? kan namelijk geen demo van de pot bekijken wordt bij ons niet gedaan :S
Ik heb beide versie's live gezien en moet zeggen dat er kwa grootte van de boeketten, wel degelijk verschil is. Zeker de eerste serie boeketten vind ik duidelijk minder groot en met name de palmen zijn van mindere kwaliteit. (meer vertakkingen, minder dik, sneller weg). Desondanks denk ik dat het nog altijd een keurig boeketje is kwa grootte, zeker niet opvallend klein. Denk ook dat het in de gemiddelde straat toch zeker nog stukje beter over komt dan op gemiddelde demo die vaak op 60 meter staat.
2de boeket, groene sterren met crackling zijn in de definitieve/productie versie, zeker niet veel minder groot dan in eerste versie. Vind deze dan ook nauwelijks onder doen voor sampleversie, hoogstens dat de break iets minder mooi is en de verdeling van de groene sterren wat minder is.