Cape Town (nieuw 2010)

Michel_G

Zilveren Member
hoe de cake echt werkelijk bij de demo is vindt ik hem aan de ene kant meevallen. Nog steeds leuk alleen vraag ik me af of de boeketten nog groot zijn? of valt dit wel mee? kan namelijk geen demo van de pot bekijken wordt bij ons niet gedaan :S

Ik heb beide versie's live gezien en moet zeggen dat er kwa grootte van de boeketten, wel degelijk verschil is. Zeker de eerste serie boeketten vind ik duidelijk minder groot en met name de palmen zijn van mindere kwaliteit. (meer vertakkingen, minder dik, sneller weg). Desondanks denk ik dat het nog altijd een keurig boeketje is kwa grootte, zeker niet opvallend klein. Denk ook dat het in de gemiddelde straat toch zeker nog stukje beter over komt dan op gemiddelde demo die vaak op 60 meter staat.

2de boeket, groene sterren met crackling zijn in de definitieve/productie versie, zeker niet veel minder groot dan in eerste versie. Vind deze dan ook nauwelijks onder doen voor sampleversie, hoogstens dat de break iets minder mooi is en de verdeling van de groene sterren wat minder is.

marlboro20

Registered User
Knock, knock..... Hallo dames:
we hebben het hier over een bijna 200 grams pot met 16 shots voor €13.50!!!!

Niet over een pot van meer dan €30,-!!!!!!

Ik vind de cape town mooier dan bv van de iets duurdere Dragon Balls, Fantasy, miracle (allen van bonfire) omdat er meer afwisseling in de effecten zit!

Dus gewoon een hele goede pot voor dit geld!!!!!

Richardus

Registered User
Zo kun je het meeste wel mooipraten, mevrouwtje. Zonder welk prijsje dan ook is dit een saaie nikscake. Zelfs voor €5 had ik 'm nog niet gekocht, met z'n onbenullige groen rood en crackling...

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Zo kun je het meeste wel mooipraten, mevrouwtje. Zonder welk prijsje dan ook is dit een saaie nikscake. Zelfs voor €5 had ik 'm nog niet gekocht, met z'n onbenullige groen rood en crackling...

Daar ben ik het niet mee eens.
Voor 13,50 heb je een goede cake objectief gezien. Dat jij hem niet leuk vind is een ander verhaal.
Maar dat doet niet af van de prijs en wat je ervoor krijgt.

ZeBoxx

Registered User
Prima potje voor de prijs, lijkt me - had ook zeker op mijn lijst gestaan. Alleen jammer dat je qua internetwinkels voor de producten van Wolff overal andere, incomplete, lijsten krijgt.. en bij de 4 dealers 'in de buurt' van Groningen de Cape Town niet weer te vinden is.

mrfire

Registered User
Ik baal enorm dat hij niet meer zo mooi is als in het eerste filmpje!
Ik denk dat ik nu voor de wildwildwest ga dat is nu mijn topper/aanrader met mooi roze en paars/blauw voor 7,80 euro

Koetje

Registered User
Relax kerel, respecteer iemand zijn mening. Als Richardus hem slecht vind moet hij dat weten. Je kunt het er niet mee eens zijn, maar houd zulke opmerkingen voor je aub.
Hij zegt anders hetzelfde in zijn post over diegene die hij citeert, ik ben wat rechter voor zijn raap. Pikkie.

stonetjes

Registered User
Vind het jammer dat hij minder is als op de eerste demo. Maar voor 13,50 staat hij wel bij mij in de straat, vind het namelijk een nette prijs voor een 200grams cake.

Richardus

Registered User
Daar ben ik het niet mee eens.
Voor 13,50 heb je een goede cake objectief gezien. Dat jij hem niet leuk vind is een ander verhaal.
Maar dat doet niet af van de prijs en wat je ervoor krijgt.
En jij was juist degene die ooit zei dat je naar een cake moest kijken zonder de prijs in je achterhoofd! ;)

Ach, ik vind 'm best aardig. En voor die prijs is hij inderdaad een goede aankoop.

Ik reageerde even gepolariseerd op het negativisme en kleinerende wat die dag op het forum werd verspreid door Marlboro20. Bijzonder om te zien hoe anderen daar weer op happen, met gescheld en al... :(

Maar goed, het is een aardige cake voor een goede prijs. Helaas niet wat er beloofd werd op de demo, dat is het enige en voornaamste minpunt.

Laatst bewerkt:

Booomy

Registered User
Aja ik heb hem ook besteld. Ik ga het wel zien. Was al van plan om hem in de vooravond te schieten. En na het zien van de andere filmpjes is dat maar goed ook. Voor 13.50 blijft het een leuke / goeie cake.

hansso90

Registered User
Ik heb beide versie's live gezien en moet zeggen dat er kwa grootte van de boeketten, wel degelijk verschil is. Zeker de eerste serie boeketten vind ik duidelijk minder groot en met name de palmen zijn van mindere kwaliteit. (meer vertakkingen, minder dik, sneller weg). Desondanks denk ik dat het nog altijd een keurig boeketje is kwa grootte, zeker niet opvallend klein. Denk ook dat het in de gemiddelde straat toch zeker nog stukje beter over komt dan op gemiddelde demo die vaak op 60 meter staat.

2de boeket, groene sterren met crackling zijn in de definitieve/productie versie, zeker niet veel minder groot dan in eerste versie. Vind deze dan ook nauwelijks onder doen voor sampleversie, hoogstens dat de break iets minder mooi is en de verdeling van de groene sterren wat minder is.

Ach ik heb er 1 besteld en laat wel weten hoe het was bij mij in een simpele gemiddelde straat. we zullen weten zal wel posten wat ik er van vondt xD

hansso90

Registered User
mwah ik vond hem wat matig! hij duurde wel lekker lang steeds shot voor shot maar het was de pot die op de lokale demo's in Nederland werden getoond en dus ook verkocht werden! aan de ene kant vond ik hem het geld wel waard alleen zal ik hem niet de tweede keer halen.

hansso90

Booomy

Registered User
mwah ik vond hem wat matig! hij duurde wel lekker lang steeds shot voor shot maar het was de pot die op de lokale demo's in Nederland werden getoond en dus ook verkocht werden! aan de ene kant vond ik hem het geld wel waard alleen zal ik hem niet de tweede keer halen.

hansso90

Helemaal mee eens. Was leuk voor in de vooravond maar volgend jaar niet nog een keer.Neemt niet weg dat voor de prijs-kwaliteit verhouding het een leuke pot is

stonetjes

Registered User
Heb deze ook gehad vond het wel een mooie cake voor in de vooravond. Duurt lang en heeft echt een goede prijs-kwaliteit verhouding

Bovenaan