Camuro King

ifeelfine

Registered User
volgens de officiele info is er niks veranderd (dat vertelde mijn dealer tenminste had ook al verschillende verhalen gehoord) we zullen zien vanavond(acht)

vincer

Registered User
Gelukkig had ik gewoon een snelle pot. Helemaal geweldig,wat een show! Deze is voor in de straat echt niet nodig om per 2 te schieten,want had met 1 een zeer volle lucht. Deze komt er volgend jaar zekers weer bij!

Ylke

Registered User
wat een wereld pot en de lucht zo vol en echt niet zo traag als sommige zeggen en trouwens gelukkig nieuwjaar

ifeelfine

Registered User
gelukkig nieuwjaar allemaal

de camuro king is idd in snelheid afgenomen. is nog steeds sneller dan de meeste andere cakes maar is toch echt een stukje langzamer dan vorige keer.. jammer ik ga hem daarom dit jaar maar niet meer nemen

de 6 mensen die hem zagen vonden hem wel fantasties.. is stak hem nogal laat aan vanwegen de zware mist om 0.00 uur was er nog een meter zicht... om 1.30 was er wel wat meer zicht en was het vuurwerk gelukkig wel te zien.....

Voetzoekertje

Registered User
De camuro king was hier ook helemaal top, ondanks de dichte mist. Hele grote effecten en harde knallen, een wereldpot! Dit jaar weer misschien.

shadow13

Registered User
In de eerste plaats iedereen een geweldig knallend 2008 toegewenst.
Ik had als finale 2 camuro kings tegelijk afgestoken en ik moet zeggen dat het in een woord een fantastisch spektakel was.Daar was niet alleen ik maar de hele straat het wel over eens.Je ziet inderdaad het effect wat je in de filmpjes op deze site ook kunt zien.Dit is echt voor herhaling vatbaar.Ik vond ze overigens niet langzamer dan in de filmpjes,maar dat kan aan mij liggen.:bigsmile:

Jean Cross

Registered User
en ik moet helaas nog wachten op mijn Camuro King om af te steken :( Door die rotte mist die, toen ik om 4u ging pitten nogsteeds te dik was! Maarja, koop er eind dit jaar gewoon nog 1 en dan een dubbele finale... Gelukkig had ik um ook tijden O&N 06/07 dus weet dat het een toppot is! :D

Leon2008

Registered User
Nu ik er ook anderen over zie posten schiet mij te binnen dat deze dit jaar inderdaad langzamer was/leek dan afgelope jaar!
Desalnietemin een toppertje.

alifuru06

Registered User
en ik moet helaas nog wachten op mijn Camuro King om af te steken :( Door die rotte mist die, toen ik om 4u ging pitten nogsteeds te dik was! Maarja, koop er eind dit jaar gewoon nog 1 en dan een dubbele finale... Gelukkig had ik um ook tijden O&N 06/07 dus weet dat het een toppot is! :D

We hebben gisteren gewoon 3 afgstoken:bigsmile: en ik kan je vertellen het was echt super!!!!!!
Volend jaar weer 3 wat geeft dit een kick zeg practiggggg!!!!!

btw ik trouwens niks gemist van de vertraging:cool:

-Theshadow-

Registered User
Heel moo, maar hij ging inderdaad langzamer als vorig jaar maar desondanks een topper.

goud (kamuro/brocade) effect blijft toch de beste "ooohh aaahhh" opwekker ;)

Bovenaan