Camuro King

ifeelfine

Registered User
volgens Polizoc en Tony (en als er deskundige op nl vuurwerkgebied zijn dan zijn zij het wel ) is er dus niets veranderd.. conclusie het is gewoon en bar slecht filmpje waar je niets aan af kunt leiden... we zullen tot 1 januari moeten wachten....

Tony

Administrator
Medewerker
Ik heb hem van de week bij de demo in zoetemeer gezien en ik kon nou niet zeggen dat ie langzamer was. Maar laten we niet vergeten dat een hoop dingen hier invloed op kunnen hebben. Bij demo's staan het vuurwerk vaak een paar uur op een natte/vochtige ondergrond etc etc. En dat kan resulteren in het stoppen van de cake of gewoon nat lont wat langzamer brand.

KruitFreak

Registered User
Mooi filmpje van Rijswijk. Ik word altijd vrolijk als ik zoiets zie.
Gelukkig nog steeds de oude Camuro King en hopen dat het altijd zo blijft.

Biff

Registered User
Een vraagje jongens, ik heb nog een budget over om 2x de camuro king te kopen of 1 x camuro king en de bloody sky, Wat zouden julie doen ?

USRRobiwan

Registered User
Een vraagje jongens, ik heb nog een budget over om 2x de camuro king te kopen of 1 x camuro king en de bloody sky, Wat zouden julie doen ?

Als ik jouw was, zou ik het geld op mijn rekening storten, dan koop ik wel de bloody en de camuro. En hoef jij je er niet meer druk over te maken! :toung:

Kobajo

FPM Filmer

Die vraag kun je zelf het beste voor jezelf beantwoorden.
Ieder heeft zijn eigen voorkeur, kijk gewoon waar jouw voorkeur naar uit gaat. Jij bent uiteindelijk diegene die er tevreden over moet zijn met oud en nieuw en niet een ander.

Biff

Registered User
Dat klopt, maar ik vroeg gewoon naar een mening van de anderen.
Ik wil gewoon graag weten wat de anderen zouden doen

RubenS

Registered User
wow niet normaal!!!!!!!!
echt de beste NL pot die ik heb gezien!
alleen niet bij mijn de buurt te krijgen

Laatst bewerkt:

Quadriffis

Registered User

Beide zijn super en een finale/hoogtepunt op zichzelf dus waarom niet gewoon allebei... tenzij je natuurlijk 2 camuro's naast elkaar wilt zetten.

Ischa

Registered User
zou van allebei 1tje kopen.
lekker naast elkaar(wel stukie uit elkaar lijkt mij een vette finale) zelf zet ik als finale
de camuro king en pure dreamtails naast elkaar.
maar ben nog een beetje aan het twijfelen met de bloody sky.
maar koop ze lekker allebei joh.
is veel beter dan 2 keer dezelfde

Ylke

Registered User
heb gisteren de camuro king besteld en ze zeiden dat deze pot hard ging in de verkoop dus niet treuzelen maar als je er 1 wilt dan kopen.

S@nder

Registered User
de meeste inderdaad wel, die krijgen soms meerdere keren per dag voorraad ivm een kleine opslag. Probleem is vaak dat de leverancier er ook doorheen is

Reinierk

Registered User
vorig jaar was het probleem dat alle leveranciers de 500grams potten gingen hamsteren. daarom hadden sommige ze wel in losse verkoop en andere weer niet.

Tony

Administrator
Medewerker
Hamsteren ?
Ik begreep overal waar ik kwam dat ze uitverkocht waren en bij Lesli ook dus waren ze gewoon niet meer te leveren Wat heeft hamsteren nou voor zin ? Je investering beschermen tegen winst ?

Bovenaan