Camuro King

hankoe

Registered User
Ik dacht eerst ook dat ie langzamer ging,maar heb er toch maar een gehaald.
En kan niets anders zeggen dan dat ie super was!
Volgend jaar maar een paar meer halen(bigg)

Rambo007

Registered User
Ik had hem dit jaar niet besteld en wou hem de laatste verkoopdag nog bij halen, ik had al reeds voor 800 euro aan vuurwerk liggen maar ik had weer 100 euro's bij elkaar geschraapt en ging naar een winkel hier in eindhoven om hem te kopen maar hij was helaas uitverkocht !!! had toen maar de madness 500 grams bij gekocht..

Volgend jaar gewoon bestellen dan heb ik hem zeker !!!

Helaas weer een jaar lang wachten blehhh word er nu al ziek van da wachten !

muizelaar

Registered User
Leuke pot maar inderdaad net te langzaam, niet zo hoog en wind speelde nogal parten. Misschien valt de snelheid te compenseren door er 3 af te steken zoals op de Lesli film..bij de Wolf van Diamond Collection bleven de effecten overigens wel lang hangen, ondanks de harde wind.

thunderboy

Registered User
Net te langzaam? Volgens mij kopen de mensen deze cake juist omdat ie zo lekker snel doorschiet....Ik zou deze pot niet echt langzaam kunnen noemen:bigsmile:

USRRobiwan

Registered User
Ik snap ook niet wat Muis bedoelt met te langzaam. De eerste rij is langzaam en daarna breekt de hell los. Dat hoort zo en is juist de verassing!

super pot, even als bloody sky (iets ander effect)

raymondv

Registered User
Ik had hem ook en vond hem prima gaan ! eerst eventjes rustig aan en dan lekker rap achter elkaar. vind het zeker een aanrader en ik koop hem dit jaar weer. Ook de bloody sky ga ik dan uitproberen... zelfde verhaal met andere kleuren.

.fireworkfreak.

Registered User
Woow dit is pas mooi vuurwerk. En LEGAAL. kom maar op belgie! ik ken trouwens nog een cake die hier op lijkt. Hij is van new spirit en is even duur en ziet er het zelfde uit. hij heeft even veel shots. het enige verschil is het effect. bij de camuro king heb je.. (toevallig) camuro effecten. Bij die andere, die heet bloody sky, hebben ze allemaal zo'n witte staart met een rood puntje die ontploft in een rood boeket met stevige crackling. Ik persoonlijk weet niet welke van de twee ik moet kiezen

.fireworkfreak.

Registered User
dit is egt=echt een hele mooie pot
ik vind alleen iets jammer aan al die demo's: ze hebben alles van zo veraf gefilmd. Een paar producten van next generation die niet op die avond zijn afgestoken, werden gefilmd van dichtbij als ze er onder staan. dan komen de effecten en knallen volgens mij veel beter tot hun recht. maar ik ga camuro king in huis halen

Laatst bewerkt door een moderator:

.fireworkfreak.

Registered User
Leuke pot maar inderdaad net te langzaam, niet zo hoog en wind speelde nogal parten. Misschien valt de snelheid te compenseren door er 3 af te steken zoals op de Lesli film..bij de Wolf van Diamond Collection bleven de effecten overigens wel lang hangen, ondanks de harde wind.

Waarom is dit langzaam? Dit tempo is perfect. Als het nog sneller moet is de pot zo snel op gebrand en heb je er minder plezier van

fexZy

Registered User
Offtopic, .fireworkfreak. kan je die 5 antwoorden niet beter in 1 antwoordt verwerken, begint beetje spam te lijken:push:

KoenL

Registered User
Hij zal de Multi-Quote knop niet kennen. Rechts zie je 4 icoontjes staan, klik bij de post waar je een antwoord op wil geven op het tweede icoontje van rechts en druk op "Send Reply". :)

thecrow

Registered User
Filmpje van de Camuro king 2006-2007.
persoonlijke ervaring....echt gave waaierpot...toch zat er bij mij na de eerste reeks van 7 schoten....kleine vertraging in....maar niet meteen erg storend :noworry:

zaten ook nog andere gasten bij gingen compleet los :weird:
denk dat filmpje wel genoeg zegt.

http://www.youtube.com/watch?v=jz3I7GSXDSU

:cool::cool:

P

poziloc

Guest
Wat bedoel je met die kleine vertraging?
Zoals ik hem op het filmpje ziet, hoort die zo te gaan

thecrow

Registered User
Wat bedoel je met die kleine vertraging?
Zoals ik hem op het filmpje ziet, hoort die zo te gaan

Ieder geval dat idee had ik....helemaal als je gaat vergelijken zoals deze op de demo te zien was....dat er toch wat minder snelheid in de salvo's zat....maar bijkomend voordeel was wel dat naar mijn idee wel stukje langer duurde.

Maar sowiezo geen spijt van gehad dat ik deze had aangeschaft....was zeker de moeite waard !

Ciao

Laatst bewerkt door een moderator:

Michel_G

Zilveren Member
Ieder geval dat idee had ik....helemaal als je gaat vergelijken zoals deze op de demo te zien was....dat er toch wat minder snelheid in de salvo's zat....

Je bedoelt in zegmaar het snelle Z-shape gedeelte. Klopt, viel mij inderdaad op in jou filmpje, dat hij daar niet echt bijster snel was nee. Heb voor de grap eens "camuro king" op youtube ingetypt, en dan krijg je nog een ander filmpje ervan. En moet je die voor de grap eens vergelijken met die van jou, zit echt groot verschil in.

En voor zover ik mij kan herinneren, ging hij op de meeste filmpjes die ik gezien heb en op een demo waar ik hem gezien heb, een stuk sneller.

Wat een oorzaak zou KUNNEN zijn, is dat hij misschien te vochtig is geworden/heeft gestaan. Hierdoor kan vuurwerk soms trager worden. (Kan je met name wel zien als een fluitbak/fluitcake te vochtig opgeslagen is geweest, die willen dan ook wel eens trager worden).

Laatst bewerkt:

Jean Cross

Registered User
Had vorig jaar de Camuro King en Bloody Sky, kan wel zeggen, JAMMIE!!! :) ze zijn allebei qua opbouw en tempo identiek, maar qua uitwerking verschillend en allebei HEERLIJK!

Echte aanraders!!

Jean Cross

Registered User
€ 4,55 duurder...hmzzzz, zit hier dit jaar dan ook een piepklein diamantje in verwerkt net als de GEHELE Ferro-lijn??? :p

Maar dit is nog te overzien, tis en blijft gewoon een toppot!

Bovenaan