De volgende brief heb ik in mijn gemeente naar de partijen verstuurd:
Goedendag
Even voorstellen,
Mijn naam is Roland Witt 41 jaar en inwoner van Dordrecht.
Ik ben me aan het oriënteren in de dordtse politiek i.v.m. komende verkiezingen.
Ook dit jaar werd er weer de eeuwige discussie over consumenten vuurwerk gevoerd. Hierover worden veel on en waarheden, meningen en ideeën in de media gebracht.(ook uit naam van politieke partijen)
Wat mij vooral stoort is dat consumenten vuurwerk als boosdoener wordt aangewezen voor alle schade en overlast met de jaarwisseling. Dit is natuurlijk niet het geval. Personen geven overlast en maken schade.
Mijn vraag is:
- Wat is de visie van uw partij inzake consumenten vuurwerk?
- Wat wilt uw Partij eraan doen om illegaal vuurwerk te bestrijden?
- Wat wilt uw partij eraan doen om overlast te bestrijden en voorkomen?
Ook wil ik graag weten wat uw partij van het volgende standpunten vind:
- Minder regelgeving, zorgt voor betere handhaving van de regels die er wel zijn en er echt toe doen.
- Regels en wetten moeten er zijn om de burger te beschermen en niet om de burger onder controle te houden.
- Burgers moeten meer eigen verantwoording krijgen en zich weer een vrij mens kunnen voelen in onze samenleving.
Gaarne uw antwoord
Goedendag
Even voorstellen,
Mijn naam is Roland Witt 41 jaar en inwoner van Dordrecht.
Ik ben me aan het oriënteren in de dordtse politiek i.v.m. komende verkiezingen.
Ook dit jaar werd er weer de eeuwige discussie over consumenten vuurwerk gevoerd. Hierover worden veel on en waarheden, meningen en ideeën in de media gebracht.(ook uit naam van politieke partijen)
Wat mij vooral stoort is dat consumenten vuurwerk als boosdoener wordt aangewezen voor alle schade en overlast met de jaarwisseling. Dit is natuurlijk niet het geval. Personen geven overlast en maken schade.
Mijn vraag is:
- Wat is de visie van uw partij inzake consumenten vuurwerk?
- Wat wilt uw Partij eraan doen om illegaal vuurwerk te bestrijden?
- Wat wilt uw partij eraan doen om overlast te bestrijden en voorkomen?
Ook wil ik graag weten wat uw partij van het volgende standpunten vind:
- Minder regelgeving, zorgt voor betere handhaving van de regels die er wel zijn en er echt toe doen.
- Regels en wetten moeten er zijn om de burger te beschermen en niet om de burger onder controle te houden.
- Burgers moeten meer eigen verantwoording krijgen en zich weer een vrij mens kunnen voelen in onze samenleving.
Gaarne uw antwoord