Breda: Battle of the Boulevard

shinji

Moderator
Medewerker
Whoeha, Stutata 28 die met z'n bekende pen en papier de Nederlandse consumentenpotjes zit bij te houden. Oeh, wat had ik dat graag willen zien.
Nogmaals, zonde dat ik hier niet bij kon zijn. Ik vind het een geweldig initiatief en hoop dat dit zeker niet de laatste keer is geweest. Op de filmpjes afgaande, zie ik bij Beko geweldige produkten ( Sky Screamers, Perfect Hammer), maar pijltjesfluitcakes in een show schieten kan echt niet meer. Lesli heeft zoals altijd weer veel spektakel en mooie kleuren, jammer dat een goede vergelijking niet mogelijk is. Met Dynasty spullen is veel meer te doen als wat hier geschoten is. En dan Cafferata, Showtime is toch echt het beste vuurwerk wat er in Nederland te krijgen is. Die crossettecake en die crackling willows zijn echt helemaal goed, maar ook die gouden tails cake is geweldig.

Moontan

Moderator
Medewerker
LESLI VUURWERK WINT ALLEREERSTE VUURWERKBATTLE VAN NEDERLAND!

25-12-2011

Gisteravond, 23 december, werd de eerste vuurwerkbattle van Nederland gehouden tussen drie winkels in Breda.

De winkels werden vertegenwoordigd door in totaal 7 verschillende vuurwerkleveranciers. Elke leverancier kon zichzelf bewijzen in een show.

Lesli Vuurwerk B.V. levert de gehele collectie van Groenrijk Breda (één van de deelnemers) en is uitgeroepen tot winnaar van deze vuurwerkbattle!

De jury bestond uit leden van het populaire vuurwerkforum Freakpyromaniacs.

Wij zijn natuurlijk erg trots op deze overwinning en zullen volgend jaar samen met Groenrijk Breda onze eer verdedigen!

http://www.lesli.nl/vuurwerk.asp

bridge

Bronzen Member
Volgend jaar zullen er dus duidelijkere afspraken moeten komen. Hierboven zie je duidelijk dat Lesli in weze teveel de kwestie naar zich toetrok en het dus niet meer om Groenrijk ging. Meer dan de helft van de produkten die zijn geschoten worden niet eens verkocht door Groenrijk. Een van de toppers was de Thor, maar Groenrijk verkoopt het niet eens.

Er zal dus wel wat gaan veranderen, mocht er een vervolg komen,mogen we hopen. Iedereen dient zich te houden aan de collectie (ook Groenrijk!) en drie shows van 300 kg.

MAAR HET BLIJFT EEN TOPEVENEMENT

JeroenBakker

Registered User
@ bridge, kom maar eens een kijkje in onze showroom nemen, niet alles wat we in de winkel hebben staat in de folder helaas. De reden hiervoor is dat wij maar 1000kg hadden, 1 dag voor kerst is onze 10k vergunning door gekomen. Nu hebben we toegevoegd,

THOR
CAMURO KING
BLUE VODOO
NEXXT NIGHT BLITZ
MASTER LI
NO MERCY
WIPE OUT
CROSSFIRE
POKER FACE
YOUR FIRED
WAKE UP!
KICK STARTER
DROP ZONE
EX-GIRLFRIEND
THE HORRER THE HORRER!
TROUBLE SHOOTER
BLOODY SKY
CAMURO KING
VOODOO

GRAND PRIX 20
HIGHNESS

en nog een aantal die ik niet kan herrineren.

Groeten,

Jeroen, Crew Groenrijk Breda

bridge

Bronzen Member
Dan adviseer ik je zeer zeker ook de apocalypto te nemen in de toekomst. Dan hoef ik Breda niet meer uit. Behalve voor de mega mini..

D

Deleted member 17038

Guest
Ik kan nergens vinden wanneer de battle van dit jaar is. Gaat het wel door?

bridge

Bronzen Member
Ik ben er ook bang voor, maar nogmaals: Wat een geweldige avond was het toen! Een stuk of 5 shows met verschillend vuurwerk, super!

was een topavond! zeker voor ons freaks. t waren 8 showtjes maar hadden er 10 moeten zijn... lesli schoot echter ipv 3 sessies alles in een keer weg. mss werd daarmee gelijk ook het hele evenement om zeep geschoten...

D

Deleted member 17038

Guest
:crying: echt zonde.. Ze hadden een jaarlijks topevenement kunnen maken.
Ik ben benieuwd of de Nederlandse vuurwerkimporteurs zich nog eens durven te wagen aan een vuurwerkbattle. Ze hebben allen voldoende diversiteit en kwaliteit volgens mij.

Bovenaan