:notrust: Het waren inderdaad 7 minuten...
Ik weet niet wat er aan de hand was bij de mannen van Jaco.
Falende schietkist hoop ik voor ze, want ik ben diep teleugesteld over het werk van gister.
Of de organisatie moet opeens minder geld in het verhaal hebben gestoken.
Maar als je dan kijkt naar de "schietlijst" die op AVP stond en dan ziet wat er in de lucht is gegaan.
Dan mis ik nog aardig vergeleken met wat ik de lucht in heb zien gaan.
Aan de andere kant ben ik ook blij voor ze dat ze niet in het veld stonden.
Want wat ging er een hoop niet goed de lucht in.
Nu snap ik ook waarom de mensen die aan de andere kant van de beek wonen (loopt langs het veld achter de bomenlijn) niet vanuit hun tuin mogen kijken :smile1:
De show werd de afgelopen jaren wel wat minder, maar vorig jaar ging het niveau weer redelijk omhoog op de haperrende finale en de pauzes tussen het schieten na.
Maar shit happends toch?
De show had een paar korte thema's er in zitten.
Maar het was vooral blazen met het spul.
Een show die normaal tussen de 10 en 15 minuten duurde werd weggejaagd in 7 minuten.
Als een grote finale.
Het heeft wel wat.
Maar als je het niet verwacht sta je toch vreemd te kijken.
Ik stond er zelfs zo van te kijken dat ik de camera nog zeker 5 minuten heb laten doordraaien, verwachtend dat er meer kwam.
Hoewel het toch duidelijk was na een lading salutes dat het einde daar was.
Vrienden waar mee ik elk jaar daar ben eiste het zelfs dat ik de camera liet doordraaien.
En het publiek bleef ondanks het aplaus toch nog even staan.
Ook in de wandelgangen van Borculo waren ze er behoorlijk verbaast over dat dit het was.
En heb veelal critiek te horen gehad inplaats van lof.
Ondanks al mijn gal die ik nu uit spuug over de show waar ik me elk jaar toch weer op verheug en ook niks anders deed dan mensen hem aanraden, heb ik toch nog een paar pluspunten.
De stukken met de Screamers en het stuk met de gouden mine's eindigend in een heuze muur waren zeer leuk.
En de salutes deden ook goed hun werk.
De profcakes, ondanks dat ze binnen 10sec. weg waren, deden me een beetje terug denken aan de goeie oude cakes die je bij Alpeco kon kopen. :blink1:
Ook wil ik voor de mensen die een aardig eindje hebben gereden mijn excuus aan bieden dat ik ze mischien wel naar deze show had heen gelokt met mijn lof over de show van eerder.
En zou nu de "kom allen kijken ratio" de volgende keer verlagen naar 10 tot mischien 15km (die leg ik er ook voor af).
Ondanks dat de volgende show volgend jaar toch weer een heel stuk beter zou kunnen zijn.
(dat is overgends ook gebaseerd mijn eigen smaak er zullen mensen zijn die dit wel uitstekend zullen vinden!!).
Ik zal van de week het filmpje eens posten zodat men zelf kan oordelen.
Maar nu eerst ga ik weer even genieten van dat geweldige volksfeest wat hier aan de gang is.
Schuim