Zo de dag der dagen zit er weer op. Gelukkig was het perfect weer hier dus een mooie avond om alles de lucht in te knallen. We vierden het dit jaar bij vrienden die 2 straten verder op woonden. Ik had besloten om me grootste hoeveel cakes bij die vrienden af te steken en dan rond de klok van 1 uur richting me ouders. Waar de Jaloers en mijn project stonden te wachten

.
In de straat bij die vrienden was er geen reet aan. Het was er erg rustig en bijna niemand stak vuurwerk af. Dus was het mijn beurt om te knallen

. De ene na de andere cake ging de lucht in maar tot mijn verbazing was de straat al zo goed als leeg. Ook de vrienden groep waarmee ik was , was inmiddels al flink uitgedund aangezien iedereen ff langs de ouders ging om gelukkig nieuwjaar te wensen. Dat neemt niet weg dat ik super blij was met de cakes die ik dit jaar had uitgezocht maar het is toch leuker als er mensen naar je vuurwerk staan te kijken. Mijn toppers kan je zien in het topic van de toppers 2011/2012.
Dus ben ik rond de klok van 1 uur naar me ouders gegaan. Hier op het plein is het af en toe net een oorlogsgebied. Wat er hier werd afgestoken was niet normaal. Super gezellig en de ene buurman probeerde het op te nemen tegen de ander

. Tot dat ik kwam opdagen

. Ik ramde gelijk de Jaloers er tegen aan. Toen de kop er af was kwam me project uit de schuur

. We liepen het plein op en werd met een applaus ontvangen. Over mijn show was ik super tevreden. Alleen jammer dat het vlak voor de finale 2x Secrete Salute en de Hoogmoedjes stopte. Ik moest hem weer ff opnieuw aansteken met als vervolg een prachtig slot. De handen gingen op elkaar in de straat en ik zelf was SUPER blij dat het gelukt was. Alles liep prima in elkaar over en ben blij dat me vriendin gefilmd heeft want ik zelf heb eigenlijk alleen maar gekeken of me project goed door liep.
Jammer dat het na me project begon te regenen waardoor ik nog wat cakes niet heb geschoten. Aja volgend jaar weer
Al met al een top oudjaar gehad met schitterend vuurwerk en een top eerste project. Volgend jaar zeker 2 projecten