Booomy's lijstje 2011 / 2012

Booomy

Registered User
Thnx mannen. Denk dat er ook nog 2x Treasure Island en 1x Wodka Blue bij komt. Moet alleen ff kijken of dat op de pallet past. Verder komt er een film van. Me pa'tje wil het filmen. Verteld hem gister over het plan en hij zei gelijk. Dat moet op de film. Dus zo gaat het gebeuren!!!

Booomy

Registered User
Zo alles is binnen. Was al om 6 uur in Lopik. Het liep er gelijk storm. Vele grote bestelling tegelijk waarbij het natuurlijk ff duurt voordat het gecontroleerd is. Lekker tijd voor een bakkie koffie en btj rond kijken in de shop. (want ja had ook nog een bon waar mee je het 2e artikel gratis kreeg) Uiteindelijk de Swirling Daisy genomen en de Exploding box er bij. PRIMA DEAL.

Verder was alles er dus ook dit jaar ging ik weer tevreden de deur uit bij Gerrit. Daarna door naar Veenendaal waar ik dit jaar voor het eerst besteld had. Ook hier hartelijke ontvangen in de voor tent en hier liep ook alles op rolletjes. Al mijn besteld producten waren er en bij het verlaten van harte 4 konden mensen nog dummies mee nemen.

Toen op weg naar de loots waar ook nog wat vuurwerk van vorig jaar stond. Jezus wat heb ik veel. Ik heb er maar geen foto gemaakt van me collectie. Had weinig zin om alles uit te stallen en daarna weer terug in de doos.

Inmiddels al weer een paar uurtjes thuis en druk bezig in de schuur met mijn eerste project. Hier zal ik wel foto's van maken. Dus die volgen nog.

Nog maar ff en dan mogen we weer :smiling: ik zeg BAM!!!!

Booomy

Registered User
Moet alleen zeggen dat de opbouw iets anders is geworden. Heb de Pinkie Winkie er niet bij gedaan. Ook de Fontijn er niet bij gezet was toch een btj bang voor overslag op het lont (weet niet of dat kan maar dacht van wel). De Miracle heb ik er niet opgezet. Daar in tegen wel de Black Surprise er tussen gedaan.

Omdat het de eerst keer was heb ik wat dingen er afgehaald omdat ik het voor me gevoel een beetje te moeilijk maakte. Ik kijk hoe het dit jaar er uit komt te zien zodat ik volgend jaar voor een klapper van een project kan. Des al niet te min ben ik erg tevreden met wat ik nu heb staan ;-)

Booomy

Registered User
Zoals beloofd hier wat foto;s van me project. Zoals hier boven staat heb ik hem iets aangepast. Het is de eerste keer dat ik een project maak en wou het niet te moeilijk voor me zelf maken. Ben erg benieuwd hoe ik het kwa timing heb gedaan. Zoals je ziet was er nog genoeg ruimte voor andere cakes , maar zoals gezegd het is een soort "test". Ik heb in de loots nog een flink voorraad staan waar ik volgend jaar al een prima show mee kan schieten ;-)

Verder ging het doorlonten op zich best aardig. En het werken met tyraps ging erg goed. Heb verder vele test gedaan met het visco om te kijken of dingen zouden werken zoals ik ze gepland had. Dit "showtje" wordt gefilmd als het goed is dus ben achter af erg benieuwd naar reactie.

Mochten er mensen zijn die mooie show combi's hebben please let me know. Thnx!!!

Zoals beloofd de foto's

booomy-albums-doorlont-project-2011-2012-picture3686-doorlont-project-booomy-2011-2012.jpg

booomy-albums-doorlont-project-2011-2012-picture3685-doorlont-project-booomy-2011-2012.jpg

booomy-albums-doorlont-project-2011-2012-picture3684-doorlont-project-booomy-2011-2012.jpg

booomy-albums-doorlont-project-2011-2012-picture3683-doorlont-project-booomy-2011-2012.jpg

booomy-albums-doorlont-project-2011-2012-picture3682-doorlont-project-booomy-2011-2012.jpg

Laatst bewerkt:

Shenanigan

Registered User
Ziet er heel goed uit. Mooi strak werk. Zou te gek zijn als je eerste project meteen helemaal volgens plan de lucht in gaat. Hopelijk lukt ook het filmpje, dan kunnen we meegenieten.

Booomy

Registered User
Dat hoop ik idd ook Shenanigan dat het filmpje helemaal lukt. Hoop ook dat het weer het toe laat. Als er teveel wind staat en het klote weer is ga ik hem denk niet schieten :-(. Het belangrijkste vind ik dat alles achter elkaar door blijft lopen. Als dat lukt ben ik al super tevreden. Als er dan of en toe een kleine pauze tussen zit neem ik dan voor lief ;-). Daar werk ik volgend jaar dan wel weer aan :)

Booomy

Registered User
Ziet er gaaf uit Booomy!
jij gaat zelf ook veel plezier beleven...!

Thnx Wolf_freak. Zal morgen ook me collectie online zetten. Daarvoor moet ik alleen ff naar de loots toe waar de overige 4 dozen staan te wachten ;-). Dus er zullen morgen 2 soorten foto's komen. En van de loots voorraad en het gene wat ik hier al in huis heb ;-)

Booomy

Registered User
Zo de dag der dagen zit er weer op. Gelukkig was het perfect weer hier dus een mooie avond om alles de lucht in te knallen. We vierden het dit jaar bij vrienden die 2 straten verder op woonden. Ik had besloten om me grootste hoeveel cakes bij die vrienden af te steken en dan rond de klok van 1 uur richting me ouders. Waar de Jaloers en mijn project stonden te wachten :).

In de straat bij die vrienden was er geen reet aan. Het was er erg rustig en bijna niemand stak vuurwerk af. Dus was het mijn beurt om te knallen :). De ene na de andere cake ging de lucht in maar tot mijn verbazing was de straat al zo goed als leeg. Ook de vrienden groep waarmee ik was , was inmiddels al flink uitgedund aangezien iedereen ff langs de ouders ging om gelukkig nieuwjaar te wensen. Dat neemt niet weg dat ik super blij was met de cakes die ik dit jaar had uitgezocht maar het is toch leuker als er mensen naar je vuurwerk staan te kijken. Mijn toppers kan je zien in het topic van de toppers 2011/2012.

Dus ben ik rond de klok van 1 uur naar me ouders gegaan. Hier op het plein is het af en toe net een oorlogsgebied. Wat er hier werd afgestoken was niet normaal. Super gezellig en de ene buurman probeerde het op te nemen tegen de ander :). Tot dat ik kwam opdagen :). Ik ramde gelijk de Jaloers er tegen aan. Toen de kop er af was kwam me project uit de schuur :). We liepen het plein op en werd met een applaus ontvangen. Over mijn show was ik super tevreden. Alleen jammer dat het vlak voor de finale 2x Secrete Salute en de Hoogmoedjes stopte. Ik moest hem weer ff opnieuw aansteken met als vervolg een prachtig slot. De handen gingen op elkaar in de straat en ik zelf was SUPER blij dat het gelukt was. Alles liep prima in elkaar over en ben blij dat me vriendin gefilmd heeft want ik zelf heb eigenlijk alleen maar gekeken of me project goed door liep.

Jammer dat het na me project begon te regenen waardoor ik nog wat cakes niet heb geschoten. Aja volgend jaar weer :)

Al met al een top oudjaar gehad met schitterend vuurwerk en een top eerste project. Volgend jaar zeker 2 projecten :)

Laatst bewerkt:

Booomy

Registered User
Beter laat dan nooit. Hier nog 2 foto's van mijn collectie. Ik had een gedeelte van me vuurwerk in huis staan en een gedeelte in een loots.

booomy-albums-collectie-2011-2012-picture3786-collectie-thuis.jpg

booomy-albums-collectie-2011-2012-picture3787-collectie-loots.jpg

Hoop dat het me lukt om het filmpje van het project hier ook nog bij te doen.

Bovenaan