Bonn (D)

Tony

Administrator
Medewerker
Ik vond het nu mooi vuurwerk! Speciale dingen zoals Watershells had ik vorig jaar wel gezien op films maar dit jaar jammer genoeg er niet. Was wel één van de dingen waar ik eigenlijk vanuit ging dat het er was maar niet kwam.

Maar zouden ze ook niet gewoon last hebben van recessie? En het wat minder doen. Lijkt mij dat watershells duurder zijn. En speciale effecten.

Ik vond het in elk geval een geniale show en sfeer wat dat is ook belangrijk je moet er toch een dag vermaken. Voor "maar" 20 minuten, had trouwens verwacht dat het veel langer zou duren. Is Köln lichter ook zo kort?

Maargoed, ik ben op vuurwerk gebied weinig gewend. Dus dan is deze show al snel "geweldig"

Een show duurt gemiddeld 15 minuten (Over de hele wereld). De hele grote shows willen nog weleens 20 minuten duren maar dat is meer uitzondering dan regelmaat. Het is dus niet echt kort maar vrij normaal. Tuurlijk willen wij 20 minuten meer maar dat gebeurd bijna nergens en ik vind ook 20 minuten moeten dan wel 20 fantastische minuten zijn en dat is ook niet altijd makkelijk.

xtremerides.nl

Registered User
Een show duurt gemiddeld 15 minuten (Over de hele wereld). De hele grote shows willen nog weleens 20 minuten duren maar dat is meer uitzondering dan regelmaat. Het is dus niet echt kort maar vrij normaal. Tuurlijk willen wij 20 minuten meer maar dat gebeurd bijna nergens en ik vind ook 20 minuten moeten dan wel 20 fantastische minuten zijn en dat is ook niet altijd makkelijk.

Okay, ik kom vanaf Leiden en wij hebben met 3 oktober altijd 30 min dus ik ben gewoon te verwend. De show in Düren duurde dacht ik ook iets van 45 minuten met de St. Annakirmes paar jaar geleden. Dan vind ik het geen slechte show.

Trouwens weet iemand tot hoeveel inch is geschoten? Want die hele zware dacht ik zelf aan 8 tot 10.

Tony

Administrator
Medewerker
Leuke trip report Wil.
Bedankt voor het delen van film, foto's en je verhaal!

Monsterking

Registered User
Wil leuke foto's film en verhaal weer :nuts:, ziet er allemaal gezellig en mooi uit, bedankt voor het delen. Was een mooie show zeg.

Kobajo

FPM Filmer
Super leuk verhaal thunderboy en weer lekker snel een filmpje om de thuisblijvers te plezieren.

Ollie

Registered User
De show in Düren duurde dacht ik ook iets van 45 minuten met de St. Annakirmes paar jaar geleden. Dan vind ik het geen slechte show.
Trouwens weet iemand tot hoeveel inch is geschoten? Want die hele zware dacht ik zelf aan 8 tot 10.

Ik ben al 5 jaar in Duren geweest maar die show heeft nog nooit veel langer als 20 minuten geduurt of ik moet een heel groot deel gemist hebben!

Maximaal was 8 inch in bonn en dat waren er maar heeeeeel weinig!

Wat de show in Bonn betreft. Ik heb het idee dat Weco de show in Bonn ziet als een oefen plek. Ze proberen ieder jaar iets nieuws. Dit jaar was duidelijk te zien dat de heren van Weco afgelopen 2 edities in Valencia zijn geweest om ideen op te doen: de mines, de steppers en zeker de finale (eerste deel dan). Ik denk dat veel van hun budget is opgegaan aan deze extra's. De finale en de steppers hebben een hoop budget weggenomen denk ik. Ik vond de show ook matig maar kan het wel waarderen dat de bedrijven eens iets nieuws proberen. Kolner lichter is veel groter voor Weco. Word door hun ook benut voor marketing je ziet dan overal weco hangen. dat zie je in Bonn nergens.

Laatst bewerkt:

svnJJ

Registered User
Mijn eerste RIF was gelijk een topper!
Buiten een aardige show was het enorm gezellig. Iedereen bedankt hiervoor!
Mats bedankt voor het mee rijden, chris, martijn, derk, bart en jordi bedankt voor het mooie weekend!

Hiehiee!

tukker1978

Registered User
Zo dat was Bonn dan weer, vond het wel een mooie show vooral het blinker stukje vond ik erg mooi.
Alleen jammer dat er niet echt veel dikke bommen werden geschoten maarja.
Verder was het weer bere gezellig in het park, lekker bbqen,drinken en ouwehoeren met een mooie club mensen:nuts: de sfeer was weer super.
Er was weer best vlees ingeslagen door iedereen zo,n beetje voor een heel weeshuis:laugh:, Sven nog bedankt voor de spiesen en saus heerlijk:blink1:
Harm z,n speklappen waren ook uit de kunst.
Iedereen bedankt die hierbij aanwezig was en tot de volgende keer.

Gr Chris.

Dreek

Registered User
Bonn zit er weer op, het was een heerlijk dagje uit.

Het begon met een helse tocht (na wat miscommunicatie met de taxichauffeur)
We werden aan de verkeerde kant van de Rijn afgezet, dus even een kilometer of 2 lopen met totaal 40 kilo koelbox, 2 stoelen, kilo's kolen en een BBQ.

Even leek het er op dat we het niet zouden gaan halen, maar na een stoel te hebben achter gelaten kwamen we dan uiteidelijk toch, totaal bezweet, aan in het park.

Heerlijk de hele dag lopen BBQen, veel te veel vlees uiteraard.
Complimenten aan chef Sven voor de heerlijke sauzen, en natuurlijk aan de rest van de mannen voor de geweldig gezellige dag!!

De show vond ik goed, hoewel veel dezelfde bommen, vond ik het zeker een toffe show, lekker doorbeuken, zelf nog een soort steppers, en een ''Valenciaanse'' finale.

Ook de crema Holandes was als nooit te voren.

Op naar de volgende show, Hiehieeeeeee

gr.

Laatst bewerkt:

Mats

Registered User
Zo ben ook weer bijgekomen.
Was weer een super weekend daar in Bonn.
Show was goed, heb hem wel zonder muziek gezien want die was niet te horen op ons schiereiland.
Wel veel hetzelfde werd er geschoten maar vooral veel peony's lekker door knallen, houd ik toch wel van.
De finale was echt super tot het aller laatste, of er nu iets fout ging weet ik niet maar na zo'n finale de show zo afsluiten vind ik niet echt kunnen.

Verder super naar m'n zin gehad weer in het park, lekker gebbq'd, gezopen en lekker in de stoel gelegen.
Alleen de heenweg zoals derk al zegt was een ramp, na die 2-3 km lopen met de koelboxen en kolen ben ik nog eens dat hele eind samen met chris gelopen om sven en jordi op te halen met de rest van de spullen dat we met z'n 4en nog nauwelijks konden dragen.
Maarja je moet er iets voor over hebben he.

Iedereen bedankt voor de geweldige dag, en volgend jaar zeker weer naar Bonn, maar nu eerst op naar Dusseldorf.

Groeten Mats.

Kobajo

FPM Filmer
Leuk om jullie ervaringen en belevenissen te lezen.
Jammer dat de taxichaffeur jullie op de verkeerde plek heeft gedropt, maar goed dat is dan weer een wijze les voor volgend jaar.
Gelukkig is het in Dusseldorf een stuk makkelijker een geschikte plek te vinden voor de bbq.
Nog even een maandje doorbijten jongens!!!

shadow13

Registered User
Hier nog wat foto's van Bonn 2009

DSC03836.JPG

DSC03837.JPG

DSC03839.JPG

DSC03840.JPG

DSC03841.JPG

DSC03845.JPG

DSC03846.JPG

DSC03847.JPG

DSC03862.JPG

DSC03868.JPG

Groeten
Paul

Tony

Administrator
Medewerker
Hey Paul, bedankt voor de foto's. Het is een leuke foto reportage om te zien. Ik vind namelijk niet alleen het vuurwerk leuk om te zien maar ook de sfeer eromheen.

Thanks!!:blink1:

chris30

Registered User
Hier nog wat beloofde foto van mij

Het was weer Super !!!

DSC011461.JPG

DSC01159.JPG

DSC01167.JPG

DSC01183.JPG

DSC01216.JPG

DSC01228.JPG

DSC01282.JPG

DSC01288.JPG

DSC01306.JPG

DSC01329.JPG

Later Chris

Laatst bewerkt:

xtremerides.nl

Registered User
Mooie reportages en foto's! Zeker van de zijkant "eiland" met de Airgate erachter!
Prachtige films! Ik ben die van mijn nu aan het bewerken zal die vandaag of morgen online zetten. Maar de films die ik nu gezien heb zijn al beter dan die van mijn :p

Tigger74

Registered User
Bonn was dit jaar echt SUPER..........!!!

IMG_0686.JPG

Volgens mij zij DERK........ HIEHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE....

Bovenaan