Ik vond het nu mooi vuurwerk! Speciale dingen zoals Watershells had ik vorig jaar wel gezien op films maar dit jaar jammer genoeg er niet. Was wel één van de dingen waar ik eigenlijk vanuit ging dat het er was maar niet kwam.
Maar zouden ze ook niet gewoon last hebben van recessie? En het wat minder doen. Lijkt mij dat watershells duurder zijn. En speciale effecten.
Ik vond het in elk geval een geniale show en sfeer wat dat is ook belangrijk je moet er toch een dag vermaken. Voor "maar" 20 minuten, had trouwens verwacht dat het veel langer zou duren. Is Köln lichter ook zo kort?
Maargoed, ik ben op vuurwerk gebied weinig gewend. Dus dan is deze show al snel "geweldig"
Een show duurt gemiddeld 15 minuten (Over de hele wereld). De hele grote shows willen nog weleens 20 minuten duren maar dat is meer uitzondering dan regelmaat. Het is dus niet echt kort maar vrij normaal. Tuurlijk willen wij 20 minuten meer maar dat gebeurd bijna nergens en ik vind ook 20 minuten moeten dan wel 20 fantastische minuten zijn en dat is ook niet altijd makkelijk.