T
'tbunkertje
Guest
Zoo daar waren we weer. We waren pas half 5 weer terug thuis na ruim een uur in de file te hebben gestaan in Bonn. Wat een gekkehuis daar zeg. Het was naar mijn gevoel nóg drukker dan vorig jaar. Eerst de hele avond met onze groep te hebben gebbq'ed was super geslaagd.
Anyways, ik vond deze show beter dan die van vorig jaar! Mede door geen tegenvallende finale. Men had meer aandacht besteed aan de verdeling van het geluid richting publiek. Op t laatste van de avond werden er extra boxen neergezet. Wat dat betreft hebben ze echt geleerd van vorig jaar.
Ook hier schoten ze waterbengalen, en gigantisch mooie golden mines met gouden brocades er boven. ONGELOOFELIJK zo mooi.
De film met enkele foto's zal vandaag online komen.
Anyways, ik vond deze show beter dan die van vorig jaar! Mede door geen tegenvallende finale. Men had meer aandacht besteed aan de verdeling van het geluid richting publiek. Op t laatste van de avond werden er extra boxen neergezet. Wat dat betreft hebben ze echt geleerd van vorig jaar.
Ook hier schoten ze waterbengalen, en gigantisch mooie golden mines met gouden brocades er boven. ONGELOOFELIJK zo mooi.
De film met enkele foto's zal vandaag online komen.
Laatst bewerkt: