Bonn (D)

T

'tbunkertje

Guest
Zoo daar waren we weer. We waren pas half 5 weer terug thuis na ruim een uur in de file te hebben gestaan in Bonn. Wat een gekkehuis daar zeg. Het was naar mijn gevoel nóg drukker dan vorig jaar. Eerst de hele avond met onze groep te hebben gebbq'ed was super geslaagd.
Anyways, ik vond deze show beter dan die van vorig jaar! Mede door geen tegenvallende finale. Men had meer aandacht besteed aan de verdeling van het geluid richting publiek. Op t laatste van de avond werden er extra boxen neergezet. Wat dat betreft hebben ze echt geleerd van vorig jaar.
Ook hier schoten ze waterbengalen, en gigantisch mooie golden mines met gouden brocades er boven. ONGELOOFELIJK zo mooi.
De film met enkele foto's zal vandaag online komen.

Laatst bewerkt:

weco1

Registered User
Zoo ik heb lekker geslapen :bigsmile:.
Ik vond het een erg mooie show, de iets mindere prestatie van vorig jaar hebben ze voor mij zeker goed gemaakt!
het vuurwerk klopte met de muziek, het thema kwam duidelijk naar voren. Mooie kwaliteit shells/candles/mines ed. (zoals altijd, het is natuurlijk Weco :toung:). Mooie finale.
Wat een files weer, maar dat hoort er allemaal bij.

Volgend jaar zeker weer!

weco1

Laatst bewerkt:

Patrick

Registered User
Yeah ik ben ook wakker, maar met 38.46 c koorts. Blijkbaar heeft dat zitten op de grond toch z'n werk gedaan in de avond.

joepiedepoepie

Registered User
Eerste helft vondt ik behoorlijk creatief geschoten, zag er erg goed uit. Dat gedeelte met die bombettes die over de grond stuiterden vondt ik geniaal. De hoogwerker pakte deze keer (I.t.t. afgelopen jaar) zeer goed uit. 2e helft was wat rustiger, en de finale had van mij wel wat langer gemogen. Maar al met al een zeer geslaagde dag. Bovendien een heerlijk weertje, een verdomd gezellige groep en goed eten, wat wil wil je nog meer. Snel films terug kijken en na genieten!

Z@P

Registered User
zooo ben ook weer net thuisvan de eerste keer bonn, het was een heerlijke show moet ik zeggen.

Geweldig mooie bommen gezien en mooie thema's en wat een heerlijke DREUN aan het begin zeg tering! :nuts:

finale was heerlijk alleen kwam die laatste stutata niet goed naar voren.

Maar die drukte daar in Bonn is echt niet normaal gewoon en wat kunnen die gasten zuipen en vreten.

Tony

Administrator
Medewerker
Ik heb een hele mooi show in Bonn gezien., Mooi combinaties van effecten en een top locatie om te kijken. Helaas was de finale erg kort en konden we inderdaad de studatas door het geweld op de voorgrond niet goed zien terwijl dat toch echt bommen zijn die je een kleine beetje apart moet schieten.

Was een top dag en bedankt allemaal voor de gezelligheid!!

tommy-gun

Registered User
zooo ben ook weer net thuisvan de eerste keer bonn, het was een heerlijke show moet ik zeggen.

Geweldig mooie bommen gezien en mooie thema's en wat een heerlijke DREUN aan het begin zeg tering! :nuts:

finale was heerlijk alleen kwam die laatste stutata niet goed naar voren.

Maar die drukte daar in Bonn is echt niet normaal gewoon en wat kunnen die gasten zuipen en vreten.

Aan dat vreten en zuipen hebben wij Hollanders, ons ook schuldig gemaakt.
Man, ik was afgeladen vol.
Op een gegeven moment zaten we het bier van de duitsers op te zuipen.

Kortom, een zeer geslaagde dag voor ons.

O ja, laten we het vuurwerk niet vergeten.
Één woord :MOOI

mickeyzegtboem

Registered User
Zo, ben ook weer uitgeslapen na een behoorlijk file-rijke terugreis.
Gisteren een klasseshow gezien, prachtige locatie en een geweldige afstand tot het vuurwerk.
Helaas voor het fotograferen stand de wind onze richting op, wat resulteerde in een flink aantal overbelichte foto's, maar qua kruitsnuiven kwam ik wel aan m'n trekken, ook de complete kruitregen was wel errug lekkah.

hier een aantal van mijn foto's:

bonn_05-05-2007_147.jpg

bonn_05-05-2007_130.jpg

bonn_05-05-2007_090.jpg

bonn_05-05-2007_068.jpg

bonn_05-05-2007_033.jpg

meer foto's kan je hier vinden: klikken!

Klipper

Registered User
Hee allemaal,

Ook weer terug uit Bonn, wij hebben er heerlijk overnacht dus lagen om 01:00 uur al heerlijk ons ons wat harde bedje te pitten :cheesy:
Show was erg mooi voor ons trouwens de eerste keer....echt toplokatie zeg!!

BBQ was ook heerlijk....zit er nog vol van :sick:

Het was een super gezellige dag, bedankt!! Tot de volgende keer.....

Gr.
Guido & Ellis

the_bulldog

Registered User
pfff wat was het druk daar zeg...

Ik was er samen met Jeffrey1 en joeiheido ook bij. Natuurlijk even een goed plekje gezocht, om het allemaal goed te kunnen zien. Erg gave show met mooi effectencombinatie's. Heeft Weco weer goed verzorgt

ik heb ook nog foto's gemaakt.
5'' salute?:love:
album_picm.php

album_picm.php

album_picm.php

album_picm.php

album_picm.php

album_picm.php

album_picm.php

voor de andere foto's chek hier
De film van mij volgt later!

Laatst bewerkt:

Z@P

Registered User
Ik kan het niet laten om een reactie te geven op deze foto! Wat heb je deze mooi in beeld gebracht:blink::nuts:
Ook de andere foto's zijn mooi gelukt, van iedereen overigens! Bedankt daarvoor en ook voor de film!

zeker zeer mooi in beeld gebracht ja, ik vraag me af wat het kaliber van die salute is geweest. De dreun was echt heel erg hard :weird:

Tony

Administrator
Medewerker
zeker zeer mooi in beeld gebracht ja, ik vraag me af wat het kaliber van die salute is geweest. De dreun was echt heel erg hard :weird:

Ik ga er vanauit dat het een 4 inch Italiaanse Cilinder is geweest.
Wij hebben dit soort klappen ook met de vlam erin vaker gezien en je staat versteld wat een klappen het zijn die hun uit de kleine bommetjes laten komen. Voor de mensen die de San Severo DVD hebben gekocht is het een bekend iets, niet opgevallen bekijken dan even het 5th Palio Batteria hupelupup en zie daar de 2de show van Padre Pio waar ze dezelfde dingen in de lucht en op de grond gebruiken. Zo erg vel dat je er gewoon na 10 seconden gek van word.

Vaak denken de meeste mensen dat zulke klappen grote kalibers zijn maar dat komt alleen omdat je voor 98% in Nederland en Duitsland alleen Chinees spul tegen komt. In Italie is dit een vrij normaal stukje vuurwerk...(Na jah normaal :weird: )

Z@P

Registered User
oja nog iets, op de weg teruglopen naar het hotel hoorde je ineens weer flink wat geknal, was dit een foutje of schoten ze nog een deel weg dat was blijven staan??

Ik ga er vanauit dat het een 4 inch Italiaanse Cilinder is geweest.
Wij hebben dit soort klappen ook met de vlam erin vaker gezien en je staat versteld wat een klappen het zijn die hun uit de kleine bommetjes laten komen. Voor de mensen die de San Severo DVD hebben gekocht is het een bekend iets, niet opgevallen bekijken dan even het 5th Palio Batteria hupelupup en zie daar de 2de show van Padre Pio waar ze dezelfde dingen in de lucht en op de grond gebruiken. Zo erg vel dat je er gewoon na 10 seconden gek van word.

Vaak denken de meeste mensen dat zulke klappen grote kalibers zijn maar dat komt alleen omdat je voor 98% in Nederland en Duitsland alleen Chinees spul tegen komt. In Italie is dit een vrij normaal stukje vuurwerk...(Na jah normaal :weird: )

4inch knal? naar mijn weten heeft Weco geen 4inch knal wel 5inch die werden vorig jaar ook geschoten in st.goard jezus wat een slagen die druk voelde je tot in je maag!!!

Die 5'' salute heet de ''Thor'' Blitzknallbombe , de ''Thor'' Blitzknallbomb is enkel voor Weco zelf en verkopen ze ook niet aan professionals!

Hier een foto:
bilder_081.jpg

2thor.jpg

Ollie

Registered User
4inch knal? naar mijn weten heeft Weco geen 4inch knal wel 5inch die werden vorig jaar ook geschoten in st.goard jezus wat een slagen die druk voelde je tot in je maag!!!

St Goar word ieder jaar geschoten door Steffis Ollig. Dus ergens in je verhaal is er iets scheef!

Wat betreft de show. het was inderdaad een zeer mooie show met zeer mooie en aparte stukjes erin:

- hoogwerker die zijn werk deed
- watershells (bengaal) met veel vertraging erin!!!
- mooie gouden walls (prachtig)

Het was een leuke dag hoewel we er lang gezeten hebben is de tijd voorbij gevlogen. Dat wil wel wat zeggen! En die knallen laterna was ergens in de bossen en ging best hard. Politie was ook snel ter plekke! Geen idee wat of hoe!

Pieter

Registered User
Na een grote deceptie in Emmerich kwa vuurwerk ben ik ook dit keer weer naar Duitsland afgereisd voor een show.
Ik ben gewoon nog steeds onder de indruk eigenlijk :love:

Het begon met een gigantische saluut. Waar je ogen van dichtsloegen door de felle slits en je broekspijpen spontaan van begonnen te wapperen.

Hierna bouwde de show zich rustig op. Met een aantal leuke falling leaves shells. Ook erg bijzonder vond ik die drijvende lichtkogels zoals ik het maar noem, ik dacht eerst van huh wat schieten ze nu op het water...

Het werkelijk hoogtepunt was het gouden gedeelte voor mij. De volledig gevulde lucht met onderaan mines en erboven gouden brocades :cool: Pff als ik het terugzie op de film van tbunkertje krijg ik gewoon weer kippenvel.

Ook de finale was uitzonderlijk als je het mij vraagt. Wat een afsluiter die gevulde lucht met salutes ertussen.

Al met al kan ik jullie aanraden om naar Bonn te gaan volgend jaar. Het is wel een stukje rijden maar absoluut de moeite waard.

Arjan

Registered User
Jup,

Was me weer een mooie show. Ik was er tot ongenoegen van een aantal AVP mods nog nooit geweest, dus ik was er wel benieuwd naar. :embarrest: Wat me allereerst opviel bij aankomst begin van de avond was dat er een zeer gemoedelijke sfeer hing en het zo druk was. Ik keek m'n ogen uit bij al die wegwerp barbeque's... allemaal zonder problemen en zo hoort het ook. Ook nog een aantal kermisattracties op het grote veld, kraampjes met een halve meter braadworst en een podium met optredens dus dat zag er gezellig uit.

Bij het water was Afcajax vanaf 's middags al aanwezig en had een plek vrijgehouden voor ons. Vond het er goed uitzien, vernam dat vorig jaar wat tegen viel maar dit zag er goed uit.

We zaten er voor de filmopnames en de pics soms nog te dicht op, maarja... zaten er wel zeer netjes voor :toung:

Ik heb ook wat fotootjes genomen, wellicht leuk om met iedereen te delen.
http://www.arjanuitman.com/images/bonn050507/index.php

Was dus een geslaagde dag, wel veel files op de terugweg door wegwerkzaamheden en duurde ff voordat je Bonn uit was maar dat is ook niet zo gek met zoveel volk op de been. Uiteindelijk om 05.00 uur thuis geloof ik... volgende keer maar een hotelletje!

Laatst bewerkt:
Bovenaan