Black Sheep Valencia

shinji

Moderator
Medewerker
Zou u dan volgend jaar deze man een rollator mee willen geven, zodat ik hem niet telkens terug op z'n plekje hoeft te zetten:hehe!:

PyroPlop32

Registered User
volgens mij heb ik dezelfde man ook tijdens een mascleta gezien, die liep steeds het hek uit en ging op een bankje bij de kooi zitten.
en werd een aantal keren weer netjes terug gebracht, een paar minuten voor de mascleta begon ! :hehe!:

Red Eagle

Registered User
medelijden met de bovenburen van de black sheep :happy:
de 17e en 18e ging het goed los!

Sloeg inderdaad nergens meer op.
Bezopen Engelsen die met nummertjes 4 gaan smijten,boze spanjaarden die vervolgesn bierflesjes terug gaan gooien.
De 19e kwamen er toen dezaak bijna leeg was nog 2 politie wagens aan rijden om toch maar even te controleren of de sfeer nu wel goed was.

Dennis010

Registered User
Bezopen Engelsen die met nummertjes 4 gaan smijten,boze spanjaarden die vervolgesn bierflesjes terug gaan gooien.
De 19e kwamen er toen dezaak bijna leeg was nog 2 politie wagens aan rijden om toch maar even te controleren of de sfeer nu wel goed was.

En zo verziek je het voor jezelf.....

Red Eagle

Registered User
En zo verziek je het voor jezelf.....

???

Ik verziek hier helemaal niets
Was er bovendien niet bij maar hoor de verhalen achteraf.
Of bedoel je verzieken in het algemeen.
Ben het met je eens als je bedoeld dat er altijd een paar bij lopen die niet weten hoe het wel hoort.
Verder vond ik de sfeer opvallend rustig kunnen wij met oud en nieuw een voorbeeld aan nemen.
Op een festival waar zoveel mensen komen gebeurt altijd wel het een en ander.
Opruimen kunnen onze spaanse vrienden overgens als de beste, breek je S avonds nog je nek over de blikjes de volgende dag is allles al opgeruimd.Zelfde geld voor de 20e je kunt een dag na de crema niets meer vinden van de avond ervoor.

Dreek

Registered User

Bezopen Engelsen die met nummertjes 4 gooiden klopt inderdaad.

De rest klopt helemaal niks van.

Er is geen vuurwerk op Spanjaarden gegooid of wat dan ook. Die flessengooiers maakte deel uit van een groep Spanjaarden die rondhingen op de rotonde en zo lam waren dat het merendeel niet eens meer op ze poten kon staan. Er werd op een gegeven moment een borracho gegooid vanuit een andere groep Spanjaarden richting de rotonde. Waarop die lui op de rotonde uit waren op problemen en buiten de groep die voor de Black Sheep stond niemand konden vinden en daarom maar ons begonnen te bekogelen met flessen. Wat uiteraard niet in goede aarde viel. Toen een mannetje of 10 richting de rotonde liep vloog die hele groep uit elkaar waarna de Policia Nacional ze nog even een handje geholpen heeft om naar huis te komen.

En wat betreft de 19e, de politie is toen inderdaad langs geweest, maar alleen om even te melden dat tijdens het vuurwerk de tafels en stoelen van het terras weg moesten zijn in verband met de drukte.

Laatst bewerkt:

Koetje

Registered User
Die dikke vette boemers met titanium sparks zijn dus no. 4? Daar geloof ik dan weer geen klote van.

Yvez

Registered User
Die engelsen gaan toch al jaren net iets te ver bij de blacksheep. Knallen is leuk maar iedere keer een nr 4 onder je stoel wordt een btje vervelend. Gelukkig nooit echt los gegaan ik denk ook omdat we altijd een vrij grote en hechte groep die altijd de intentie hebben om de boel te sussen.

Dennis010

Registered User
trueno de aviso zal dat wel geweest zijn, die werden ook regelmatig neergegooid op straat... idioten acties.

pyrotrick

Registered User
Het was leuk, net als vroeger toen de sheep nog cool was. lekker los gaan zonder dat er na 10 minuten politie de boel kwam verstoren en ja .... de nummertjes 4 waren goed. Met oudjaar steken we ook alleen maar kanonslagen af...

shinji

Moderator
Medewerker
En die aviso's op de grond was eigenlijk meer een geste aan de bovenbuurman, die het zat was dat die dingen vlak voor z'n slaapkamerraam op 4 hoog klapten.

Dennis010

Registered User
En die aviso's op de grond was eigenlijk meer een geste aan de bovenbuurman, die het zat was dat die dingen vlak voor z'n slaapkamerraam op 4 hoog klapten.

Ik heb er toch genoeg op de grond af zien gaan, zelfs bovenaan de bedding tijdens de Nit de Foc. Echt niet normaal tussen zo'n menigte...

Dennis010

Registered User
Dat had wel gemogen, maar als iemand al een heel jaar in een en dezelfde campingsmoking loopt dan is dat niet zo fijn voor de rest van de gasten :D

Ik zie dat het begrip "wasmachine" nog niet doorgedrongen is in Twente....

Wat jullie 1 keer in de maand met je overall in de rivier doen, het tussen twee keien uitwrijven van de korsten, daar hebben wij hier in het westen al een kleine honderd jaar een apparaat voor meneer Kries... al eerder genoemde wasmachine dus. :smiling:

Bovenaan