Zou u dan volgend jaar deze man een rollator mee willen geven, zodat ik hem niet telkens terug op z'n plekje hoeft te zetten:hehe!:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
medelijden met de bovenburen van de black sheep :happy:
de 17e en 18e ging het goed los!
Sloeg inderdaad nergens meer op.
Bezopen Engelsen die met nummertjes 4 gaan smijten,boze spanjaarden die vervolgesn bierflesjes terug gaan gooien.
De 19e kwamen er toen dezaak bijna leeg was nog 2 politie wagens aan rijden om toch maar even te controleren of de sfeer nu wel goed was.
En zo verziek je het voor jezelf.....
Sloeg inderdaad nergens meer op.
Bezopen Engelsen die met nummertjes 4 gaan smijten,boze spanjaarden die vervolgesn bierflesjes terug gaan gooien.
De 19e kwamen er toen dezaak bijna leeg was nog 2 politie wagens aan rijden om toch maar even te controleren of de sfeer nu wel goed was.
En die aviso's op de grond was eigenlijk meer een geste aan de bovenbuurman, die het zat was dat die dingen vlak voor z'n slaapkamerraam op 4 hoog klapten.
Ik heb er toch genoeg op de grond af zien gaan, zelfs bovenaan de bedding tijdens de Nit de Foc. Echt niet normaal tussen zo'n menigte...
Overigens het bier smaakte trouwens prima bij the sheep!!! (en het was bere gezellig)
Ik mocht er niet in, in mn campingsmoking :hehe!:
Dat had wel gemogen, maar als iemand al een heel jaar in een en dezelfde campingsmoking loopt dan is dat niet zo fijn voor de rest van de gasten![]()