Beste blokken alpeco

remio

Registered User
Pirate zei:
Duurt die New flower onderop de stapel (foto hierboven) ECHT 3 minuten ?

Yep de 150 green ... wil ik al 2 jaar maar is altijd uitverkocht ....

sow al 2 jaar, helderziend cker??? is pas sinds vorig jaar ergens te koop..... hehe ;)

gegroet remio

loof0003

Registered User
Tony zei:
Darkfrozz,voordat je los brandt met al je vragen zou ik je willen wijzen op onze Search functie ....Ook wil ik je verwijzen naar het foto album waar wij heel veel producten van Alpeco in hebben staan en de meeste foto's zijn aangevuld met informatie over het effect,artikelnummer en prijs..

88 schots V-shape

Ook verwijs ik je naar de movies page waar je produkt filmpjes kan vinden van artikelen die Alpeco verkoopt.

he tony, waarom staat er daar v shape? en op die doos w en f shape? wat is daar het verschil tussen of is dat een andere of hoe zit dat?

Sparco

Registered User
Zit zelf te twijfelen tussen een aantal blokjes:
- Weco mixed emoticons
- 54 shots High by step
- 88 sh. fanshaped flower exhibition
- 100 shots silver crown
- Golden mine to golden crown..
- Weco crackling palmtree.. ( alhoewel ik niet weet of ze deze nog hebben bij alpeco, laat staan soortgelijk)?

Totaal kan ik iets van 200 a 250 euro besteden aan de prof. blokken..
Het moet opvallen, knallen en geweld zijn! :D
Geef s wat meningen en help mij!! :)

Huge_Cohones

Registered User
loof0003 zei:
waarom staat er daar v shape? en op die doos w en f shape? wat is daar het verschil tussen of is dat een andere of hoe zit dat?

W-shape staat voor eh ja.....gewoon in W-vorm. Dus 3 buisjes, 1 in het midden en 2 in een hoek links en rechts ervan.
F-shape staat voor fanshape oftewel waaiervorm. De laatste crackling salvo's worden dus met 5 tegelijk in waaiervorm geschoten.

Dus op de doos staat het goed.

Koetje

Registered User
Sparco zei:
- Weco mixed emoticons
- 54 shots High by step
- 100 shots silver crown
- Weco crackling palmtree.. ( alhoewel ik niet weet of ze deze nog hebben bij alpeco, laat staan soortgelijk)?

Als je geweld wil zou ik wachten tot de 150 sh. green tail to thunder er weer is.115 euro.
Je kan dan nog de 100 sh. grand crackling with crackling mines er bij nemen,dan heb je op zeker wel 2 opvallende blokken.
Wel maar 1 effect allebei,wil je meer variatie kun je voor de step by step gaan en de mixed emotions,heb je ook 2 zeer leuke blokken.
Kortom het is maar net wat je zelf wilt..

rocket

Registered User
wachten tot de 150 green thunder is wel een optie al1 heb je geen zekerheid.als ik moest kiezen deed ik de 88 sh flower omdat die een minuut duurt en afwisselend is met een mooi einde. de mixed emotions valt zeker wel op dus dan zou ik die ook doen. step by step vind ik ook erg mooi maar is mij iets te snel afgelopen :w

Firework-boy

Registered User
Sparco zei:
- Weco mixed emoticons
- 54 shots High by step
- 100 shots silver crown

Weco crackling Palmtree is een érg duur blok. Ik heb er laatst 1 gezien op een foto, maar dat blok is zeker niet goedkoop en zou ik dus ook niet nemen ;)

Dat knalblok is leuker voor 12uur, want om 12uur heb je zoveel knallen en siervw in de lucht dat je blok niet echt op valt.
Daarom zou ik 2 mooie sierblokken halen zoals grand crackling with crackling mines en nog een mooi sierblok zoals mixed emoticons :)

Dit is mijn mening, je moet zelf ff kijken welke effecten je mooi vind en daar vanuit kies je een blok. ;)

Sparco

Registered User
Firework-boy zei:
Weco crackling Palmtree is een érg duur blok. Ik heb er laatst 1 gezien op een foto, maar dat blok is zeker niet goedkoop en zou ik dus ook niet nemen ;)

Dat knalblok is leuker voor 12uur, want om 12uur heb je zoveel knallen en siervw in de lucht dat je blok niet echt op valt.
Daarom zou ik 2 mooie sierblokken halen zoals grand crackling with crackling mines en nog een mooi sierblok zoals mixed emoticons :)

Dit is mijn mening, je moet zelf ff kijken welke effecten je mooi vind en daar vanuit kies je een blok. ;)

Heb vorig jaar de new spring wind gehad. Moet eerlijk zeggen dat ik het gezien de prijs niet waard vond. Leuk blok, beetje eentonig..
Vindt echt sier dan toch beter als crackling.
Mixed emoticons ben ik ook nieuwsgierig naar, maar wil dan wel met einde van salutes.. Heb gelezen dat het vorig jaar met crackling was en dat daarom veel mensen het blok toch iets minder vonden.
Ben persoonlijk ook fan van groots effect.. En bij fanshaped creeër je dat natuurlijk redelijk snel :)

Laatst bewerkt:

Firework-boy

Registered User
Misschien zijn dit ook nog opties:

Silver corsette crackling 150schots
http://www.freakpyromaniacs.com/Movie_database/Alpeco Demo 2003/150S_silver_crosette_crackling.mpeg

Silver Crown with Silver Tail
http://www.freakpyromaniacs.com/Mov...03/2003_DA_100S_SilverCrown_SilverTail_42.mpg

Colour Crosette 100schots
http://www.freakpyromaniacs.com/Movie_database/Alpeco Demo 2003/100S_color_crosette.mpeg

Zijn over het algemeen ook mooie dozen :)

Anders zou je de fan shaped potten van de kruiterij kunnen nemen, maar ik weet niet of je daaraan kan komen ;)

xavier

Registered User
Alpeco heeft zoveel mooie prof blokken. Het zijn dus batterijen voor professioneel gebruik. Professionals werken niet graag met batterijen met verschillende effecten in verwerkt. Smaken verschillen. De ene vind een crosette mooi en de andere crown. Dit is allemaal persoonlijk.

Sparco

Registered User
xavier zei:
Alpeco heeft zoveel mooie prof blokken. Het zijn dus batterijen voor professioneel gebruik. Professionals werken niet graag met batterijen met verschillende effecten in verwerkt. Smaken verschillen. De ene vind een crosette mooi en de andere crown. Dit is allemaal persoonlijk.

Ik ben benieuwd naar de filmpjes die morgen op FPM komen :)
Ik wacht af..

PS:
Hoe staat het met de mixed emoticons..?! IS deze pot nu met salute finale of crackling palmtree finale... aangezien er vorig jaar potten tussenzaten met crackling palmtree als finale?!

Laatst bewerkt:

jeremy

Registered User
ey jongens ..

ik kan het filmpje van high step by step niet downloaden.
kunnen jullie dat verhelpen

alvast bedankt

jeremy

remio

Registered User
wooter zei:
WAT?????? 275 eurie????
wat een bofkont ben ik toch dat ik hem ieder jaar voor 160 euries heb.
echt een super doos!!!

sow 160 euri is idd geen geld voor zo'n blok... weet je cker dat t dezelfde is joh?

gegroet remio

Bovenaan