Beste blokken alpeco

ief

Registered User
nismo zei:
Heeft er iemand ervaring met de 50mm 100s blizzard batterie en de 60mm 35s crackling palm want ik heb gezocht maar kan het niet vinden of er iemand iets meer van wist en of ze het geld wel waard zijn. bvd

Bij de oud en nieuw movies van 2002-2003 staat de crackling palmtree.
Naar de blizzard ben ik ook wel benieuwd.

Huge_Cohones

Registered User
Dit is volgens mij een blok van BKV en is dus niet bij Alpeco te krijgen. (nergens legaal dus).

Mijn PM box staat open voor mensen die mij meer info kunnen geven over dit blokje.

:w

Laatst bewerkt:

Ollie

Registered User
2 minuten blok is van GBV en niet van BKV (is lastig met allemaal die afkortingen). Weegt rond de 35 kilo heeft 200 shots en (zou moeten) duurt 2 minuten ongeveer. Veel verschillende effecten en vorig jaar werd op het forum verteld dat mensen ze ze onder de toonbank/bij handelaren waren tegen gekomen voor 275 euri....

Darkfrozz

Registered User
Weet iemand trouwens ook nog goede mixed blokken met KvK? (en niet de mixed emotions want die ken ik al) en kan je er AUB meteen foto en als het heel mss zelfs kan filmpje bij plaatsten

Mattenfreak

Registered User
Darkfrozz zei:
weet iemand hoe duur de 88 shots V-shape flower exhibition is??

Hier 2 foto's, prijs blijft wel onder voorbehoud. ;)

album_pic.php

album_pic.php

Tony

Administrator
Medewerker
Darkfrozz zei:
weet iemand hoe duur de 88 shots V-shape flower exhibition is??

Darkfrozz,voordat je los brandt met al je vragen zou ik je willen wijzen op onze Search functie ....Ook wil ik je verwijzen naar het foto album waar wij heel veel producten van Alpeco in hebben staan en de meeste foto's zijn aangevuld met informatie over het effect,artikelnummer en prijs..

88 schots V-shape

Ook verwijs ik je naar de movies page waar je produkt filmpjes kan vinden van artikelen die Alpeco verkoopt.

Mantronix

Registered User
Ik heb de 88 sh New Flower Exhibition afgelopen weekend op een feest afgestoken :p :p . Hij was echt heel goed. Vooral de laatste 6 salvo's met crackling chrysanthenum gaven een schitterend verlichte hemel. Hij kost inderdaad 80 euro, zeker waar voor je geld.

T

'tbunkertje

Guest
de thunder w/green tail is zeker een dikke aanrader, hier een foto van de kleinere versie:

49 shots thunder w/green tail:

displayimage.php

T

'tbunkertje

Guest
een niet al te dure aanrader de High Step by Step 54 shots.
90 euri

displayimage.php

displayimage.php

Firework-boy

Registered User
Heeft er iemand een filmpje van:
High Step by Step 54 shots
2,5" Peony blok
En weet iemand ook of deze tekoop zijn bij Alpeco en de prijs?

Mzzl vuurwerk-freak :7

Pirate

Registered User
Duurt die New flower onderop de stapel (foto hierboven) ECHT 3 minuten ?

Yep de 150 green ... wil ik al 2 jaar maar is altijd uitverkocht ....

Feuerwerk

Registered User
New flower exhibition 240 shots van bonbridge duurt echt 3 minuten en is in een mooi tempo geschoten...filmpje moet in het film album te vinden zijn bij product videos

Bovenaan