tja toch zie ik hier de challenge niet helemaal meer van,:tounge:
het is meer een kwestie van een hele berg romeinse kaarsen kopen en die doorlonten rechtop of in allerlei shapes.
ik heb wel eens met het idee in mijn hoofd gespeeld met luchtafweerkanonnen van magnum kaarsen en als een machinegeweer van het balkon af met een draaibare pivot. (ouwe fotostatief ofzo)
ook de overbrenging van een ouwe fiets dat je aan een zwengel draait en je kaarsen meedraaien..
maarja dan wordt het al snel spelen met vuurwerk, en dan wordt het beetje gevaarlijk in de stad.
wat die gasten doen slaat nergens op, is leuk filmpje verders maar een winkelwagen rechtop gevuld met 30shots kaarsen had nog mooier geweest.
crappy afstanden zeg met die amerikaanse kaarsjes., die van ons schieten veel hoger/verder.:hehe!:
http://www.freakpyromaniacs.com/for...cq-doorverbinden/17772-awg-zelfbouwcakes.html
http://www.youtube.com/watch?v=pFnrczu1Iew
filmpje van mij.
Jaar erop (4 jaar geleden ofzo) had niemand een filmpje geschoten maar had ik 50x12=600x30shots romeinse kaarsen erdoorheen gejaagt.(18000 shots). + nog een stuk of 50 magnum kaarsen en die had ik allemaal in een grote zwarte kartonnen ton gedaan met wieltjes eronder want het was niet te tillen zo zwaar. (voor 450 euro kaarsen ofzo, het is tegenwoordig nog net niet mijn gehele budget).
Heel de straat stond met ogen op steeltjes te kijken ernaar, wat een enorme vuurzee werdt de lucht in gebraakt, en een rookwolk joh:happy:
Je kunt het ieder jaar waanzinniger en waanzinniger maken, de krankzinnigste dingen zijn te doen met vuurwerk als je voldoende plek hebt en dan ook nog veilig voor jezelf en omstanders, maarja probleem is altijd de mens factor.
dus doe ik het maar niet, en hou ik het wel gewoon bij rechtomhoog en zig/zag en waaiervorm
Ik heb wel paar duizend romeinse kaarsen afgeschoten de afgelopen jaren goed voor tienduizenden shots maar allemaal in rood en groen.
het is een gaaf gezicht maar zodra je het een aantal keer gedaan hebt, heb je er ook wel weer even genoeg van.
vorig jaar een waaiertje gemaakt van 5 thundersky kaarsen samen met 6 lidu crackling kaarsen, was ook briljant om te zien.
dit jaar een wat kleiner projectje in de planning,
900 shots rood/paars/fluit waaiertje.
vind grondbloemmatjes tegenwoordig helemaal leuk.