Merk dat mijn kennis niveau van hier minder verkrijgbare lijnen danig te kort schiet, waardoor het buitengewoon lastig is de pareltjes te spotten
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
ach wat maakt het ook uit??
ik heb vaak genoeg net achter het net gevist, en soms heb je een beetje mazzel.
mijn poen is nu zo,n beetje op, zal nu weer aantal weekjes moeten wachten.
is niet erg ik heb in de afgelopen weken +/_100 pijlen en +/_ 50 potjes/cakes ofzo gescoort.
zonder deze actie had ik uberhaupt nooit deze merken kunnen verkrijgen althans zeker niet bij mij in de buurt.
ik heb gewoon heel veel filmpjes zitten kijken in de zomer en nazomer.
begin dit jaar zat het financieel beetje tegen(rekening op rekening op rekening) immers het huis en het leven gaat voor, nu gaat het allemaal wat beter dus kreeg ik wat besteedbaar inkomen, nou dan vorm ik dat gedeeltelijk om in vuurwerk.
heb het jarenlang met stukken minder moeten doen en dat vond ik ook allerminst erg.
ik heb nu spullen waar ik alleen maar van kon dromen, 70,80 en 90 euro per cake had ik het zelf nooit voor gekocht.
en nu koop ik het voor die ene keer voor een ''habbekrats''.
ik heb niet de illusie dat zo,n actie volgend jaar nog eens gehouden kan/zal worden dus probeer ik nu wat te profiteren, door die ''pareltjes'' :lub:aan te schaffen.
wellicht bewaar ik een paar cakejes, een beautifull burnout met rood wit blauw en groene grasmat als nederland de finale wint volgend jaar op het wk(dat is overigens dezelfde dag dat de hel zal bevriezen, dus zet dat allemaal maar vast in je tapatalk agenda).:tounge:
:hehe!: