AWG's vuurwerk 2013/2014

AWG

Registered User
ik heb geen camera. :huh:

maar is deze echt zo mooi dan?? :embarrased: , ging uit van het filmpje en de prijs was zeer goed.

die fonteinen/blokjes gaan allemaal in waaiervorm gezet worden.

-surround set fonteinen 1 rij van 5

-powerblock 1 rij van 3
-hotshot 1 rij van 3
-rio de janeiro 1 rij van 3

-miracle mines 2 rijen van 5
-colour pearls 3 rijen van 5
-emotion 2 rijen van 5

update:
1x disco flare pijlenpakket
5x surround set fonteinen
5x junior starters pakket
10x emotion

Laatst bewerkt:

paulus01

Registered User
Nice, weer een update :)

Of die cakes zo mooi zijn in RL weet ik niet, nooit in het echt gezien, maar hummers is net 1 vd effecten die ik nog mis in mijn collectie ;)

AWG

Registered User
Nice, weer een update :)

Of die cakes zo mooi zijn in RL weet ik niet, nooit in het echt gezien, maar hummers is net 1 vd effecten die ik nog mis in mijn collectie ;)

heel veel stinger bees doorlonten :hehe!:
maar het is inderdaad zo dat er niet heel veel te krijgen is op hummer gebied.
wellicht nog ergens in de buurt iemand die de wasp gaat verkopen?

paulus01

Registered User
heel veel stinger bees doorlonten :hehe!:
maar het is inderdaad zo dat er niet heel veel te krijgen is op hummer gebied.
wellicht nog ergens in de buurt iemand die de wasp gaat verkopen?

Wellicht, shaft komt dan ook op het lijstje - gogetter mis ik ook nog ;)

GMP82

Zilveren Member
ik heb geen camera. :huh:

maar is deze echt zo mooi dan?? :embarrased: , ging uit van het filmpje en de prijs was zeer goed.

Ging me niet zozeer alleen om die rio de Janeiro, maar ik had al de nodige vermoedens dat er veel projectjes zouden komen, met jouw lijst. En daar ben ik maar wat graag postuum getuige van, hehe.

Ik weet uit voorgaande jaren al dat je zelf geen camera hebt ;-) Gewoon lief zijn tegen iemand met camera, hahaha. (en iemand die hem kan en wil bedienen... zelf ben je toch te druk met stoken)

AWG

Registered User
Ging me niet zozeer alleen om die rio de Janeiro, maar ik had al de nodige vermoedens dat er veel projectjes zouden komen, met jouw lijst. En daar ben ik maar wat graag postuum getuige van, hehe.

Ik weet uit voorgaande jaren al dat je zelf geen camera hebt ;-) Gewoon lief zijn tegen iemand met camera, hahaha. (en iemand die hem kan en wil bedienen... zelf ben je toch te druk met stoken)

ik ga het vragen maar ik beloof helemaal niks:hehe!:
het hangt ook beetje af met wie ik ben op oudjaarsavond.

GMP82

Zilveren Member
ik ga het vragen maar ik beloof helemaal niks:hehe!:
het hangt ook beetje af met wie ik ben op oudjaarsavond.

zou mooi zijn! maar maak er geen halszaak van. In ieder geval vast veel plezier ;-) gaat zonder twijfel lukken.

AWG

Registered User
update:
-1x invation pijlenpakket(vond ik vorige jaar een prachtpakket).
-1x beautifull burnout(de laatste volgens mij)

paulus01

Registered User
nice ;) die acties bij Haokan ook he ;)
Heb ook de beautiful burnout besteld - nog lang getwijfeld om er 1 meer te nemen, echt een vette bak.

Scav

Registered User
Merk dat mijn kennis niveau van hier minder verkrijgbare lijnen danig te kort schiet, waardoor het buitengewoon lastig is de pareltjes te spotten

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

AWG

Registered User
Merk dat mijn kennis niveau van hier minder verkrijgbare lijnen danig te kort schiet, waardoor het buitengewoon lastig is de pareltjes te spotten

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

ach wat maakt het ook uit??

ik heb vaak genoeg net achter het net gevist, en soms heb je een beetje mazzel.
mijn poen is nu zo,n beetje op, zal nu weer aantal weekjes moeten wachten.
is niet erg ik heb in de afgelopen weken +/_100 pijlen en +/_ 50 potjes/cakes ofzo gescoort.

zonder deze actie had ik uberhaupt nooit deze merken kunnen verkrijgen althans zeker niet bij mij in de buurt.
ik heb gewoon heel veel filmpjes zitten kijken in de zomer en nazomer.
begin dit jaar zat het financieel beetje tegen(rekening op rekening op rekening) immers het huis en het leven gaat voor, nu gaat het allemaal wat beter dus kreeg ik wat besteedbaar inkomen, nou dan vorm ik dat gedeeltelijk om in vuurwerk.
heb het jarenlang met stukken minder moeten doen en dat vond ik ook allerminst erg.

ik heb nu spullen waar ik alleen maar van kon dromen, 70,80 en 90 euro per cake had ik het zelf nooit voor gekocht.
en nu koop ik het voor die ene keer voor een ''habbekrats''.
ik heb niet de illusie dat zo,n actie volgend jaar nog eens gehouden kan/zal worden dus probeer ik nu wat te profiteren, door die ''pareltjes'' :lub:aan te schaffen.

wellicht bewaar ik een paar cakejes, een beautifull burnout met rood wit blauw en groene grasmat als nederland de finale wint volgend jaar op het wk(dat is overigens dezelfde dag dat de hel zal bevriezen, dus zet dat allemaal maar vast in je tapatalk agenda).:tounge:
:hehe!:

Laatst bewerkt:

AWG

Registered User
nice ;) die acties bij Haokan ook he ;)
Heb ook de beautiful burnout besteld - nog lang getwijfeld om er 1 meer te nemen, echt een vette bak.

ik had vorig jaar de super nature, en je weet werkelijk waar niet wat je meemaakt.:surprised:
zoveel rapid power zoveel kracht zoveel massaal vuur wat dat ding uitbraakte, mensen stonden met open mond te staren.
die dingen gaan zo hoog.
ja het is zo voorbij maar o wat is het toch perfectie.
de buurman van mijn zwager stoof erop af toen die klaar was en riep: WAAR HEB JE DIE GEHAALD EN HOE DUUR?? ik moet die hebben volgend jaar.:hehe!:

dit jaar eens kijken of we het nog eens dunnetjes over kunnen doen met wat uitbreidingen.

Scav

Registered User
zo bedoelde ik hem niet AWG ;-)

het is meer een bomen, bos kwestie waarbij ik letterlijk elk artikel aan het nakijken ben omdat ik er 0 herken ;-)

over naast het net vissen zul je me niet horen...zover ben ik uberhaupt nog niet.....

Bovenaan