AWG's vuurwerk 2010/2011

AWG

Registered User
Gegroet vuurwerk-broeders:cool:,

De mooiste tijd van het jaar is weer in zicht.:smiling:

Ik ben al helemaal aan het bedenken en berekenen wat het weer moet gaan worden dit jaar, alleen niet meer voor 1800 tot 2100 euro

ik zal dit jaar een flinke stap terug moeten doen m.b.t tot mijn budget.
reden is dat ik een appartement heb gekocht, en daar gaat al genoeg geld heen.
aan de ene kant ben ik helemaal in de gloria met mijn eerste eigen woning, aan de andere kant is het wel weer jammer met hoeveelheid vuurwerk enzo.:huh:

ik wil dit jaar eerst even aankijken wat ik kan besteden en aangezien ik veel spullen zal moeten kopen voor het huishouden,meubels,decoratie etc etc wacht ik dat eerst even af.
budget zal dit jaar beduidend lager zijn en dat is als alles goed gaat voor wat ik wil genoeg :smiling:
voor volgend jaar zal er wel weer meer speling zijn hoop ik.

dus dat word weer terugvallen in oude gebruiken, veel meer kleiner/goedkoper vuurwerk kopen en dat doorlonten ''minder georganiseert gezeik als het maar vuur spuwt en herrie maakt'' show zal het weer worden
en paar een paar zware cakes voor finale ofzo.
daar heb ik altijd veel plezier aan beleeft, dus ik ga het weer zo doen.
ik heb ook nog wel het 1 en ander op te knappen in de woning dus ik ga ook niet stad en land af te reizen voor mijn spullen denk ik.
(ben wel dicht bij een wolf-dealer gaan wonen:cool: als hij het gaat verkopen dit jaar tenminste)

ik wil toch vuurwerk af blijven steken WANT zoals jullie allemaal wel zullen begrijpen is een oudjaar zonder vuurwerk als een kerst zonder lichtjes.

ik hoop jullie weer via dit topic op de hoogte te kunnen houden van mijn
2010 a firework odyssee.

het verlanglijstje zal zoals gewoonlijk nog heel wat keren aangepast gaan worden.:

http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/5331

Laatst bewerkt:

gietjo

Registered User
welkom terug zou ik zeggen. Ik hoop dat we dan weer wat dingen van je op kunnen steken, al is je budget minder. maar een huis is ook belangrijk. succes met het opknappen van je huissie.

Laatst bewerkt:

DioR

Registered User
Same problem here... Mijn budget is ook deels naar mn huisje gegaan. Daarbij had ik wel het vooruitzicht om begin dit jaar als een malle te sparen voor de jaarwisseling! Kortom zal ik me met mn budget voor eind dit jaar zeker kunnen vermaken. Jij ook succes met de inkoop!

AWG

Registered User
zo mijn lijstje is klaar en besteld.
komt als het goed is nog wat gratis cakes van bonfireworks bij zoals earcatcher en outrageous
http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/5331

de afgelopen maanden zijn voor mij erg hectisch geweest.
oma overleden,huis gekocht,verhuist,klussen, baan kwijtgeraakt en een nieuwe baan gekregen, af en toe maar tijd om even het forum door te struinen.
het hele gedoe is hopelijk nu eindelijk eens achter de rug. heb nogal een jaar achter de rug met pieken en dalen dus ik wilde het toch knallend afsluiten.

zoals eerder geschreven ik heb dit jaar niet uberveel geld te besteden.
maar het is al met al toch nog een mooie voorraad geworden.

ik hoop dat het jullie aanspreekt.

polleke45

Registered User
Nette lijst maar ik kan me nog herinneren dat jij in October de 7 klapper wou nemen ik copy paste het wel even:

"ik ben nu een soort verslaafd geworden dus ik ga zoals het er nu naar uitziet verschillende van dit soort betere cake pakketten kopen dit jaar.

de 7-klapper :
-lidubox 4 (had ik vorig jaar)(bravewichers)
-lidu bigbox(had ik vorig jaar)(bravewichers)
-brilliant box(wolff)
-magnum supreme(vc vuurwerk)
-the one-liner(zena)
-hong deng long 5 (zena)
-lucky dragon(zena)"

Toch maar niet ervoor gegaan?

AWG

Registered User
klopt ja, maarja daar had ik dan zowiezo niet genoeg geld voor gehad.kom je toch al gauw op 900 euro ofzo
weet je wat het een beetje is met mij de laatste 2 jaar dat ik het steeds meer zonde van mijn geld begin te vinden om 500 grammers te kopen voor 50+/- euro.
ze gaan vaak best heel snel en met heel veel mooi geweld maar het is ook zo klaar.
ik had vorig jaar als finaleproject 8 500 grammers doorgelont, en het was absoluut briljant om te zien, maar toen ik dan erover nadacht dat ik 400 euro in 60 seconden heb weggeblazen tja toen spookte er wel even het woord:"verkwister" door mijn hoofd
ik heb me toen voorgenomen om meer voor mijn geld te willen hebben. en dat gaat dan misschien wel ten kostte van het de kwaliteit maar das dan jammer. je kan het geld toch maar 1 keer uitgeven.
zodoende kwam ik op dat bigboxen verhaal, das bij mekaar toch al gauw een cake of 70 en daar kun je net zo goed van genieten.
ik zal nog wel 500 grammers kopen alleen dan wel wat minder denk ik.

en dit jaar geef ik ook 110 euro uit aan een grondbloemenmat maar das dan iets nieuws wat ik wil maken en waar als het goed is langer mee gedaan word.
normaal gaf ik het dubbele en vorig jaar driedubbele uit aan romeinse kaarsen dus dit jaar weer eens wat anders

vonk

FPM Moderator
Medewerker
klopt ja, maarja daar had ik dan zowiezo niet genoeg geld voor gehad.kom je toch al gauw op 900 euro ofzo
weet je wat het een beetje is met mij de laatste 2 jaar dat ik het steeds meer zonde van mijn geld begin te vinden om 500 grammers te kopen voor 50+/- euro.
ze gaan vaak best heel snel en met heel veel mooi geweld maar het is ook zo klaar.
ik had vorig jaar als finaleproject 8 500 grammers doorgelont, en het was absoluut briljant om te zien, maar toen ik dan erover nadacht dat ik 400 euro in 60 seconden heb weggeblazen tja toen spookte er wel even het woord:"verkwister" door mijn hoofd
ik heb me toen voorgenomen om meer voor mijn geld te willen hebben. en dat gaat dan misschien wel ten kostte van het de kwaliteit maar das dan jammer. je kan het geld toch maar 1 keer uitgeven.
zodoende kwam ik op dat bigboxen verhaal, das bij mekaar toch al gauw een cake of 70 en daar kun je net zo goed van genieten.
ik zal nog wel 500 grammers kopen alleen dan wel wat minder denk ik.

en dit jaar geef ik ook 110 euro uit aan een grondbloemenmat maar das dan iets nieuws wat ik wil maken en waar als het goed is langer mee gedaan word.
normaal gaf ik het dubbele en vorig jaar driedubbele uit aan romeinse kaarsen dus dit jaar weer eens wat anders

Kerel!

Er zijn echt zat budget potjes die per 2,3,4 of meer net zo goed presteren als een dure 500 grammer. Dus goed voor de knaken.

AWG

Registered User
na een onverwachte financiele meevaller heb ik toch wat extra cakes kunnen bij bestellen.
hieronder de collectiefoto.

silver salute was absolute waanzin zo hard.
mensen stonden met grote ogen en open monden te kijken,
ik kon na dit rotjaar het joelen niet laten.
had er 10 doorgelont en 2 fluitbakjes was puur genieten.

IMG_9719_900px.jpg

ik heb momenteel nog geen internet in mijn nieuwe huis dus zodoende dat ik laatste tijd zeer weinig actief was.

Bovenaan