Gegroet vuurwerk-broeders
,
De mooiste tijd van het jaar is weer in zicht.:smiling:
Ik ben al helemaal aan het bedenken en berekenen wat het weer moet gaan worden dit jaar, alleen niet meer voor 1800 tot 2100 euro
ik zal dit jaar een flinke stap terug moeten doen m.b.t tot mijn budget.
reden is dat ik een appartement heb gekocht, en daar gaat al genoeg geld heen.
aan de ene kant ben ik helemaal in de gloria met mijn eerste eigen woning, aan de andere kant is het wel weer jammer met hoeveelheid vuurwerk enzo.:huh:
ik wil dit jaar eerst even aankijken wat ik kan besteden en aangezien ik veel spullen zal moeten kopen voor het huishouden,meubels,decoratie etc etc wacht ik dat eerst even af.
budget zal dit jaar beduidend lager zijn en dat is als alles goed gaat voor wat ik wil genoeg :smiling:
voor volgend jaar zal er wel weer meer speling zijn hoop ik.
dus dat word weer terugvallen in oude gebruiken, veel meer kleiner/goedkoper vuurwerk kopen en dat doorlonten ''minder georganiseert gezeik als het maar vuur spuwt en herrie maakt'' show zal het weer worden
en paar een paar zware cakes voor finale ofzo.
daar heb ik altijd veel plezier aan beleeft, dus ik ga het weer zo doen.
ik heb ook nog wel het 1 en ander op te knappen in de woning dus ik ga ook niet stad en land af te reizen voor mijn spullen denk ik.
(ben wel dicht bij een wolf-dealer gaan wonen
als hij het gaat verkopen dit jaar tenminste)
ik wil toch vuurwerk af blijven steken WANT zoals jullie allemaal wel zullen begrijpen is een oudjaar zonder vuurwerk als een kerst zonder lichtjes.
ik hoop jullie weer via dit topic op de hoogte te kunnen houden van mijn
2010 a firework odyssee.
het verlanglijstje zal zoals gewoonlijk nog heel wat keren aangepast gaan worden.:
http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/5331
De mooiste tijd van het jaar is weer in zicht.:smiling:
Ik ben al helemaal aan het bedenken en berekenen wat het weer moet gaan worden dit jaar, alleen niet meer voor 1800 tot 2100 euro
ik zal dit jaar een flinke stap terug moeten doen m.b.t tot mijn budget.
reden is dat ik een appartement heb gekocht, en daar gaat al genoeg geld heen.
aan de ene kant ben ik helemaal in de gloria met mijn eerste eigen woning, aan de andere kant is het wel weer jammer met hoeveelheid vuurwerk enzo.:huh:
ik wil dit jaar eerst even aankijken wat ik kan besteden en aangezien ik veel spullen zal moeten kopen voor het huishouden,meubels,decoratie etc etc wacht ik dat eerst even af.
budget zal dit jaar beduidend lager zijn en dat is als alles goed gaat voor wat ik wil genoeg :smiling:
voor volgend jaar zal er wel weer meer speling zijn hoop ik.
dus dat word weer terugvallen in oude gebruiken, veel meer kleiner/goedkoper vuurwerk kopen en dat doorlonten ''minder georganiseert gezeik als het maar vuur spuwt en herrie maakt'' show zal het weer worden
en paar een paar zware cakes voor finale ofzo.
daar heb ik altijd veel plezier aan beleeft, dus ik ga het weer zo doen.
ik heb ook nog wel het 1 en ander op te knappen in de woning dus ik ga ook niet stad en land af te reizen voor mijn spullen denk ik.
(ben wel dicht bij een wolf-dealer gaan wonen
ik wil toch vuurwerk af blijven steken WANT zoals jullie allemaal wel zullen begrijpen is een oudjaar zonder vuurwerk als een kerst zonder lichtjes.
ik hoop jullie weer via dit topic op de hoogte te kunnen houden van mijn
2010 a firework odyssee.
het verlanglijstje zal zoals gewoonlijk nog heel wat keren aangepast gaan worden.:
http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/5331
Laatst bewerkt: