Auto opblazen !!!

Vuurwerk.pagina

Registered User
Laser Fireworks Europe had dit weekend weer wat nieuws op zandvoort.
Een auto opblazen als extra show element.

Hierbij de foto's van het proefschot van vrijdag, op zaterdag gingen er 3 bommen de lucht in.

Filmpje komt later !!

IVH_0021.JPG

IVH_0022.JPG

IVH_0023.JPG

IVH_0024.JPG

IVH_0025.JPG

IVH_0026.JPG

IVH_0027.JPG

IVH_0028.JPG

Voor de groote versie kijk in het Fotoalbum

Laatst bewerkt:

Firework-boy

Registered User
Ik was hier ook aanwezig. Heb het hele gebeuren ook gefilmd, maar staat er niet zo goed op. Is namelijk gefilmd met een 2.0 camera. Het vw showtje wat erbij zat was deze keer in ieder geval beter dan het weekend daarvoor. (opening kermis)
Al met al zag het er best aardig uit.

condor27

Registered User
snap eigenlijk niet zo goed wat het met vuurwerk te maken heeft en waarom ze dat doen?

moet ik het zien als voorlichting ofzow of wordt dit gedaan met vuurwerk (shells?)
geen idee
het zal vast mooi zijn om naar te kijken voor en keer maar tijdens een vuurwerkshow?????
neem dan gewoon benzinebommen :laugh:

Firework-boy

Registered User
Je hebt inderdaad gelijk. Ik vind de combinatie ook beetje raar. Volgens mij was het vuurwerk showtje en laser showtje als introductie voor het opblazen van de auto.

GMP82

Zilveren Member
Lekker goed voorbeeld dit... Er hoeft maar 1 idioot rond te lopen die het in zn botte hoofd haald om zoiets na te doen.

De combi met vuurwerk is in mijn ogen ver te zoeken.

Alexy

Registered User
Lekker goed voorbeeld dit... Er hoeft maar 1 idioot rond te lopen die het in zn botte hoofd haald om zoiets na te doen.

De combi met vuurwerk is in mijn ogen ver te zoeken.

Hmm beetje overdreven reactie naar mijn mening.. Een idioot kan van alles in zijn botte hoofd halen. Hij had bijvoorbeeld al lang autobommen gezien op het journaal..

Sorry maar ik denk dat er echt een kans van 0 op 1 is dat iemand dit nadoet:toung:...

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Hmm beetje overdreven reactie naar mijn mening.. Een idioot kan van alles in zijn botte hoofd halen. Hij had bijvoorbeeld al lang autobommen gezien op het journaal..

Sorry maar ik denk dat er echt een kans van 0 op 1 is dat iemand dit nadoet:toung:...

Ze zijn gewoon jaloers.
Ze willen graag zelf ook op een legale manier een auto opblazen, denk ik.:bigsmile: :amuse:

reuzenkind

Registered User
Ze zijn gewoon jaloers.
Ze willen graag zelf ook op een legale manier een auto opblazen, denk ik.:bigsmile: :amuse:

Ik denk juist niet dat het probleem is. Een auto is gewoon niet gemaakt om op te blazen, en al helemaal niet bij een vuurwerkshow. Er bestaat geen link tussen vuurwerk en dingen opblazen, en ik denk dat je je dat als professioneel vuurwerk bedrijf best mag beseffen. Ik bedoel what's next? Deo-bussen om de vuurpijlen, omdat het een mooie steekvlam tot effect heeft?

atlantvinc

Registered User
Ik denk juist niet dat het probleem is. Een auto is gewoon niet gemaakt om op te blazen, en al helemaal niet bij een vuurwerkshow. Er bestaat geen link tussen vuurwerk en dingen opblazen, en ik denk dat je je dat als professioneel vuurwerk bedrijf best mag beseffen. Ik bedoel what's next? Deo-bussen om de vuurpijlen, omdat het een mooie steekvlam tot effect heeft?

dus in films moeten ze eigenlijk ook maar netjes 70 rijden e.d?
?een auto is eigenlijk ook niet bedoelt om 200km/h te rijden, moet de F1 dan ook maar afgeschaft worden? als verdere schadelijke stoffen uit de auto zijn gehaald moeten ze toch zelf weten wat ze met die auto doen? zolang het maar gecontroleerd gebeurd.

en het eerste VW-bedrijf dat deobussen aan zn vuurpijlen gaat hangen zal denk ik nog geboren moeten worden.

condor27

Registered User
dus in films moeten ze eigenlijk ook maar netjes 70 rijden e.d?
?een auto is eigenlijk ook niet bedoelt om 200km/h te rijden, moet de F1 dan ook maar afgeschaft worden? als verdere schadelijke stoffen uit de auto zijn gehaald moeten ze toch zelf weten wat ze met die auto doen? zolang het maar gecontroleerd gebeurd.

en het eerste VW-bedrijf dat deobussen aan zn vuurpijlen gaat hangen zal denk ik nog geboren moeten worden.

een auto is best gebouwd om 200 te rijden en de link met F1 snap ik ook niet helemaal?maar waar het hieromgaat is dat een vuurwerkbedrijf auto's gaat opblazen in hun shows , dit gaat echt nergens over!!
tot voor dit bericht achte we de kans ook klein dat een vw bedrijf auto's zou gaan opblazen in hun show , maar na dit gezien te hebben denk ik dat L&F best nog eens op het idee zou kunnen komen om deo bussen aan hun pijlen te hangen :cry:

voor de rest denk ik niet dat er nog veel nuttige dingen op deze thread geschreven gaan worden ........

groet Condor27

iLLuH

Registered User
Er zijn ook altijd van die zeurpieten het is toch wel weer is wat anders / best leuk om mee te maken hoe ze een auto opblazen als je het niets vind dan ga je er toch gewoon niet heen of kijk je er niet na. Maarjah link met vuurwerk heeft het niet en dat is maar goed ook.

Arisaka

Registered User
Explosies zijn altijd leuk om te zien maar bij een vuurwerk show ga ik voor het vuurwerk.
Anders kun je beter naar de war and peace show in Engeland gaan wat overigens ook erg leuk is.

Bovenaan