Lekker goed voorbeeld dit... Er hoeft maar 1 idioot rond te lopen die het in zn botte hoofd haald om zoiets na te doen.
De combi met vuurwerk is in mijn ogen ver te zoeken.
Hmm beetje overdreven reactie naar mijn mening.. Een idioot kan van alles in zijn botte hoofd halen. Hij had bijvoorbeeld al lang autobommen gezien op het journaal..
Sorry maar ik denk dat er echt een kans van 0 op 1 is dat iemand dit nadoet:toung:...
Ze zijn gewoon jaloers.
Ze willen graag zelf ook op een legale manier een auto opblazen, denk ik.:bigsmile: :amuse:
Ik denk juist niet dat het probleem is. Een auto is gewoon niet gemaakt om op te blazen, en al helemaal niet bij een vuurwerkshow. Er bestaat geen link tussen vuurwerk en dingen opblazen, en ik denk dat je je dat als professioneel vuurwerk bedrijf best mag beseffen. Ik bedoel what's next? Deo-bussen om de vuurpijlen, omdat het een mooie steekvlam tot effect heeft?
dus in films moeten ze eigenlijk ook maar netjes 70 rijden e.d?
?een auto is eigenlijk ook niet bedoelt om 200km/h te rijden, moet de F1 dan ook maar afgeschaft worden? als verdere schadelijke stoffen uit de auto zijn gehaald moeten ze toch zelf weten wat ze met die auto doen? zolang het maar gecontroleerd gebeurd.
en het eerste VW-bedrijf dat deobussen aan zn vuurpijlen gaat hangen zal denk ik nog geboren moeten worden.