Article: Stadsbestuur verbiedt verkoop vuurwerk

KoenL

Registered User
Ik kan me er in deze situatie best wat bij voorstellen. Vuurwerk verkopen in de omgeving van een school kan je beter vermijden. Voor de Lidl natuurlijk wel jammer.

marlboro20

Registered User
Het kan best dat Lidl alles op orde kan krijgen voor de verkoop maar als liefhebber zeg ik toch: Schoenmaker, blijf bij je leest!
Ik moet er niet aan denken om mijn vuurwerk bij die schapen van de plaatselijke lidl te moeten kopen!

Tony

Administrator
Medewerker
Het kan best dat Lidl alles op orde kan krijgen voor de verkoop maar als liefhebber zeg ik toch: Schoenmaker, blijf bij je leest!
Ik moet er niet aan denken om mijn vuurwerk bij die schapen van de plaatselijke lidl te moeten kopen!

Nou, 90% van de winkeliers weten niet welk vuurwerk ze in de winkel hebben staan.
Er zou weinig over blijven als ze allemaal bij hun leest blijven.

Mystifying Sage

Registered User
hehehe Schoenmaker blijf bij je leest? Als iedereen zo zou denken, zou je in NL zo goed als geen vuurwerk kunnen kopen :)

Zo een 99% wordt verkocht door, tuincentra, sigarenboertjes, fietsenwinkels armydumps etc etc etc...zijn maar weinig echte vuurwerk bedrijven die naast de profesionele tak zelf een winkel hebben de laatste 3 dagen om consumenten shit te verkopen.

Ik hoop zelfs dat het in NL nog zover gaat komen dat iedereen mag gaan verkopen...zullen mogelijk de prijzen wat gaan zakken..kwestie van vraag en aanbod. Ik hoop van HARTE dat dit jaar de benzinepompen al worden toegevoegd aan de verkooppunten :p

xray

Registered User
:wink:En waar koop je het in Duitsland dan lidl aldi enzv enzv

en Schoenmaker, blijf bij je leest! hahah hier de plaatselijke schoenmaker raad eens wat die verkoopt laatste 3 dagen van het jaar whahaha

marlboro20

Registered User
:wink:En waar koop je het in Duitsland dan lidl aldi enzv enzv

en Schoenmaker, blijf bij je leest! hahah hier de plaatselijke schoenmaker raad eens wat die verkoopt laatste 3 dagen van het jaar whahaha

Hahahaha! Net als bij ons in het dorp veel vuurwerk verkocht word door: De Dierenvriend; alles voor uw dieren :)

marlboro20

Registered User
hehehe Schoenmaker blijf bij je leest? Als iedereen zo zou denken, zou je in NL zo goed als geen vuurwerk kunnen kopen :)

Zo een 99% wordt verkocht door, tuincentra, sigarenboertjes, fietsenwinkels armydumps etc etc etc...zijn maar weinig echte vuurwerk bedrijven die naast de profesionele tak zelf een winkel hebben de laatste 3 dagen om consumenten shit te verkopen.

Ik hoop zelfs dat het in NL nog zover gaat komen dat iedereen mag gaan verkopen...zullen mogelijk de prijzen wat gaan zakken..kwestie van vraag en aanbod. Ik hoop van HARTE dat dit jaar de benzinepompen al worden toegevoegd aan de verkooppunten :p

Dan is het waarschijnlijk toeval dat mijn ene leverancier agrarier is en die in zijn rustigere periode zich helemaal op het vuurwerk stort en de andere leverancier in de evenementen zit........ En voor beide geldt: helemaal vuurwerkliefhebbers en zeker géén dozenschuivers! En dat heb ik wel eens anders meegemaakt.

thunderflash

Registered User
In Duitsland kan je niet anders kopen dan bij de Lidl,Aldi en daar word het vuurwerk gewoon in grote bakken geflikkerd.Daarom lijkt het me een goed idee dat ze dat hier niet gaan doen

Bovenaan