You can view the page at http://www.freakpyromaniacs.com/forum/content.php?r=438-Stadsbestuur-verbiedt-verkoop-vuurwerk
Het kan best dat Lidl alles op orde kan krijgen voor de verkoop maar als liefhebber zeg ik toch: Schoenmaker, blijf bij je leest!
Ik moet er niet aan denken om mijn vuurwerk bij die schapen van de plaatselijke lidl te moeten kopen!
:wink:En waar koop je het in Duitsland dan lidl aldi enzv enzv
en Schoenmaker, blijf bij je leest! hahah hier de plaatselijke schoenmaker raad eens wat die verkoopt laatste 3 dagen van het jaar whahaha
hehehe Schoenmaker blijf bij je leest? Als iedereen zo zou denken, zou je in NL zo goed als geen vuurwerk kunnen kopen
Zo een 99% wordt verkocht door, tuincentra, sigarenboertjes, fietsenwinkels armydumps etc etc etc...zijn maar weinig echte vuurwerk bedrijven die naast de profesionele tak zelf een winkel hebben de laatste 3 dagen om consumenten shit te verkopen.
Ik hoop zelfs dat het in NL nog zover gaat komen dat iedereen mag gaan verkopen...zullen mogelijk de prijzen wat gaan zakken..kwestie van vraag en aanbod. Ik hoop van HARTE dat dit jaar de benzinepompen al worden toegevoegd aan de verkooppunten![]()