De Ariane 250 pijlen zijn inderdaad schitterend!!!
MAARRRR!!!!!!!!!
Als je pas bent begonnen met het zwaardere vuurwerk raad ik deze pijlen af, je kan beter eerst wat meer ervaring opdoen met wat minder zware pijlen.
dan heb ik het met name over de lanceer plaats, hoe je de pijl goed vast zet en vooral in wat voor een omgeving je deze pijlen afsteekt!
Er werd al gezegd dat er maar 4 uitwerkingen in het pakket zitten, dat is absoluut niet waar het zijn minimaal 12 verschillende uitwerkingen (oftewel het hangt er vanaf of je bij toeval meerdere pakketen met de zelfde uitwerking hebt)
Wij hadden met ons plein 3 van deze pakketen en om precies te zijn hadden 2 pijlen de zelfde uitwerking en de rest totaal anders.
Dan wil ik gelijk terug komen op RED BARON, jij hebt het over een minimale afstand van 60-70 meter.
Dat is een zeer wijze afstand voor 75 grams pijlen etc. maar voor de ariane 250 raad ik uit EIGEN ERVARING een afstand van zeker 150-175 meter aan!
Zoals ik al zei hebben wijzelf 12 ariane pijlen afgestoken, sommige pijlen gaven een blinker effect op zo'n cirkel effect, dit zijn uitwerkingen van zo'n 30 tot 50 meter in diameter!
Maar!!!!!
Er zitten BIZARRE effecten tussen die echt serieus waar ZO F*CKING GROOT zijn!!
Ik heb een stuk of 7 effecten op DVD staan die wij zelf afgestoken hebben, daar kun je zeer goed zien hoe INMENS groot sommige boeketten zijn!!
Dus mijn bijzonder GOED bedoelde raad aan iedereen is:
Steek ze alleen af op een grote vlakte o.i.d.
Zorg er goed voor dat je ervaring hebt met dit soort zwaar vuurwerk, koop anders eerst wat lichter spul!!
Zet de lanceer buis VAST!!
Ik hoop niet dat julle me vinden zeuren, ik zeg dit echt alleen om jullie zelf en anderen te behoeden voor verwondingen.
Vergis je niet in de kracht van de ariane 250!
Als iemand nog vragen heeft hoor ik het wel.
Tsjouw ciao,
BaLeNo!