Ariane 250

Zaliotuur

Registered User
Firework-boy zei:
Ja weet ik, maar de ene x doet de link het wel en de andere x niet.
Ik had dat eerst ook ;)
Je moet af en toe er ff op klikke...
Mag ik opmerken dat je niet verwijst naar een filmbestand maar naar een map. Misschien kun je anders het filmpje even uploaden naar Rapidshare voor de nieuwsgierigen onder ons. :D :w

AaLsMeEr

Registered User
zijn dat allemaal ariane 250's want die rooie vind ik stukken minder als die dikke dingen man
mijn reisgenoot vandaag naar alpeco heeft ze ook gehaald en ben nu al onder de indruk

Firework-boy

Registered User
AaLsMeEr zei:
zijn dat allemaal ariane 250's want die rooie vind ik stukken minder als die dikke dingen man
mijn reisgenoot vandaag naar alpeco heeft ze ook gehaald en ben nu al onder de indruk

Dat zijn idd niet allemaal Ariane 250 pijlen ik meende dat er ook 100mm Maestro pijlen tussen zaten.
Maar zo kun je wel zien wat voor enorme uitwerkingen sommige pijlen hebben ;)

bosman

Registered User
Heb vandaag ook de Ariane 250 gehaald, zijn verschrikkelijk grote pijlen met maar liefst 380 gram kruit er in. Ik denk dat je het wel kan vergelijken met minimaal een 4 inch shell?

Tilly

Registered User
Het lijkt me niet dat die pijlen met die rode boeketjes de weco maestro pijlen zijn |:( . Ik zou eerder denken aan 75gr Bonbridge assorted...

bosman

Registered User
Hier nog een filmpje

http://rapidshare.de/files/4383103/4x_Ariane__..__.mpeg.html

Trouwens de Onderkant van mijn Ariane Pijlen zijn geverfd heeft dit nog te maken met de effecten?

Foto=U43C8GRR

Cakey

Registered User
Toch wel raar dat iedereen het over 320 gram heeft terwijl er op het prijskaartje van Alpeco 250 gram staat.

Of is er inmiddels een nieuwere versie van deze pijlen gekomen?

NLsandman

Registered User
Cakey zei:
Toch wel raar dat iedereen het over 320 gram heeft terwijl er op het prijskaartje van Alpeco 250 gram staat.

Of is er inmiddels een nieuwere versie van deze pijlen gekomen?

Mischien is het inclusief de aandrijving 320 gram?

Bovenaan