Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
29 April 2009 Koninginnedag vuurwerk te Amsterdam Sloterplas
plaats : Amsterdam Sloterplas
provincie : Noord Holland
wie : Amstock
wat : onbekend
waar : op de Sloterplas tegenover deTheater de Meervaart
tijd : tussen 21.30 en 22.00 uur
waar bazeer je dat op ?? .
op 'n paar foto's op hun eigen site .
het is de 1e keer dat ik die naam tegen kom , en ik hou het schieten van shows wel al 'n tijdje bij .
ik had toch liever gezien dat wagenvoort deze show net als voorgaande jaren voor zijn rekening nam .
dan heb je tenminste zekerheid dat mits alles nabehoren werkt , je 'n fatsoenlijke show tezien krijgt .
Dit is het zelfde bedrijf als bij de waterfestival vuurwerken. Ze werken er niet op het bommetje ow nog een bommetje princiepe zoals wagenvoort dat heel goed kan. Maar maken er een mooie vlotte show van. Max caliber zal vanwege de locatie (andere kant van het water als waar wagenvoort normaal hun show schoot) zeer waarschijnlijk 4'' worden, maar de show gaat daar niet op achter uit.
Pin me er niet op vast, maar gezien de eerdere ervaring met amstock op de sloterplas. Denk ik dat dit een aanradar zal worden.
Tja, nu zit ik met het tijdstip. Ik wou eerst naar de sloterplas en dan door naar Almere. In Almere is het tijdstip eerder geworden en ik denk dat ik dan een keuze moet maken.
Ik ben gisteravond ook naar dit vuurwerk geweest,
en ben toch wel verrast door amstock.
leuke bommentjes gezien. waaronder 4inch cilindertjes.
door gebruik te maken van 2 ponton op verschillende afstanden. werd het vuurwerk weer een stukkie leuker.
Het enige jammer was dat de wind onze richting op stond. hierdoor viel er een regen van gebrand kruit en karton op ons hooft.
Tijdens de show keek ik nog om me heen en zag ook dat er wat indianen aan het kijken waren, mensen probeerde hun ogen afteschermen.
Hier kan Amstock natuurlijk niks aan doen. voor de rest prima show met een mooie gouden finale. en van mij mag amstock wel wat vaker showtjes gaan schieten.
deze avond het ik foto's gemaakt en die zullen later online komen.
en film ook , als iemand andes deze nog niet geplaatst heeft.