Amsterdam Sloterplas.

superknaller

Registered User
Was erbij en heb zeker mooi vuurwerk gezien en denk dat de firma Amstock uit Almere met dit soort shows al snel een hoop fans krijgt.

slingerland81

Registered User
Ik vond het een imposante show en alles ging in een vlot tempo door. Een prachtig geluid bij het afschieten van de shells. Ik heb met het fototoestel 615 *.nef foto's gemaakt :D daar moeten wel een paar mooie tussen zitten. Een aantal zal ik er van posten. Op naar de volgende show vanavond.

superrocket

Registered User
Ik ben gisteravond ook naar dit vuurwerk geweest,
en ben toch wel verrast door amstock.
leuke bommentjes gezien. waaronder 4inch cilindertjes.
door gebruik te maken van 2 ponton op verschillende afstanden. werd het vuurwerk weer een stukkie leuker.
Het enige jammer was dat de wind onze richting op stond. hierdoor viel er een regen van gebrand kruit en karton op ons hooft.
Tijdens de show keek ik nog om me heen en zag ook dat er wat indianen aan het kijken waren, mensen probeerde hun ogen afteschermen.
Hier kan Amstock natuurlijk niks aan doen. voor de rest prima show met een mooie gouden finale. en van mij mag amstock wel wat vaker showtjes gaan schieten.

deze avond het ik foto's gemaakt en die zullen later online komen.
en film ook , als iemand andes deze nog niet geplaatst heeft.

Was wel even schrikken, die shell die jullie kant op schoot :weird:

kingmokum

Banned
Weet iemand mischien de effect naam en het merk van de cilinders(sunflower(soort princess bombe effect) met report salute)

bij voorbaad dank.

RNBakker

Registered User
Vond het een leuke show om mee te maken. Amstock heeft zijn best gedaan.
De flowerbeds op het eerste ponton vielen zeker niet tegen en de shells op het tweede ponton waren goed. Er zaten echt mooie effecten tussen. Het was in deze show wel een beetje zoeken naar beelden/combinaties. En het ponton had i.v.m. de wind wel iets verder naar achteren mogen liggen.

De film van het vuurwerk op de Sloterplas in Amsterdam kan je hieronder bekijken.

Cameo

Registered User
Bedankt Rob. Zo kan ik er nog eens van nagenieten. :cool:
Gelukkig hebben we deze show gisteren toch mooi even meegepakt. Echt balen dat de shows vandaag zijn afgelast, maar wel alle begrip en respect.

Nick

Tony

Administrator
Medewerker
Thanx voor het delen Rob.
Een goede kwaliteit film en een lekker doorlopende show.

slingerland81

Registered User
De foto's zoals beloofd
Foto's zijn gemaakt met een Nikon D40

DSC_7235_Large_.jpg

DSC_7256_Large_.jpg

DSC_7267_Large_.jpg

DSC_7298_Large_.jpg

DSC_7343_Large_.jpg

DSC_7399_Large_.jpg

DSC_7414_Large_.jpg

DSC_7419_Large_.jpg