Gisterochtend vertrokken richting Amsterdam-Beverwijk.
Daar aangekomen stond de rest van het team al klaar.
Alleen Aat was er nog niet met het vuurwerk.
Dus we begonnen vast de vrachtwagen uit te laden en de diversen rekken in elkaar te zetten.
Alles was van te voren al goed op papier geschreven , waardoor we precies wisten hoeveel en wat voor soort rekken we nodig hebben. Dit scheelt weer een hoop tijd als je het in 1 keer juist kan klaar maken. Na een uurtje begon het al aardig warm te worden. Dus Dieter en ik reden met de auto naar de ingang van de Bazaar ( 300 meter hahahahh) om daar wat gekoelde dranken te kopen, De vitrine van de winkel/snackbar las vol met lekkere chinese hapjes dus die namen we ook maar gelijk mee. Terug gekomen bij de rest van de groep even een korte pauze ingelast. En daarna gingen we verder bouwen.
In de verte zagen we Aat al aan komen, mooi op tijd om te mortieren te laden met een nieuwe lading shells. Ieder van ons had zijn eigen taak. De 1 deed dit en de ander deed dat.
Sommige bommen werden voorzien van een eigen ontsteker en sommige gingen op de pyroclocks. Ondertussen was het al weer tijd voor een avond maal. Vorig jaar nog eten van de Mc.Donalds, en dit jaar chinees voedsel uit de Bazaar. Na het eten programmeerde Dieter de schiet kast en sloot ook alles elektrisch aan.
En wij gingen het veld ruimen van de lege dozen , en spullen die we niet meer nodig hadden.
Hierna liep ik nog even naar voren om met een aantal freaks te praten die de show kwamen kijken. Daarna statiefje uit geklapt en klaar voor de film, Rob had zijn camera op statief in het schietveld gezet. Deze beelden heb ik vandaag gemixed en een film van gemaakt.
De show werd aangekondigd met een aantal salutes. De show werd bijna de hele tijd in V shaped geschoten. Lekker breed. Gelukkig kan dat daar. Parkeerplaats is er middels groot genoeg voor. Tijdens de show heb ik heel wat mooie bommetjes voorbij zien komen,
Nieuw gekochte effecten. Ook de rap schietende blokken vind ik heel mooi.
De finale bestaat uit Fluit, knal en goud . gouden bommen werden van link naar rechts en terug (getimed met schietcomputer) de lucht in geschoten. Gemixed met flash salutes, en mooie fluit potten. Dus de film kijken is zeker een aanrader.
Team Azuma , bedankt voor de leuke warme en gezellige dag.
film op youtube bekijken :
http://www.youtube.com/watch?v=xbGwzsspFeI
film op vimeo bekijken :
http://www.vimeo.com/4915715
De HD versie staat hier onder