Amsterdam-Beverwijk

elgielo

Registered User
Heren bedankt weer voor de heerlijke geuren en kleuren!

Ondanks het weinige publiek heb ik er van genoten!

Muchos gracias hombres del la pirotecnia ;)

svnJJ

Registered User
Het was een mooi showtje! leuk in elkaar gezet.
Goed geschoten lekker afwisselend.
Mooie blokken gezien, en leuke shells! Het was zeker de moeite waard!

Bedankt mannen.

Dreek

Registered User
Toch blij dat ik even gegaan ben, een heel tof showtje.

Apparte blokken voorbij zien komen, ook de bommen waren erg gaaf vond ik.
Een keertje niet de standaard shells die je overal in Nederland ziet, zaten mooie effecten tussen.

Complimenten heren!

superknaller

Registered User
Hoef hier niets aan toe te voegen. Stonden voor loods 28 en hebben alles goed kunnen zien. Nog niet eerder een titanium salute zo dichtbij gevoeld en gezien.:smile:

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Gisterochtend vertrokken richting Amsterdam-Beverwijk.
Daar aangekomen stond de rest van het team al klaar.
Alleen Aat was er nog niet met het vuurwerk.
Dus we begonnen vast de vrachtwagen uit te laden en de diversen rekken in elkaar te zetten.
Alles was van te voren al goed op papier geschreven , waardoor we precies wisten hoeveel en wat voor soort rekken we nodig hebben. Dit scheelt weer een hoop tijd als je het in 1 keer juist kan klaar maken. Na een uurtje begon het al aardig warm te worden. Dus Dieter en ik reden met de auto naar de ingang van de Bazaar ( 300 meter hahahahh) om daar wat gekoelde dranken te kopen, De vitrine van de winkel/snackbar las vol met lekkere chinese hapjes dus die namen we ook maar gelijk mee. Terug gekomen bij de rest van de groep even een korte pauze ingelast. En daarna gingen we verder bouwen.
In de verte zagen we Aat al aan komen, mooi op tijd om te mortieren te laden met een nieuwe lading shells. Ieder van ons had zijn eigen taak. De 1 deed dit en de ander deed dat.
Sommige bommen werden voorzien van een eigen ontsteker en sommige gingen op de pyroclocks. Ondertussen was het al weer tijd voor een avond maal. Vorig jaar nog eten van de Mc.Donalds, en dit jaar chinees voedsel uit de Bazaar. Na het eten programmeerde Dieter de schiet kast en sloot ook alles elektrisch aan.
En wij gingen het veld ruimen van de lege dozen , en spullen die we niet meer nodig hadden.

Hierna liep ik nog even naar voren om met een aantal freaks te praten die de show kwamen kijken. Daarna statiefje uit geklapt en klaar voor de film, Rob had zijn camera op statief in het schietveld gezet. Deze beelden heb ik vandaag gemixed en een film van gemaakt.

De show werd aangekondigd met een aantal salutes. De show werd bijna de hele tijd in V shaped geschoten. Lekker breed. Gelukkig kan dat daar. Parkeerplaats is er middels groot genoeg voor. Tijdens de show heb ik heel wat mooie bommetjes voorbij zien komen,
Nieuw gekochte effecten. Ook de rap schietende blokken vind ik heel mooi.
De finale bestaat uit Fluit, knal en goud . gouden bommen werden van link naar rechts en terug (getimed met schietcomputer) de lucht in geschoten. Gemixed met flash salutes, en mooie fluit potten. Dus de film kijken is zeker een aanrader.

Team Azuma , bedankt voor de leuke warme en gezellige dag.

film op youtube bekijken : http://www.youtube.com/watch?v=xbGwzsspFeI

film op vimeo bekijken : http://www.vimeo.com/4915715

De HD versie staat hier onder

Laatst bewerkt:

Jie

Registered User
Leuke show mannen. Kon helaas niet komen aangezien er gewerkt moest worden. Maar gelukkig is er weer een mooie film van gemaakt. PIP vind ik een super aanvulling. Thanx guys..

F16

FPM Fotograaf & Filmer
Gisteravond een heerlijke show gezien in Beverwijk.
Hele mooie bommen en blokken voorbij zien komen, de show was kort maar krachtig, maar we hebben enorm genoten van de show

Hier de film.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Leuke show!

Veel goede produkten voorbij zien komen, de blokken die goed te noemen zijn en veel fluiters in de finale vind ik toch echt net dat beetje extra geven.

Vin en F16 bedankt voor jullie film heb er van genoten!

superknaller

Registered User
Gisteravond een heerlijke show gezien in Beverwijk.
Hele mooie bommen en blokken voorbij zien komen, de show was kort maar krachtig, maar we hebben enorm genoten van de show

Dank je voor de film, ik stond een paar meter rechts van je denk ik als ik de film zo bekijk.:bigsmile:

oerendhard

Registered User
prima film en een goede/leuke show van Azuma :cool:
voor mij was het jammer genoeg iets te ver weg.

maar gelukkig is er dus een filmpje :bigsmile:

slingerland81

Registered User
Het was een mooie show met een lekkere hoeveelheid aan flinke bommetjes. Foto's moet ik nog uitzoeken, ik hoop dat er wat bij zit.

Dennis010

Registered User
Zoals gewoonlijk een lekker showtje van Azuma. Goed geschoten en mooie spreiding.
Leuk om de nieuwe blokken te zien, en de shells zaten ook mooie effecten tussen. Vin, Rob en F16 bedankt voor het beschikbaar stellen van het beeldmateriaal !!

Mick39

Registered User
Was inderdaad een lekker showtje, heb nog een 5tal foto's geupload :)

2h8461e.jpg

qslhrc.jpg

20h4uhl.jpg

2aguged.jpg

2s9sy7n.jpg

Mzzl, Mick :blink1:

F16

FPM Fotograaf & Filmer
@ Vinnie, gave film man, erg leuk gedaan met die beelden van het schietveld erbij.
heb er erg van genoten.:blink1:

M`n vriendin heeft de show voor het grootste gedeelte ook nog gefilmd, en nog een paar foto`s gemaakt.

IMG_0266-1.jpg

IMG_0271.jpg

IMG_0270-1.jpg

IMG_0274-1.jpg

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
IMG_0266-1.jpg

Mooie groene auto achter de boom. :idea:
vanaf dat punt heb ik ook mijn film gemaakt.
bedankt voor de compliment trouwens.

Bovenaan