Adressen lont verkoop NL

magnolia

Registered User
ooooh wacht eens ff
deze shop is waarschijnlijk bedoelt voor schiet bedrijfen .
ik denk dat het voor ons onmogelijk is om daar wat te bestellen .
want je moet waarschijnlijk met een door hun verstrekte code inloggen om je spulletjes te bestellen :cool:

looneytunie

Registered User
zojuist mijn 3 meter schietlont en 3 meter visco binnen gekregen.

Volgend jaar ga ik hoogstwaarschijnlijk zelf vanuit Tsjechie in juni/juli al een hele berg lont kopen.

oa 255m visco, 30m flying fish en 100m snellont

Dit wil ik dan gewoon via de forums te koop aan gaan bieden. Natuurlijk moet ik wel even kijken of het financieel nog haalbaar is en of het uberhaupt mogelijk is.

kontboy

Registered User
ik heb bij zena de bunker in baarle hertog mijn visco gehaalt
had een hoop gekocht daar en een rolletje visco erbij gekregen omdat ik daar om had gevraagd
dus denk dat als je bij een zena winkel in nederland ook wel visco kan bestellen

looneytunie

Registered User
Ohja want de chainthunders die in Belgie te verkrijgen zijn, zijn ook verkrijgbaar bij zena winkels in Nederland.,...

Ik hoop dat je weet dat Belgie een andere wetgeving heeft m.b.t. vuurwerk?

Sweet Laker

Registered User
Het wil niet zeggen dat, als je iets in Belgie mee krijgt, dat je het dan automatisch ook in Nederland mee krijgt. De regelgeving in Nederland loopt niet gelijk aan België en visco mag naar mijn weten tot op heden nog steeds niet verkocht worden. Dus óók niet bij de Zena winkels in Nederland.

looneytunie

Registered User
En toch vraag ik me dan af waarom sites als hobbychem en buizenwinkel al zo'n lange tijd actief zijn. Niet dat het mij uitmaakt.

Of ze moeten daar gewoon nog geen lucht van hebben gekregen.

bloodveins

Registered User
En toch vraag ik me dan af waarom sites als hobbychem en buizenwinkel al zo'n lange tijd actief zijn. Niet dat het mij uitmaakt.

Of ze moeten daar gewoon nog geen lucht van hebben gekregen.

Dit zat ik mij ook al af te vragen. Maar dan vooral het gedeelte dat je lont met de post verzorgd wordt. Ik denk dat als TNT:amuse: post erachter komt dat ze quickmatch etc. via de post verzenden er toch wel een klein relletje uitbreekt!

flashbanger

Registered User
Jammer dat er altijd mensen zijn die lopen te blaaten waar er vanalles te koop is
en vervolgens het jaar daarop lopen te mekkeren dat er nergens meer ook maar een centimeter lont is te vinden...Pfffftttt.
Gewoon lekker voor jezelf houden dus en gewoon nuttige zaken posten waar mensen iets aan hebben niet dit soort wakkermakende praat.
Tijdens de verkoopdagen gewoon ff checken bij je winkel wat hij voor je kan betekenen.

Bovenaan