Adressen lont verkoop NL

Gamer-XL

Registered User
Hey, iedereen vraagt of het nog te koop is, maar is er iemand die de laatse paar maanden nog werkelijk aan visco lont gekomen? Ik zoek namenlijk ook een metertje of 20 in de buurt van Huizen

jori150

Registered User
fireworkcracker, zou je misschien kunnen zeggen waar ze het hele jaar door verkopen...ik bedoel niet dat je meteen de link hoeft te geven maar in welke provincie/stad het ongeveer is?
bedankt

Tony

Administrator
Medewerker
Jongens, als het gewoon over de toonbank verkocht word vertel het dan en zo niet hou dan gewoon je mond. Nu gaat iedereen zitten gissen en doen en het lijkt mij dat het dan helemaal geen zin heeft om je mond open te doen als het onder de toonbank gebeurt en JIJ er toch verders niks over zegt.

:worried:

mrfire

Registered User
iemand anders voor nog meer winkels?

wat een gemierenneuk of het nou wel of niet verkocht mag worden. diegenen die het echt willen hebben kunnen er toch wel aan komen. En anders wel gewoon uit een romijnse kaars halen. daar heb je tegenwoordig mooie romijnse kaarsen voor die zijn anderhalve meter lang voor 1 euro per stuk dus die trek je eruit en je hebt 1.5 meter lont voor 1 euro :)

Laatst bewerkt door een moderator:

ceesvanoort

Registered User
ik wil ook lont gaan verkopen

maar er is veel onduidelijkheid of het nu strafbaar is of niet

weet iemand waar het in de wet staat
of iets staat hier over

ik ben een maandag bij de DCMR (Rotterdam)

kan ik het gelijk onder hun aandacht brengen

ceesvanoort

Registered User
laat het verkoop maar aan de winkels over

even een belangrijke vraag

naar wat voor soorten lont is er vraag
dan kan ik dat gaan bestellen

wij gaan het dus verkopen

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Lont wordt meestal gebruikt om door te lonten, of verlengen van illegaal vuuurwerk (lees: shells)
Voor de veiligheid van gebruiker en omstanders zou ik aanraden alleen normaal (langzaam) visco te gaan verkopen.
Quickmatch, bickford, fish, 3M(buigbaar), onderwater, tapematch en falling leaves kun je al in Tsjechie bestellen of in Belgie kopen.
Ook zou je Wasag in rood en geel kunnen bestellen, maar verkoop alleen op aanvraag, en aan mensen die weten wat ze doen.

laat het verkoop maar aan de winkels over

even een belangrijke vraag

naar wat voor soorten lont is er vraag
dan kan ik dat gaan bestellen

wij gaan het dus verkopen

Sweet Laker

Registered User
Lont verkopen is naar mijn weten niet toegstaan, kan mij nog goed een winkel herinneren in Zuid Holland die lont verkocht. tót het op een aantal fora bekend werd, toen was het feest over.

Dus ik heb een flauw vermoeden dat zowel het gebruik als de verkoop niet is toegestaan.

looneytunie

Registered User
het word vaak gewoon als effect-vuurwerk verkocht. "Kindervuurwerk met vonkjes" zeg maar.

Hier kan je het ook gewoon bestellen. Heb er zelf ook besteld kreeg het binnen 2 dagen ongekreukt in een speciale envelop binnen.

*MOD: link tijdelijk verwijderd ivm andere producten op website*

Laatst bewerkt door een moderator:

Sweet Laker

Registered User
Ik ken aardig wat zaken in Haaglanden, maar weet er van geeneen dat deze lont verkoopt, ook niet als 'kindervuurwerk met vonkjes'. (alhoewel het een originele term is moet ik zeggen haha) Maasland is overigens toch niet zo heel ver weg van Bels, zou daar ff een aantal meter halen en dan plakken aan een dagje Antwerpen ofzo, want om nou alleen voor 10 meter lont naar Bels te rijden,. ;)

Laatst bewerkt:
Bovenaan