Actie Vuurwerkland-Steenbergen

USRRobiwan

Registered User
Zeer vreemd dat iets uitverkocht is als je daar om 8 uur 's ochtends al bent op de eerste verkoopdag voor een freakbestelling. Hoop toch wel dat als wij onze bestelling vanavond ophalen (komen uit Haarlem vandaan) alles wat op de bestellijst staat er is. Want reken maar dat er dan een paar freaks "boos" zullen zijn als dat zo mocht zijn. Je besteld toch niet voor niets bijna twee maanden van te voren via de freak link om er zeker van te zijn dat je niet voor lul het hele land door rijdt.

Laatst bewerkt:

polleke45

Registered User
Zeer vreemd dat iets uitverkocht is als je daar om 8 uur 's ochtends al bent op de eerste verkoopdag voor een freakbestelling. Hoop toch wel dat als wij onze bestelling vanavond ophalen (koen uit Haarlem vandaan) alles wat op de bestellijst staat er is. Want reken maar dat er dan een paar freaks "boos" zullen zijn als dat zo mocht zijn. Je besteld toch niet voor niets bijna twee maanden van te voren via de freak link om er zeker van te zijn dat je niet voor lul het hele land door rijdt.

Ja ik hoop ook dat ik vanavond alles krijg wat ik besteld heb en inderdaad als ik iets niet krijg wil ik een hele goede vervanger wil je me tevreden stellen.

Thuur

Registered User
Als je naar steenbergen gaat, dan moet je vroeg van huis!!
Heb gehoord van iemand dat erg druk is daarzo met wachtrijen van 2 1/2 uur zijn.
Zelf als je besteld heb moeten ze nog de spullen bijelkaar zoeken.
Ik wens iedereen veel sterkte als je daar naar toe gaat.

polleke45

Registered User
Als je naar steenbergen gaat, dan moet je vroeg van huis!!
Heb gehoord van iemand dat erg druk is daarzo met wachtrijen van 2 1/2 uur zijn.
Zelf als je besteld heb moeten ze nog de spullen bijelkaar zoeken.
Ik wens iedereen veel sterkte als je daar naar toe gaat.

Wacht rijen van 2 en 1/2 uur! dat kan toch niet. Als dat werkelijk waar is zien ze mij er volgend jaar niet meer terug.

thunderstorm

Registered User
Ik kom net terug uit Steenbergen 13.37 uur, ik heb daar staan wachten op mijn freak bestelling vanaf 09.30 uur.
Na 3.5 uur eindelijk mijn bestelling in ontvangst kunnen nemen.
Bestellingen staan NIET klaar die moeten ze ter plaatse nog inpakken.

Eerste en gelijk de laatste keer!!

Waarom kan Ed Raket dit wel?

Phantom

Registered User
Oei dat word nog wat! En als er dingen zijn die worden vervangen,dan vind ik dat al niet leuk, door een artikel die mij niet aanstaat ga ik daar niet de deur uit voordat ik een in mijn ogen goeie vervanger heb.

We gaan het vanavond zien!

Thuur

Registered User
Heb dit van 2 forumleden vernomen, ik heb de hele ochtend telefonisch contact gehad met ze terwijl zij daar stonden te wachten en ik lekker thuis aan de koffie zat. Heb zelf vandaag in mijn eigen woonplaats 4 verkooppunten bezocht daar werd je binnen 5 min al geholpen dus dat was niet verkeerd!!

polleke45

Registered User
Oei dat word nog wat! En als er dingen zijn die worden vervangen,dan vind ik dat al niet leuk, door een artikel die mij niet aanstaat ga ik daar niet de deur uit voordat ik een in mijn ogen goeie vervanger heb.

We gaan het vanavond zien!

We gaan het inderdaad vanavond zien, om 19:00 ben ik daar kunnen we samen mopperen:hehe!:.

skylight

Registered User
Ik kom net terug uit Steenbergen 13.37 uur, ik heb daar staan wachten op mijn freak bestelling vanaf 09.30 uur.
Na 3.5 uur eindelijk mijn bestelling in ontvangst kunnen nemen.
Bestellingen staan NIET klaar die moeten ze ter plaatse nog inpakken.

Eerste en gelijk de laatste keer!!

Waarom kan Ed Raket dit wel?

wat zijn jullie een stelletje zeikerds.ik heb er vandaag ook bijna 3 uur gestaan, voor bijna 600 euro korting.je moet er wat voor over hebben.heb met ramon en met zijn moeder staan te praten dit hadden ze nooit verwacht 2keer zoveel bestellingen als vorig jaar,moeten ze dan tegen jullie zeggen sorry we hebbenn teveel klanten dus je mag niets bij ons kopen.

kingmokum

Banned
@ skylight... ook ik waardeer hun werk en inzet.

MAAR, ze hebben simpelweg handjes tekort!

voelt iemand zich geroepen om effe bij te springen? haha

jopyro

Registered User
heb met ramon en met zijn moeder staan te praten dit hadden ze nooit verwacht 2keer zoveel bestellingen als vorig jaar,moeten ze dan tegen jullie zeggen sorry we hebbenn teveel klanten dus je mag niets bij ons kopen.

Wat ik dan niet snap: als je 2x zoveel bestellingen hebt dan vorig jaar, dan ga je die toch vooraf klaarzetten? Anders zijn het geen bestellingen maar reserveringen. Als alle bestellingen klaar zouden staan zou de wachttijd kort zijn, want dan komen alleen de bestellingen van de winkel er tussendoor. Maar goed, misschien te makkelijk geredeneerd omdat e.e.a. niet kan i.v.m. de huidige regelgeving? Maar om voor een nabestelling in de winkel (drie potten, 1 pak pijlen en wat grondbloemen etc.) een uur te moeten wachten? Vond ik beetje te ver gaan.
Zoals ik al eerder zei, verder prima winkel met leuke acties (en fatsoenlijk assortiment, vergeleken met de meesten hier in Zeeland).

Laatst bewerkt:

GJM1991

Registered User
Ik krijg een beetje raar gevoel in m'n maag.... Je moet er inderdaad wat voor overhebben.... maar als ik een paar honderd euro op de rekening van de heren zet (maand van tevoren) hoop ik geen gezeur te hebben over wat er wel en niet is.
Naar mijn idee bestel je dingen van tevoren om te zorgen dat je die krijgt, anders kan ik daar net zo goed ter plekke los gaan bestellen, maakt dan blijkbaar niks uit!?

Tony

Administrator
Medewerker
Wat een gezeur zeg. En ook nog eens op voorhand. De spullen zijn in de winkel uitverkocht maar betekend dat ook gelijk dat jou spullen er niet zijn?

Ik lees nog helemaal niets over mensen die hun spullen niet hebben gekregen. Dus wacht eerst ff af.

En dat je moet wachten is gewoon logisch. Wat verwacht je bij 1 van de bekendste vuurwerkwinkels bij de freaks.

Daarbij kunnen hun geen 50 bestellingen klaar zetten. Ze hrbben geen 50.000 kilo bunker.

Daarbij heeft het 2 uur wachteb bij iedereen van jullie een hoop geld opgeleverd. Verdiende ik maar zoveel met stil staan.

Zeurpieten!

edje30

Registered User
sorry toon ik ga ook even mijn hart luchtten ik heb vanmorgen ook mijn bestelling opgehaald en bij mij klopte het (in eerste instantie) niet als het personeel daarachter het verschil tussen een thunder saluut en een thunderation niet kent ben gaat t niet helemaal goed (denk ik ) maar Rene heeft het goed opgelost bedankt en veel succes met de verkoop.

DW2000

Registered User
heb er bijna 2 uur staan wachten op mijn bestelling, ze waren een paar dingetjes vergeten, waaronder mijn buurtasortiment. netjes alles mee gekregen. jammer van het wachten, wel mooi een hoop euros uitgespaard

thunderstorm

Registered User
wat zijn jullie een stelletje zeikerds.ik heb er vandaag ook bijna 3 uur gestaan, voor bijna 600 euro korting.je moet er wat voor over hebben.heb met ramon en met zijn moeder staan te praten dit hadden ze nooit verwacht 2keer zoveel bestellingen als vorig jaar,moeten ze dan tegen jullie zeggen sorry we hebbenn teveel klanten dus je mag niets bij ons kopen.

Als ze het niet aankunnen dan moeten ze er gewoon niet aan beginnen.
Woekerwinsten maken JA!! maar een beetje kennis van materiaal en organiseren hebben ze niet.
En het ging bij mij maar om 50 euro korting hoor, als je daar 3.5 uur voor moet wachten is dat echt te lang.

skylight

Registered User
Wat een gezeur zeg. En ook nog eens op voorhand. De spullen zijn in de winkel uitverkocht maar betekend dat ook gelijk dat jou spullen er niet zijn?

Ik lees nog helemaal niets over mensen die hun spullen niet hebben gekregen. Dus wacht eerst ff af.

En dat je moet wachten is gewoon logisch. Wat verwacht je bij 1 van de bekendste vuurwerkwinkels bij de freaks.

Daarbij kunnen hun geen 50 bestellingen klaar zetten. Ze hrbben geen 50.000 kilo bunker.

Daarbij heeft het 2 uur wachteb bij iedereen van jullie een hoop geld opgeleverd. Verdiende ik maar zoveel met stil staan.

Zeurpieten!

ben het helemaal met je eens tony. ze weten niet waar zo over praten,ze vertelde dat ze alleen al 1000 internet bestellingen hadden. hoe wou je die in een bunker klaar zetten.ik had al mijn spullen inc 3xbuurtass.alleen de blueblitz was niet geleverd dus kon ik mijn geld terug krijgen of een ander artikel uitzoeken.er is niks uitverkocht sterker nog toen ik binnen kwam was ramon veel kaarten weg aan het halen voor de losse verkoop zodat het niet opraakt voor de bestellingen.

Bovenaan