Vuurwerkland Steenbergen sponsor Duchenne Heroes.
Vuurwerkland Steenbergen is al enkele jaren een begrip in vuurwerkland. Het grote en uitgebreide assortiment, gekoppeld aan de enorme gastvrijheid en service doet veel mensen besluiten om de laatste drie dagen van het jaar een bezoek te brengen aan de winkel. Dit jaar staan de laatste drie dagen niet alleen in het teken van de verkoop van Vuurwerk. Vuurwerkland Steenbergen heeft zijn naam verbonden aan een goed doel. Ze gaan Duchenne Heroes team "Mark4ralph" steunen. Duchenne Spierdystrofie is een spierziekte die bij kinderen voorkomt. Voor kinderen die deze ziekte hebben is het uiteindelijk fataal.
Vuurwerkland Steenbergen steunt team "Mark4Ralph" met een geweldige actie. Van iedere verkochte Wensballon doneren zij €1,- aan team "Mark4Ralph".
Ik ben uiteraard enorm vereerd dat Vuurwerkland Steenbergen zich aan mij heeft willen binden en hoop dat de actie een succes word. Daarnaast hoop ik dat velen van jullie de laatste drie dagen van het jaar de weg naar Steenbergen zullen vinden. Hier krijgen jullie zeker geen spijt van.
Met knallende groet,
Mark Verwijs
www.mark4ralph.nl