Actie Vuurwerkland-Steenbergen

Vwland-Steenb.

Registered User
Beste Freaks,

Zoals jullie weten openen wij a.s. zaterdag (27 November) weer voor het eerst dit seizoen onze showroom.

De showroom is totaal verbouwd en vernieuwd en ook de meeste nieuwe dummy's zullen al aanwezig zijn. De nieuwe folder wordt begin December in de regio verspreid, maar uiteraard is deze zaterdag ook al af te halen!

Dus heb je zin om langs te komen, of ben je toevallig in de buurt? Aarzel niet, de koffie staat klaar! :hehe!:

Wie weet tot zaterdag!

Tony

Administrator
Medewerker
Ik zie dat jullie de Hoogmoed niet in de collectie hebben.
GA DEZE EENS HEEL SNEL BESTELLEN! aaaahhhhh aub aub aub!

Vwland-Steenb.

Registered User
Vuurwerkland Steenbergen sponsor Duchenne Heroes.

Vuurwerkland Steenbergen is al enkele jaren een begrip in vuurwerkland. Het grote en uitgebreide assortiment, gekoppeld aan de enorme gastvrijheid en service doet veel mensen besluiten om de laatste drie dagen van het jaar een bezoek te brengen aan de winkel. Dit jaar staan de laatste drie dagen niet alleen in het teken van de verkoop van Vuurwerk. Vuurwerkland Steenbergen heeft zijn naam verbonden aan een goed doel. Ze gaan Duchenne Heroes team "Mark4ralph" steunen. Duchenne Spierdystrofie is een spierziekte die bij kinderen voorkomt. Voor kinderen die deze ziekte hebben is het uiteindelijk fataal.
Vuurwerkland Steenbergen steunt team "Mark4Ralph" met een geweldige actie. Van iedere verkochte Wensballon doneren zij €1,- aan team "Mark4Ralph".

Ik ben uiteraard enorm vereerd dat Vuurwerkland Steenbergen zich aan mij heeft willen binden en hoop dat de actie een succes word. Daarnaast hoop ik dat velen van jullie de laatste drie dagen van het jaar de weg naar Steenbergen zullen vinden. Hier krijgen jullie zeker geen spijt van.

Met knallende groet,

Mark Verwijs
www.mark4ralph.nl

Daarnaast zijn de wensballonnen nu ook in de aanbieding van €6.00 voor maar €3.00 !!

Dus ik zou zeggen ; kopen, kopen, kopen die wensballonnen! :smiling:

Vwland-Steenb.

Registered User
Beste Liefhebbers,

Het is inmiddels 20 December, en dat houdt in dat de freakactie 2010 alweer is afgelopen.
Via dit bericht willen wij iedereen die een bestelling bij ons heeft geplaatst hartelijk bedanken.

Wij gaan hard aan de slag met de laatste voorbereidingen en zien jullie graag tijdens de verkoopdagen in onze showroom!

Voor freaks uit de regio hebben we nog een actie waarmee ook groot voordeel te behalen valt.
Op 31 December 2010, vanaf 18.00 uur krijgen freaks 50% korting op het gehele assortiment wat op dat moment in voorraad is!

Wil je hiervan profiteren vraag dan in de showroom even naar Ramon, hij zorgt dan dat dit allemaal geregeld wordt.

Iedereen alvast fijne feestdagen en tot tijdens de verkoopdagen!

Met vriendelijke groet,

Vuurwerkland-Steenbergen

bridge

Bronzen Member
ik vind t vanaf pakweg 17.30 altijd geweldig buiten op oudejaarsavond. Net donker. komt t grotere werk goed op gang en zien we overal de eerste boeketten het luchtruim kleuren. t wordt tijd voor het grote 17.30 uur topic..

KruitFreak

Registered User
ik vind t vanaf pakweg 17.30 altijd geweldig buiten op oudejaarsavond. Net donker. komt t grotere werk goed op gang en zien we overal de eerste boeketten het luchtruim kleuren. t wordt tijd voor het grote 17.30 uur topic..

Dat begrijp ik wel, als ik de 31e nog ergens koopjes wil doen probeer ik dat 's morgens. Daarna is alle tijd gereserveerd voor afsteken van vuurwerk.

Nou open het 17.30 topic maar;-)

jopyro

Registered User
Net terug uit Steenbergen, voor het eerst geweest (rijden vanaf de zeeuwse kust). Om 8u binnen, en 20 minuten later buiten met bestelde spullen. Ik vond het vreemd dat het niet klaarstond, want ze hadden expres neergezet dat je freakbestellingen tussen 8 en 9 uur moest ophalen. Ik wilde nog wat los kopen in de winkel, jammergenoeg waren wasp en vraatzucht uitverkocht, zoals meer goede spullen. Vervolgens een uur moeten wachten voor alles klaar was en intussen stroomde de winkel vol.
Volgend jaar misschien weer vanwege de goede korting bij vooraf bestellen, maar dan bestel ik wel alles in één keer zonder iets te vergeten. Verder prima winkel, leuk assortiment, personeel niet allemaal even goed op de hoogte van de producten, bestellingen waren compleet.

Bovenaan