Actie Vuurwerkland-Steenbergen

Vic83

Registered User
Hoi Ramon!

Ik weet het: ik ben heel erg laat, maar heb je momenteel nog een actie? Korting of iets met pakketten?

Thnx alvast!

Victor

edje30

Registered User
Hoi Ramon
Ik heb ook bij jou besteld ik moet uit etten leur komen maar ik sta morgen om 8 uur bij jou voor de deur! hahahah.

groeten een freak in hart en nieren

nielsniels

Registered User
Hoi Ramon
Ik heb ook bij jou besteld ik moet uit etten leur komen maar ik sta morgen om 8 uur bij jou voor de deur! hahahah.

groeten een freak in hart en nieren

ik gelukkig niet! ik heb ook besteld maar ga er pas morgenavond om. uurtje of half 9 ongeveer. dan is het tenmiste een stuk rustiger. het scheelt ook wel dat het voor mij maar 10 minuten rijden is met de auto.

Rene, ramon en alle anderen bij vuurwerkland-steenbergen veel succes!!

mstukker

Registered User
Heb gisteren ook m'n bestelling opgehaald, zo rond 17.00 uur.
Ben erg te spreken hierover, gelukkig was het op dat moment nog redelijk rustig en konden we de complete bestelling stuk voor stuk doorlopen (toen ik weg ging was het al wel een stuk drukker, goed teken dacht ik Ramon?).

Enige wat jammer was was dat de eventcake 4 uitverkocht was, hiervoor kon ik wat anders uitzoeken of m'n geld terug krijgen. Heb voor dit geld het grof geschut van Marijn meegenomen en kreeg van Ramon ter compensatie nog een ander poje en een grote fontein mee.

Kan gebeuren dit soort dingen hoe vervelend het ook is maar op zo'n manier lossen ze het toch naar behoren op denk ik.

Ook het inladen in de auto was geen probleem, hebben netjes geholpen tot de laatste doos in de auto stond.

Alles bij elkaar; bestelling plaatsen, korting verwerken, betalen, beantwoording vragen en het ophalen kan ik niet anders zeggen dan: GOEDE SERVICE en zeker voor herhaling vatbaar!!!

Ramon (en de rest van het team), nogmaals mijn dank en hopelijk tot volgend jaar.

Iedereen alvast een goed uiteinde en nu eerst maar eens de ThunderKing XXL afsteken...

GMP82

Zilveren Member
Service was inderdaad prima, keurig ter plekke gezamenlijk de bestelling doorgenomen.

Wel een kritieke noot, of eigenlijk een paar.
Logistiek gezien is de ruimte van afhalen niet praktisch ingedeeld, het werd een soort bottleneck. Ook had het handig geweest om een bordje op te hangen dat je je bestellijst direct kon inleveren om te melden dat je er bent en dat er gepakt kan gaan worden. (Scheelt dubbel wachten).

Daarnaast konden ze de golden willow niet leveren, deze waren op, ik moest het maar doen met de golden crown. Dit vind ik persoonlijk erg matig, beweer dan niet van tevoren dat je kan garanderen dat je je voorkeuren uitgeleverd krijgt. (Ze waren er namelijk wel, maar men was er doorheen). Dit kan in mijn ogen niet als het bestelsysteem zo werkt zoals ze dat claimen. Een freak voor mij in de rij, was er ook niet echt blij mee, die heeft zn geld terug gevraagd. Aangezien ik geen zin had om verder op jacht te gaan naar de willow, heb ik de crown geaccepteerd. Dan maar een aanapssing in mijn goud-project. Andere voorkeuren werden wel ingewilligd, al moest ik er wel goed op letten dat de juiste producten ingepakt werden.

bridge

Bronzen Member
Heren, Ramon,

Kunnen we voor komende jaarwisseling weer 35 % krijgen bij aankoop van minimaal € 1000,-? Dan komen we denk ik wel weer koffie drinken..

Gr, Bridge

Vwland-Steenb.

Registered User
Heren, Ramon,

Kunnen we voor komende jaarwisseling weer 35 % krijgen bij aankoop van minimaal € 1000,-? Dan komen we denk ik wel weer koffie drinken..

Gr, Bridge

Beste Bridge,

1 November komt alles online, dan heb ik het over de site en het assortiment maar ook over de nieuwe actie!
Nog heel even wachten dus! :)

Daarnaast hebben wij dit jaar absoluut niet stil gezeten! Vorig jaar zijn wij enorm gegroeid wat in de winkel qua wachttijd en voorraad soms een averecht effect had. De showroom is helemaal verbouwd en is nu een stuk groter geworden, daarnaast is er een nieuw ''systeem'' van werken. Hiermee hopen wij onszelf weer verbeterd te hebben en iedereen snel en correct van dienst te kunnen zijn.

Als er nog meer vragen zijn, stel ze hier gerust! :)

Fijne avond!

Gr.
Ramon
Vuurwerkland-Steenbergen.nl

Vwland-Steenb.

Registered User
Beste Freaks,
Vuurwerkland-Steenbergen is er weer helemaal klaar voor!

Vorig jaar bestonden wij 5 jaar, dit hebben wij groots gevierd met mooie kortingen en een mega vuurwerkshow.
Het mega succes en de grote groei had op sommige tijdstippen een averecht gevolg waardoor de wachttijden opliepen en sommige artikelen niet op voorraad waren.

Om dit te voorkomen zijn wij dit jaar weer hard aan de slag gegaan en is onze showroom totaal verbouwd en is het systeem van
werken veranderd. We gaan er dan ook vanuit dit jaar alles nog beter op orde te hebben om iedereen snel en correct van dienst te kunnen zijn.

Om het leed van vorig jaar goed te maken knalt Vuurwerkland Steenbergen het jaar uit met weer een mega vuurwerkshow, nog lagere palletvoordeel prijzen en voor freaks dezelfde kortingen als afgelopen jaar!

FREAK KORTINGEN :
€50.- t/m - 200.- = 15% korting
€200.- t/m - 300.- = 20% korting
€300.- t/m - 400.- = 25% korting
€400.- t/m - 1000.- = 30% korting
€1000.- en meer = 35% korting

Het bestellen gaat dit jaar ook nog sneller, freaks kunnen nu bestellen op de
voor hen speciaal hiervoor ingerichte site : vuurwerklandfreaks.nl

Om hier met kortingen te bestellen zijn de volgende kortingscode's ingesteld :

Kortingscode’s :
€50.- t/m - 200.- = vuurwerk15
€200.- t/m - 300.- = vuurwerk20
€300.- t/m - 400.- = vuurwerk25
€400.- t/m - 1000.- = vuurwerk30
€1000.- en meer = vuurwerk35

Ook het assortiment, waar velen vorig jaar al geen keus uit konden maken, is dit jaar nog verder uitgebreid!

Het assortiment is dit jaar samengesteld uit vuurwerk van de volgende leveranciers :
- WOLFF / VUURWERKLAND
- BONFIREWORKS
- RUBRO VUURWERK
- WITTE TENTEN / MARIJN VUURWERK
- CAFFERATA VUURWERK
- BEKO BV
- SCHUURMANS
- KATAN VUURWERK
- BROEKHOFF VUURWERK
- ZENA VUURWERK / VUURWERKTOTAAL

Producten van een van deze leveranciers buiten ons assortiment om kunnen speciaal per karton besteld worden, neem hiervoor contact met ons op!

Algemene voorwaarden :
- Consumenten actie GRATIS VUURWERK vervalt bij een bestelling met korting op vuurwerklandfreaks.nl
- Korting geldt op alle artikelen die worden aangeboden op vuurwerklandfreaks.nl
- Freakbestellingen moeten worden opgehaald op 29 December tussen 08.00 en 10.00 uur of tussen 19.00 - 22.00 uur.
- Bestellen met korting kan t/m zondag 19 December

Wij hopen een aantal mensen hier weer erg blij mee te maken en (wederom) te mogen begroeten in onze TOTAAL VERNIEUWDE XXL showroom.

Alvast een knallend 2011 en nog een zeer fijn vuurwerkseizoen!

Met vriendelijke groet,

Ramon Quintus
Vuurwerkland-Steenbergen
Houtzagerij 8
4651SN Steenbergen
Tel : 06 465 752 07
Vuurwerkland-Steenbergen@home.nl

Website : www.vuurwerkland-steenbergen.nl
Freaksite : www.vuurwerklandfreaks.nl

bridge

Bronzen Member
De chinese wall van Zena mis ik even (die waaier met enorme proftails). daarvan gaan er 4 in karton, das toch wel veul.

Vwland-Steenb.

Registered User
Beste Freaks,

Zojuist zijn ook de outlet artikelen online gegaan.
De prijzen van deze artikelen liggen veelal RUIM onder de adviesprijs, en op deze artikelen krijg je OOK nog eens korting! Korting op korting dus!

De outletartikelen bestaan van kleine cake's zoals de Airstrobe tot grote pakketten als het Straatfeest.

Profiteer snel, deze artikelen zijn nog gering op voorraad en OP = OP!

ief

Registered User
Echt helemaal te gek. Vorig ook al mogen genieten van jullie actie.
Tot snel in de showroom.
Komt er dit jaar weer een produktdemonstratie ?

ForesteR

Registered User
Sinds vandaag (16 november) is ook de officiele site van Vuurwerkland Steenbergen online voor de (niet freak-) consument. Op deze website staat geen informatie over de kortingsactie maar word gebruik gemaakt van gratis vuurwerk bij elke besteding.

Een speciale actie hier buiten om is de Sinterklaasactie. Dat houd in: wanneer je voor 5 december 2010 een bestelling inleverd bij Vuurwerkland Steenbergen je een gratis Flash Rocket ter waarde van €6,95 bij je bestelling krijgt. Deze pijl komt nog eens buiten de standaard gratis vuurwerk actie.

Bij een besteding tussen de 30 en de 50 euro krijg je een Amazing Cake ter waarde van €7,50 gratis.

Bij een besteding tussen de 50 en de 100 euro krijg je een Amazing Cake en Mega Thunder Rocket ter waarde van €15,00 gratis.

Bij een besteding tussen de 100 en de 150 euro krijg je een Maxxtreme 3 ter waarde van €29,95 gratis.

Bij een besteding tussen de 150 en de 200 euro krijg je een Festival of Colours ter waarde van €41,50 gratis.

Bij een besteding tussen de 200 en de 450 euro krijg je een The One ter waarde van €65,00 gratis.

Bij een besteding vanaf 450 euro krijg je al het voorgaande gratis vuurwerk ter waarde van €158.95 gratis!

gratisvuurwerk.jpg

Dus wanneer je niet blij bent met je kortingsactie en je juist gratis vuurwerk wilt (?) kan je vanaf vandaag gebruik maken van de normale website van Vuurwerkland Steenbergen.

http://www.vuurwerkland-steenbergen.nl

Bovenaan