Actie Vuurwerkland-Steenbergen

Tony

Administrator
Medewerker
nee dat kan niet want die heeft honderd schoten en er zouden er een stuk of 10 zijn afgeschoten dus dan zou je 1000 schoten hebben en dat waren het zeker niet.

even nagekeken; het was de Thundering Heaven

Precies hetzelfde dus! 100 schots knalcake.

Vwland-Steenb.

Registered User
@ corretje ; wij verkopen geen schoudertassen.

@ de rest ; Het waren inderdaad 11 silver salute's, daarvoor 12 keer de 25 schots Thunderking van Herlat.

shinji

Moderator
Medewerker
Bij deze wil ik Ramon ( maar ook alle andere winkeliers die kortingakties realiseren) hartelijk bedanken dat we in Nederland nu ook vuurwerk kunnen kopen voor heel schappelijke prijzen. Ook het meedenken en doen, als je wat anders wil als wat in de winkelcollectie staat, stel ik zeer op prijs.
Helemaal goed dit.

jetztgehtslos

Registered
Ik heb VWL Steenbergen op een ander forum al eens dikke credits gegeven. Heb gezegd dat ik daar 99% van mn wens kon halen, heb alleen geen auto onder mn reet.

En terecht ook, hoe je het wendt of keert. Dit soort tenten krijgt door hun beleid landsbekendheid. Ga zo door, vooral Ramon (ooit nog eens beterschap gewenst na zn scooterongeluk ;))

:idea:

PyroPlop32

Registered User
Het assortiment is erg goed, de kortingsactie is helemaal top en dan nog uitstekende service erbij!
een paar keer contact met Ramon gehad, zelfs laat in de avond en in het weekend direct antwoord.

Vind je het logisch dat zoveel freaks hier bestellen ! :nuts:

(E.T.)

Registered User
Van mijn kant ook alle lof voor Vuurwerkland-Steenbergen. Ik heb gisterenmiddag (zondag) mijn bestelling geplaatst en kreeg dezelfde middag nog een bevestiging met de berekende korting van 30%! Echt een topactie! Nergens in mijn buurt krijg ik vuurwerk voor zulke prijzen.

Ga zo door! Bedankt!

corretje

Registered User
Bij mij reageren ze niet zo snel als bij jou. Heb gister om half 6 een mailtje gestuurd over mijn bestelling nu 24 uur later nog geen e-mail terug. Mischien is het wel druk in de winkel. Maar vandaag is natuurlijk wel die actie afgelopen begin me een beetje zorgen te maken. Hoeft eigenlijk niet omdat ik natuurlijk gewoon op tijd die e-mail heb verstuurd

Vwland-Steenb.

Registered User
Bij mij reageren ze niet zo snel als bij jou. Heb gister om half 6 een mailtje gestuurd over mijn bestelling nu 24 uur later nog geen e-mail terug. Mischien is het wel druk in de winkel. Maar vandaag is natuurlijk wel die actie afgelopen begin me een beetje zorgen te maken. Hoeft eigenlijk niet omdat ik natuurlijk gewoon op tijd die e-mail heb verstuurd

Beste corretje,

Wij zijn vandaag erg druk geweest met een levering die gebracht werd. Maar maak je niet druk, je hebt zometeen nog een mailtje terug! :smile:

mayhem

Registered User
Ben waarschijnlijk net te laat met mijn bestelling want er staat TOT de 15e......hoop dat alsnog die korting telt voor deze Freak die ietswat laat achter de stop data kwam.......:embarrest:
En heb t bericht over de korting ook vermeld in de ''opmerking naar ons'' vakje, dat kan hopelijk niet veel kwaad.

alvast bedankt!!!:)

Laatst bewerkt:

corretje

Registered User
Gewoon even wachten ;)
Je hebt toch nog op de 15e besteld als het goed is telt de actie dan gewoon nog.
Ik heb ondertussen al me e-mail binnen gehad ( rond 8:40 gisteravond ) en ook betaald.

En als je te laat was dan sturen ze heus wel een e-mail terug naar je van dat je te laat was. Waarschijnlijk hebben ze het te druk om te reageren op je e-mail

En hoe bedoel je bevestiging e-mail? Als het goed is moet je die gewoon gekregen hebben. Kijk eens bij spam of ongewenste e-mail daar kreeg ik hem ook tussen ;)

Laatst bewerkt:

mayhem

Registered User
Heb nergens een bevestiging gekregen ook niet tussen ongewenste email....heb helemaal nog geen bericht gehad vraag me af of alles wel goed is geg:weird:aan..........
Heb in ieder geval ramon even gebelt hoop dat hij t allemaal even kan regelen< alvast bedankt!

Laatst bewerkt:

mayhem

Registered User
Ramon dank je wel heb de email gehad!
Even complimenten voor de snelle afhandeling,belde hem op,binnen 10 min. een bevestiging op me email,geweldig!!!

Vwland-Steenb.

Registered User
Ramon dank je wel heb de email gehad!
Even complimenten voor de snelle afhandeling,belde hem op,binnen 10 min. een bevestiging op me email,geweldig!!!

Je had geen bevestiging gehad omdat je htomail ipv hotmail in je email had gezet.

Ik heb het aangepast en alles is zo geregeld! :bigsmile:

GMP82

Zilveren Member
Ik heb elders op het forum begrepen dat de silver salute ook bij steenbergen al is uitverkocht. Is al wel duidelijk of alle voorbestellingen op dit moment uitgeleverd kunnen worden? Zo niet, krijg je daar dan bericht van?
(Want ik ga er redelijkerwijs vanuit dat de voorverkoop voorrang krijgt? Dat ik niet de bestelling af kom halen, zelf geen silver salutes heb, maar em nog wel in de losse verkoop verkocht zie worden...)

PyroPlop32

Registered User
Anders worden ze ook niet op uitverkocht gezet op de site. ( hij is niet meer te bestellen op de site )
Alles is al gereserveerd voor de mensen die in de voorverkoop hebben besteld.

Bovenaan